Haluatko ostaa ihmistieteen (sosiologia-psykologia-kasvatustiede) erillistä ohjausta graduusi.
Ajan kulukseni voisin auttaa tutkimuksesi kysymyksen asettelussa, rakenteen jäsentelyssä ja ehkä jopa lopullisen työn hiomisessakin.
Rahan vuoksi en ehdotustani tee, vaan uteliaisuuttani. Olen ihan oikeasti jonkin ihmistieteen proffan viran haltija. Minuun saat yhteyden osoitteesta [email protected].
(en ole tippaakaan kiinnostunut 'paskanjauhajista' tai ihmisistä, jotka yrittävät käyttää osaamistani epäasiallisesti hyväkseen; vakavia pohtijoita jelpin mielelläni pientä korvausta vastaan).
Ostatko proffalta
4
1429
Vastaukset
- gradunteossa
sinua niin kovasti kiinnostaa?
- kukkura1234
Myytkö myös graduja hyllystä ihan avaimet käteen periaatteella?
- gradu myytäväksi
Heippa, ihan aikuisten oikea "proffa"!
Mulla olis tossa ihan ylimääräinen kasvatustieteen gradu, johon voit sit ajan kulukses ite laittaa oman nimes ja jättää omana gradunas.
Psykologiasta löytyis kandityö samoilla periaatteilla. vähä kirjoittelet lisää, niin menee graduna.
Sosiologiasta ei oo valitettavasti ku appron tasosia esseitä yms. sälää.
Gradun hinta on 8000 ekeä, kandityö 5000 ekeä, esseet satasen tzipale. Osta siitä, niin sun ei tarvi yrittää höynäyttää joiltain hölmöiltä niiden viritelmiä. Niinku "proffana" tiedät, niin jos joku on niin hölmö, että sun juttus uskoo, niin tuskinpa sen kässäreitä juurikaan hyödyntää kannattaa.
T. Ihan oikea professori - "Proffalla"
"Rahan vuoksi en ehdotustani tee, vaan uteliaisuuttani (...) jelpin mielelläni pientä korvausta vastaan)".
Niin kuinka se nyt oli, "jonkin ihmistieteen proffa", teetkö tätä rahasta vai silkkaa humaaniuttasi?
Vittu mikä pelle oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247