Näytön vaihto N95

Putroska

Pystyykö vaihtamaan näytön kyseiseen puhelimeen vai vaatiiko käyntiä huollossa? Näyttöhän lähtee irti kun etukuoren irroittaa, mutta johtosarja/liitin jää, eli miten se irroitetaan?

16

5361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuva näytöstä
      • edullinen!

        eBay lienee paras paikka esim. N95 näytön ostamiseen. Mm. Hongkongilaiset putiikit tarjoaa halvalla tavaraa. Esim. tuo näyttö irtoaa nyt 12 taalalla (reilut 8 egeä) postikuluineen! Mulla on itsellä eBaysta pelkästään positiiviset kokemukset, lisäksi maksaminen PayPalin kautta on turvallista.


    • se lakkaa heti kun itse roplaa

      ja kyllä ne huomaa sen.itse en muutamankympin takia alkaisi edes kokeileen.

      • Putroska

        Joo, en alkais minäkään muutaman kympin takia itse vaihtamaan mutta kun säästöä tulisi jo yli 100 euroa niin se kyllä houkuttaa. Huoltoliikkeet ottaa näköjään ihan kunnon palkkion tehdystä työstä. Taidanpa vaihtaa itse ja jos ei onnistu niin ostan 50 euron puhelimen Gigantista ja pidän omana kipeenä.


      • se oli

        Tuossa youtuben linkissä se näytti helpolta. Työ kesti mitä lie pari-kolme minuuttia. Huollot eivät tee yhtään mitään alle satasen. Vaihtaisin itse.


      • sexstories.fi
        se oli kirjoitti:

        Tuossa youtuben linkissä se näytti helpolta. Työ kesti mitä lie pari-kolme minuuttia. Huollot eivät tee yhtään mitään alle satasen. Vaihtaisin itse.

        Minä kävin kysymässä liikkeessä - vaihto satasen. Posti tuo kotiin 50 euron hintaan uuden näytön ja tuon linkin ja parin muun ohjeen perusteella vaihdoin itse. Muuten helppo homma, mutta lattakaapelin kiinnitys otti muutaman hetken, kun ei oikein tarkkaan tiedä, miten homma hoituu.

        Periaatteessa siis helppo juttu, eikä oikeestaan muu homma voi mennä pieleen kuin tuo kaapelin kiinnitys - jos sekään.


    • näyttö halkii

      joo 2 vikkoa ollut puhelin käytössä ja nyt oli ensimmäiset pakkaset niin näyttö meni rikki kun dösää oottelin 3 asteen pakkasessa. kirjoitin tekstaria kaverille ja yhtäkkiä puhelin sammu ja kun käynnistin uudelleen niin näyttö oli menny halki sivusta. näyttö ei mennyt takuuseen vaan sanoivat suoraan että oot heittäny sen johonkin! ihan turhaan niille yritti selitellä mutta kuitenkin huollossa ne sen uuteen vaihto (100€) mutta homman ois voinu helposti itsekki vaihtaa ja ois säästänyt ainakin 50 ekee. kyllä on laatu kohillaan nokian puhelimissa.

      • Nookkia

        Joo mulla 3kk vanha/uusi puhelin ja illalla puhelin pöydälle ja aamusti kun otin....näyttö halki, omia aikojansa??? Joku "jännite" noissa näytöissä kun omia aikojansa paukahtelee...takuu ilmoitti ettei "kuningas" nokia korvaa mekaanista vikaa..eli sanovat että itse rikottu...Prkl eivät myönnä valmistevikaa...86e köyhempi tämä nyt. Tästähän saa nyt hyvinkin ketjun, kuinka monelta on haljennut näyttö omia aikojansa? Tuon vanhan haljenneen meinaan panna nokialle vaikkei siitä paskankaan hyötyä ole..vaikka heillä joku "laadunvalvonta" varmaan löytynee?


      • go nokia
        Nookkia kirjoitti:

        Joo mulla 3kk vanha/uusi puhelin ja illalla puhelin pöydälle ja aamusti kun otin....näyttö halki, omia aikojansa??? Joku "jännite" noissa näytöissä kun omia aikojansa paukahtelee...takuu ilmoitti ettei "kuningas" nokia korvaa mekaanista vikaa..eli sanovat että itse rikottu...Prkl eivät myönnä valmistevikaa...86e köyhempi tämä nyt. Tästähän saa nyt hyvinkin ketjun, kuinka monelta on haljennut näyttö omia aikojansa? Tuon vanhan haljenneen meinaan panna nokialle vaikkei siitä paskankaan hyötyä ole..vaikka heillä joku "laadunvalvonta" varmaan löytynee?

        joo tänään kävi mullakin sama. näyttö pakkasessa paskaks, keskellä näyttöö viiru.. näyttäis että ois osunu johonki, jota todellakaan ei ole tapahtunut. kyllä syö miestä taas..


    • adidasboi95

      Joo tulipa tossa pikku pienissä heitettyä kunnon lipat.. näyttö keskeltä halki, katsoin itekkin sen youtubevideon kaippa se vaihto onnistuu ihan multa maalaiseltakin, linkkiä josta halpa näyttö n95 malliin.. ? vai onkos toi polkumyynti.fi halvin (50e)?

      • käsi

        Etenkin kahdelle ensimmäiselle vastaajalle. Vaihto sujahti mainiosti ja ysivitonen sai taas "uuden elämän".


    • fedu99

      huutonetis on n95:n näyttö iha uus

    • jb

      Tuo linkki oli kyllä hyvä!! ite tein kyllä turhaa työtä ku purin puhelimen ensin.. koko etukansi irti ja silleen, että olis säästäny kyllä osan työstä ku olis ensi malttanu kattoo videon mutta näyttö tuli kuitenki vaihdettua ja hyvin pelaa!! Kiitos vielä videosta!

      • käytössä

    • Hhetokónen

      www.hetihuolto.fi, kannattaa tuolta kokeilla. Sieltä tilasin itselleni uuden kuoret.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe