Haluatko ostaa ihmistieteen (sosiologia-psykologia-kasvatustiede) erillistä ohjausta graduusi.
Ajan kulukseni voisin auttaa tutkimuksesi kysymyksen asettelussa, rakenteen jäsentelyssä ja ehkä jopa lopullisen työn hiomisessakin.
Rahan vuoksi en ehdotustani tee, vaan uteliaisuuttani. Olen ihan oikeasti jonkin ihmistieteen proffan viran haltija. Minuun saat yhteyden osoitteesta [email protected].
(en ole tippaakaan kiinnostunut 'paskanjauhajista' tai ihmisistä, jotka yrittävät käyttää osaamistani epäasiallisesti hyväkseen; vakavia pohtijoita jelpin mielelläni pientä korvausta vastaan).
Ostatko proffalta
4
1435
Vastaukset
- gradunteossa
sinua niin kovasti kiinnostaa?
- kukkura1234
Myytkö myös graduja hyllystä ihan avaimet käteen periaatteella?
- gradu myytäväksi
Heippa, ihan aikuisten oikea "proffa"!
Mulla olis tossa ihan ylimääräinen kasvatustieteen gradu, johon voit sit ajan kulukses ite laittaa oman nimes ja jättää omana gradunas.
Psykologiasta löytyis kandityö samoilla periaatteilla. vähä kirjoittelet lisää, niin menee graduna.
Sosiologiasta ei oo valitettavasti ku appron tasosia esseitä yms. sälää.
Gradun hinta on 8000 ekeä, kandityö 5000 ekeä, esseet satasen tzipale. Osta siitä, niin sun ei tarvi yrittää höynäyttää joiltain hölmöiltä niiden viritelmiä. Niinku "proffana" tiedät, niin jos joku on niin hölmö, että sun juttus uskoo, niin tuskinpa sen kässäreitä juurikaan hyödyntää kannattaa.
T. Ihan oikea professori - "Proffalla"
"Rahan vuoksi en ehdotustani tee, vaan uteliaisuuttani (...) jelpin mielelläni pientä korvausta vastaan)".
Niin kuinka se nyt oli, "jonkin ihmistieteen proffa", teetkö tätä rahasta vai silkkaa humaaniuttasi?
Vittu mikä pelle oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023