Miten saan moottoripyörät ostettavaksi ku se jotai sanoo find all car showrooms ? meinaakse et pitää ettii kaikki auto kaupat ja sit viel ku kamu sano et ps2 tduus saa luiston eston käytttöö saako 360 versios? en oo ainakaa viel löytäny vastaavaa nappia
Apua! Test Drive Unlimited (TDU) 360
nEEED HELP
3
644
Vastaukset
- rkv-805
etsi kaikki saaren autokaupat ja käy niissä niin saat moottoripyöräliikkeetkin auki. ja saa käyttöön, en nyt vain muista mistä, mutta joku d-padin nappi se oli.
- kannut
Kaikki autokaupat läpi ja sit saat ostaa moottoripyörät
- Rockman-
Eli, kun oot pelannu peliä en muista, mut jotain yli 50%. Siellä pelin alkuvalikossa avautuu semmonen kun hardcore mode. Sit ku saat sen auki, niin meet sinne, se on ihan sama kun tavallinen peli, mut renkailla on vähemmän pitoo ja siinä ei oo kisoja, eli uraa ei voi edetä hardcore modella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988