Virtsaaminen

Banaanikki

Hamsteri virtsaa kylpyhiekka kupin täyteen yön aikana? Mikä on vikana? Ei juo runsaasti, nukkuu pesämökissä.

Onko normaalia ?

2

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis kylpyhiekkapurkinko? Onko hamsterisi siis kääpiöhamsteri?

Kylpyhiekkaa ei kannata jättää hamsterille yön yli, silloin tapahtuu juuri kuten sinulle on käynyt: hamsteri käyttää sitä mielellään vessalaatikkona. Sen lisäksi liika hiekassa kylpeminen kuluttaa turkkia. Kylpyhiekkaa tulisi tarjota kääpiöhamsterille 1-2 kertaa viikossa, tai kun turkki näyttää rasvaiselta. Kerrallaan noin 15-30 min. Syyrialaiselle hamsterille sitä ei kannata eikä tarvitse antaa lainkaan.

Luulen, että sinusta vain näyttää siltä, että hamsteri olisi pissannut hiekan täyteen, mutta niin ei välttämättä ole. Hiekka tekee aika isonkin paakun jo pienestä nestemäärästä. Jos hamsteri ei juo pullollista vettä päivässä, ei ole mitään syytä huoleen. :)

• Banaanikki

Hamsu on käppäri, juo vain 1-2 senttiä päivässä (Ehkä kolme senttiä yöy päivä.) Aamullakun menin katsomaan hamsteria epäilinkin että kolme pissaläikkää voivat tuhota kokonaisen kupillisen.

Pävisin se ei virtsaa sitä täyteen, ehkä muutaman kerran sillä läikkä on pienenpi kuin yön aikana tullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe