olen ostamassa uusia pelejä, tietokoneelle ja Ds:llä ja haluisin kysyä onko Harry Potterit hyviä? Olen pelannut joskus jtn potteria mutta on tooosi kauan niin en muista kamalasti sitä.
Onko Harry Potter pelit hyviä? :>
9
817
Vastaukset
- sbikäs
Mulla on kaikki potterit tietokoneella ja feeniksin kilta mulla on myös PSP:llä. Paras niistä on feeniksin kilta ehdottomasti. Huippuja pelejä, suosittelen.
- Aloittaja....
Ostin sen koneelle mutta ei ole oikeuksia koneeseen yhden jutun takia niin en pääse vielä asentamaa, vasta huomenna :p Innolla odottaen..
- vihaan pottereita!!!!!!!
PASKOPJA PELEJÄ!!! vammasille tarkotettuja pelejä on ne
- josefina96
ne on todella hyviä ja kehotan kaikkia pelaamaan niitä!!!!!
- somegirl
on tosi hyviä pelejä, varsinkin feeniksin kilta! Hyvä grafiikka. Jos tykkää niistä leffoista, tykkää niistä peleistäkin.
- Kuutamo96
No itselläni oli kirjastosta lainattuna Liekehtivä Pikari-peli tietokoneelle. Se oli ihan hyvä peli, grafiikka oli ihan perustasoa, ei sen parempaa. Joissakin tasoissa ainakin oli ihan hyvin haastetta ja ohjeet on helppo ymmärtää jos osaa lukea :D.
- Aloittaja (taas:D)
Siis joku muu kuin tuo Hp ja liekehtivä pikari missä voisi oikeesti kävellä linnassa sillä ukolla vapaana ja käydä vaikka lentämässä ..
Voi olla Pc:lle, Ds:lle tai psp 1:lle :>>>
Pelasin nimittäin kerran jtn tollasta pelii missä sai lentää siellä taivalla ja kerätä papuja :DD Se oli kivaa... ;D - pokd
Aloittaja (taas:D) kirjoitti:
Siis joku muu kuin tuo Hp ja liekehtivä pikari missä voisi oikeesti kävellä linnassa sillä ukolla vapaana ja käydä vaikka lentämässä ..
Voi olla Pc:lle, Ds:lle tai psp 1:lle :>>>
Pelasin nimittäin kerran jtn tollasta pelii missä sai lentää siellä taivalla ja kerätä papuja :DD Se oli kivaa... ;DKaikissa muissa potter peleissä paitsi liekehtivässä pikarissa voi vapaasti kävellä Tylypahkassa
Liekehtivässsä pikarissa pitää vain päästä kenttiä läpi
- Nikzzu
pokd siinä EA kusiki sen homman ku se on nii paljo erillaane ei noihi pottereihi sovi toi kenttiä läpi tyyli se pitää olla just tollasta vapaata huitomista:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586101
- 615532
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154169- 543832
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940