Olen lähdössä joulukuussa Lomamatkojen Havanna-Varadero yhdistelmämatkalle, ja sain juuri polttoainelisämaksua liki 10 % matkan hinnasta. Öljyn hintahan ei ole nyt noussut, joten mihinkähän ko hinnannousu perustuu. Onko muillekin Lomamatkoilta matkansa Kuubaan varanneille tullut lisälaskua?
Polttoainelisä Lomamatkojen Kuuban matkalle
5
1302
Vastaukset
- kusetus
Öljyn hinta on romahtanut 40% ja on alimmalla
tasolla sitten helmikuun. Niiden kuuluisi
antaa palautusta eikä pitää polttoaineen lisää
rahastusautomaattina.
HUOM!!!
Ota ihmeessä yhteyttä oman kuntasi kuluttajaneuvojaan. - lomailija
Olen lähdössä Aurinkomatkojen matkalle 11.11.08 Kuubaan. Sieltä ei ole tullut polttoainelisämaksua ainakaan vielä. En tosin ole siihen varautunutkaan. Toivottavasti ei tule, muuten menee matka vielä harkintaan. 10% nostaa matkan hintaa aikalailla ja kun kerran polttoaineiden hinnat ovat laskeneet, se ei tunnu edes reilulle. Toivottavasti pääsemme kuitenkin Kuubaan lomalle.
- kohta mennäänTänä aamuna
Kysyttiin aurinkomatkoilta, onko heillä suunnitteilla kys.lisä. Vastasivat, ettei heille tule sellaista korotusta. Kysyttiin myös iken tuhojen korjauksista ja sanoivat, että kaikki on kunnossa. Joten matkaan vaan marraskuun lopussa
- pahasti pettyneet
Samanlaiselle matkalle menossa joulukuussa. Ensin matkasta napsaistiin päivä pois olematonta 40 e korvausta vastaan. Sitten tuli 124 e lisämaksu, joka valitusten ja selvitysten vaatimisen jälkeen nyt on pudonnut 75 euroon.
Kuluttajaneuvojan mukaan korotuksille on oltava perusteet ja matkatoimistolta on oikeus vaatia siitä yksityiskohtaista selvitystä sen osoittavine asiakirjoineen.
Lomamatkojen toiminta on asiassa ollut aika heikkoa. Onhan tästä korotusjupakasta ollut jo lehdissäkin juttua.
Onko muille tullut lyhennyksiä matkan kestoon?
Millaisia lisämaksuja on ollut?- Rahastusta
Vastaavaa polttoainelisämaksua ei ole 25.11. alkavalla Aurinkomatkojen Kuuban matkallani.
Se kertoo mistä Lomamatkojen toiminnassa on paljolti kysymys: myös rahastuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086