Millaisia kokemuksia ihmisillä on beagleista? Haluaisin kovasti moista, mutta haluaisin ensin kuulla teidän kokemuksianne. Minkä hintaisia rotukoirat on? Mistä voisin lähteä etsimään sekarotuista, mutta beaglea edes hiukan muistuttavaa lemmikkiä?
Beagle
4
198
Vastaukset
- handu&netta
mulla siis on tämmöinen ihana otus,kun beagle!!=)!
se on n.8kk.vanha narttu..!!jos HALUUT MAILATA NIIN MAILAA OS:[email protected]- laura
on hoitokoirana beagle. olen hoitanut häntä reilu kaksi vuotta, että metkut ja temput jo tiedän:)
beagle on koira, joka menee nenän perässä. kyseinen hoitsuni ainakaan ei tottele sanaakaan, ellei sitä motivoi namilla. tiukalla käskyllä sen kyllä saa istumaan, mutta se antaa selvästi ymmärtää että tuo on maailman tyhmin homma. vapaana en pidä sitä muuta kuin koirapuistossa, tosin asumme hesan keskustassa;)
beagle on perinteisesti helposti lihova, pelkkä ruuat tuijottele saa sen miltei lihomaan. liikuntaa ja aivoja rasittavia haisteluja se kaipaa paljon. tämä hoitsuni on paljon enemmän ihmiskeskeinen kuin koirakeskeinen: ensin se menee tapaamaan vastaantulevan koiran omistajaa, sitten vasta itse koiraa:)
kannattaa miettiä, miksi haluat beaglen. arkitottelevaisuuden se kyllä oppii, mutta se ei sitä pätkääkään kiinnosta. ja kaupungissa ei ole metsää ja eläinten jäliä, joiden perässä juosta. ja maalla ollessa koira on opetettava tottelemaan, että sen saa kiinni, vaikka mikä haju olisi nenässä. mahdottoman sulosia ne kyllä on, sylikoiria!
mulle voi mailata: [email protected]
- eppis
meillä olis yks 5-vuotias narttu, jota ollaan antamassa pois... jos kiinnostaa, niin laittelepa mailia...
- jep
Mä en edes tiedä mikä se on!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2385440Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574761Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk133591Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2883306Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193275Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823189- 732850
- 652067
- 292001
- 901996