JVC Everio

S.s.s.sss

Ostin JVCn Everio videokameran ja sain sen mukana tälläisen polttoohjelman PowerCinema NE for Everio. Ohjelmaa käyttämällä saat kaikkia hienouksia, valikkokuvat,valikkomusiikki,fontit jne jne.. Mutta juuri kun olen valinnut videot ja rupeen polttamaan niin n.99% kohdalla kone lyö dvdn ulos ja kertoo polton epäonnistuneen ja antaa jonkun virhekoodin.. Tästä en pääse pidemmälle. Sen tiedän että videot ovat jossain MOD muodossa, mutta jos ne pitäisi muuttaa niin en edes tiedä että miten se onnistuu. Luulisi että kameran videot ja kameran mukana tullut polttoohjelma sopisivat toisilleen täydellisesti, mutta joku nyt mättää. Auttakaa. Pitäisikö minun käydä jossain tietokone liikkeessä vai markantalossa kysymässä (josta ostin kameran).?

8

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Ramses

      kokeile toista levyä, eli jos käytit DVD-R levyä, niin kokeile DVD R

      • S.s.s.sss

        moikka.
        kiitoksia ehdotuksesta. Olen kuitenkin kerennyt jo keksimään sille syyn.
        Vaikka cd:ssä lukee että se soveltuu vistaan niin se ei pidä paikkaansa.
        Testasin ystäväni pöytäkonetta xp, niin johan rupesi polttamaan, olen jo muutaman DVD:n tehnytkin. Tiedoksi siis muillekin, kellä on ongelmia polttamisessa, kokeilkaa pöytäkonetta.


    • amateur

      Pystyykö tällä ko.ohjelmalla lisäilemään tekstiä DVD:lle mitä on tekemässä?Siis ei pelkästään valikkoihin, vaan ihan vaikka keskelle liikkuvaa kuvaa?Vilkuilin vähän vaan, en ollut löytävinäni tämmöistä ominaisuutta...

      • S.s.s.sss

        Ei pysty. Tai ainakaan itse en ole koskaan saanut laitettua tekstiä liikkuvaan kuvaan, niin kun vaikka tekstitykseksi.


    • make

      moikka
      Minullakin on kyseinen kamera ja poltto ohjelma, olen tehnyt muutaman levyn, mutta nyt ilmoittaa virhekoodia 80004005 eikä suostu pölttamaan.
      En ole vielä löytänyt ongelmaan vastausta.
      Olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa ko asiassa.

      t markku

      • Digiootti

      • S.s.s.sss

        Moi.
        Onko sinulla pöytäkone vai kannettava??
        Jos pöytäkone, niin minulla kaikki on sujunut ihan ookoosti, mutta ainoat mitä keksin syyksi, niin onko DVD:stä loppunut tila tai oletko koittanut asentaa ohjelmaa uudelleen??
        Itse poltan videot aina suoraan kamerasta, tällöin kaikki tarvittavat tiedostot tulee suorilla mukaan.


      • make
        S.s.s.sss kirjoitti:

        Moi.
        Onko sinulla pöytäkone vai kannettava??
        Jos pöytäkone, niin minulla kaikki on sujunut ihan ookoosti, mutta ainoat mitä keksin syyksi, niin onko DVD:stä loppunut tila tai oletko koittanut asentaa ohjelmaa uudelleen??
        Itse poltan videot aina suoraan kamerasta, tällöin kaikki tarvittavat tiedostot tulee suorilla mukaan.

        Moikka
        Pöytäkone, lövyllä on riittävästi tilaa ja olen asentanut ohjelman uudelleen, sitä ennen poistin vanhan.
        Ihmetyttää kun sain poltettua ja kaikki sujui hyvin, mutta seuraava jo alko tökkimään.

        t make


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe