Visa electron

**********

Poika 16 vee on lähdössä USA:han los angelesin suuntaan pariksi viikoksi. Käykö siellä visa electron kaupoissa tai automaateissa? Kuulin että olisi vähän kinkkinen paikka saada sillä maksettua. Valuuttaa toki mukana mutta jos loppuu kesken niin onnistuuko tuolla kortilla?

8

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • visasa

      Itse olen tällä hetkellä kyllä New Yorkissa mutta ainakin täällä on Visa Electron pelittänyt paremmin kuin hyvin (kaupoissa maksellut sillä) niin eiköhän se Los Angelesissakin toimi.

      • huvittaa

        että ed. vastaaja oli jopa nykissä kortti kourasssa ja hyvin nuo ä:n pisteetkin tulivat perille? Outoa että matkustaa jenkkeihin ja vielä aikaa roikkua täällä vastailemassa? Ei tulisi minulle edes mieleen, ei todellakaan. Ja tuosta lasten visasta että toimii ja ei toimi ja pitää olla aina on-line yhteys pankkiin ja siellä myös tilillä rahaa.


      • ohis ___
        huvittaa kirjoitti:

        että ed. vastaaja oli jopa nykissä kortti kourasssa ja hyvin nuo ä:n pisteetkin tulivat perille? Outoa että matkustaa jenkkeihin ja vielä aikaa roikkua täällä vastailemassa? Ei tulisi minulle edes mieleen, ei todellakaan. Ja tuosta lasten visasta että toimii ja ei toimi ja pitää olla aina on-line yhteys pankkiin ja siellä myös tilillä rahaa.

        Itselläni on yleensä oma läppäri reissussa mukana, ja siitä löytyy ääkköset ihan hienosti. Vierasta jenkkikonetta kun käyttää niin voi silti vaihtaa asetuksista "päälle" sen suomen qwerty-näppiksen - pitää vaan muistaa missä ä:n paikka on.
        Ja edelleen tuon kirjoittajan puolustukseksi pitää sanoa että itse ainakin surffaan paljon näillä matkasivuilla juuri reissun päällä ollessa; yleensä etsimässä jotain kivoja vinkkejä ym.


      • edellinen kirjoittaja
        ohis ___ kirjoitti:

        Itselläni on yleensä oma läppäri reissussa mukana, ja siitä löytyy ääkköset ihan hienosti. Vierasta jenkkikonetta kun käyttää niin voi silti vaihtaa asetuksista "päälle" sen suomen qwerty-näppiksen - pitää vaan muistaa missä ä:n paikka on.
        Ja edelleen tuon kirjoittajan puolustukseksi pitää sanoa että itse ainakin surffaan paljon näillä matkasivuilla juuri reissun päällä ollessa; yleensä etsimässä jotain kivoja vinkkejä ym.

        Kiitos ohis__ "puolustuksesta". Itseasiassa en ole matkoilla vaan asun nykyisin usassa ja minulla on täällä suomesta ostettu läppäri josta löytyy ihan suomalaisittain ä ja ö. Aika paljon tulee näitä matkailupalstoja selattua. Saa jotain vinkkejä mitä itse tekisi (muutin tänne vasta muutamia kuukausia sitten) tai sitten ystävällisesti haluan jakaa vinkkejä niitä tarvitseville jos tunnen että osaan edes jotenkin auttaa ratkaisemaan erinäköisiä pulmia liittyen matkailuun usassa.


      • varmistelija

        olen juuri palannut kuuden viikon matkalta Los Angelesista (asuin Orange Countyn puolella). Monessa paikassa visa electron pelitti, mutta toisaalta paljon tuli vastakkaisiakin kokemuksia. Eli varminta on aina olla myös muu maksuväline käytössä.


    • breatherman

      California puolella yleensä saatiin rahaa automaatista ihan ongelmitta ja muutaman kerran maksoinkin autovuokraamossa sekä kaupassa. Ongelmia ei ollut kuin kerran tarpeeks monta kertaa kun yritti niin onnistuttiin silloinkin saamaan rahaa automaatista.

    • ...

      Pari viikkoa olin siellä kalifornian suunnalla ja los angelesissakin ja hyvin pelitti ainakin toi nordean visa electron. Välillä tuntu, että liiankin hyvin. En ole enää ihmetellyt niitä luottokortti huijaksia joita olen kuullu jenkeissä tehtävän, kun tankattuakin sai automaatilla kunhan vaan käytti korttia sisällä, ei tarvinnu edes koodia painella:D Riippu kyllä asemasta joillain joutu koodia käyttään.

    • hyvin

      Asuessani Nevadassa kaytin suomalaista visa electronia aina silloin talloin (kurssi kun on niin hyva ;) ja hyvin toimi. Varmuuden vuoksi kannattaa nostaa rahaa automaatista (vaikka ottaakin pienen veloituksen siita) taaten sen, etta ainakin kateista on, jos ei kortti toimi. Yleisesti kuitenkin toimii siella, vaikka moni ei tunnekaan koko Visa Electronia niin hassulta kuin se kuulostaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe