nyt olisi 2 tavallaan yhtä hyvää kohdetta, eli toinen 40m2 kaksio parvekkeella ylimmässä krs., ja toinen 47m2 ekassa, ei parveketta, ei maantasalla ja rauhallinen maisema. Asunnoilla suunnilleen sama hinta ja kunto, pienempi asunto on n.10v. uudempi, eli putkiremontin kannalta parempi?
Kumpi on mukavempi(kerros) asumisen ja "sijotuksen" kannalta???
ylin kerros vai alin kerros..
3
2013
Vastaukset
- videssä vuokra
asunnossa ilman parveketta.Ja parveke tuo kyllä ihan lisää viihtyvyyttä.Jos siinä toisessa ei parveketta tai pihaa niin ottaisin sen parvekkeellisen.Kyllä se kesällä ja keväällä virkistää kun pääsee ulos välillä.Itsellä nykyään omistusrivari jossa sekä parveke ja piha.Korvaa hieman ne 10 vuotta parvekkeettomissa kämpissä.En menisi uudestaan semmoiseen.Jos ero tulisi niin ostaisin ehdottomasti parvekkeellisen kaksion tai kolmion.Vaikka neliömetreillä tinkimällä.
- santeri34
itse asumme 6 kerroksisen kerrostalon alimmassa kerroksessa. Paikka on aivan huippu, kerrostaloelämään. Näkymä ulos on rauhallinen, puistomainen. Asunnossa on lisäksi parveke, mutta 1. kerroksen asunto ei ole kuitenkaan maan tasalla.
Asuntoon on nopea tulla, ei tarvitse hissiä ja kaksi rappuin kertaa vain kivuttavana.
Parveke on kyllä mielestäni ehdottomasti oltava kerrostalossa. Muuten alkaa kesäisin ahdistaa jo kovasti ja muutenkin tuulettaminen ja muut toimivat paremmin parvekeellisessa asunnossa. - näin on
on mitä korkeammalla sitä paremman hinnan saa kun myy. Ylin kerros on paras. Yläpuolella ei asu ketään, ei kuulu melua.Ovat kysytyinpiä ja arvokkaimpia.
En asuisi ekassa kerroksessa, saa pelätä varkaita jne vaikkka jos on lapsia tai koira piha voisi olla ok.
Ja hissikin pitäs olla?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241