Kaikille jotka haluavat oikeasti nähdä Kuubaa. Vuokratkaa auto ja ajelkaa maata ympäri.
Joka kaupungissa löytyy perheitä vaikka kuinka jotka majoittavat teidät omaan huoneeseen laittavat maittavaa ruokaa illalla.
Eli jättäkää ne turistirysät ja nähkää oikea Kuuba !
lennot saa halvalla ja majoitus per yö maksaa about 25 €. Auton vuokra on hiukka pelisilmästä kiinni mutta netistä voi tehdä varauksia googlatkaa vain Cuba car rental.
Omatoimimatka Kuubaan
9
2612
Vastaukset
- Ardea_C
Mitä lentoja suosittelet.
Onko kokemusta http://www.outgoing.pt/2008/promocoes/promocoes-terracuba.html palveluista?- SmartAdventure
Itse menin AirFrancella johon sai tuohon aikaan parhaat tarjoukset.
Pikku lentoyhtiöissä on se huono puoli että niiden toimivuudesta ei voi olla niin varma kuin isommista firmoista.
Lisäksi jos käyttää mitä lie nettisaittia lentojen buukkaukseen ongelmatapauksissa rahat saattavat jäädä sille tielleen.
itse ole käyttänyt
www.supersaver.fi
www.ebookers.fi
Nettisaiteissa hinnat vaihtelevat päivittäin joten kannattaa vähän vertailla ja opetella mikä on kohteen paras kurssi.
Yleensä mitä aikaisemmin pystyy matkansa varaamaan niin sitä parempia tarjouksia on mahdollista saada. - helilei
SmartAdventure kirjoitti:
Itse menin AirFrancella johon sai tuohon aikaan parhaat tarjoukset.
Pikku lentoyhtiöissä on se huono puoli että niiden toimivuudesta ei voi olla niin varma kuin isommista firmoista.
Lisäksi jos käyttää mitä lie nettisaittia lentojen buukkaukseen ongelmatapauksissa rahat saattavat jäädä sille tielleen.
itse ole käyttänyt
www.supersaver.fi
www.ebookers.fi
Nettisaiteissa hinnat vaihtelevat päivittäin joten kannattaa vähän vertailla ja opetella mikä on kohteen paras kurssi.
Yleensä mitä aikaisemmin pystyy matkansa varaamaan niin sitä parempia tarjouksia on mahdollista saada.Millaiset lennot sait? Mitä kautta, montako välilaskua, mikä oli lentomatkan kokonaispituus?
- SmartAdventure
helilei kirjoitti:
Millaiset lennot sait? Mitä kautta, montako välilaskua, mikä oli lentomatkan kokonaispituus?
lennot olivat Pariisn kautta. hesa-Pariisi about 2 h 45 min ja Pariisi -havanna noin 9 H.
- $$$
SmartAdventure kirjoitti:
lennot olivat Pariisn kautta. hesa-Pariisi about 2 h 45 min ja Pariisi -havanna noin 9 H.
Hintaa tolle reissulle tulee pikkasen päälle 1000€.
Aikaisemmin syksyllä oli tarjouksessa lentoja 600€ hinnalla mutta tarjous loppui syyskuun puolella.
- menossa
Aurinkomatkoillakin näkyi olevan pelkät lennot Holguiniin vähän päälle 800 euroa eestaas. Mutta siinä tietysti rajoitus matkan kesto 15 päivää.
En uskaltaisi vuokrata autoa Kuubasa, olen kuullut juttuja että turisti on aina syyllinen jos jotain tapahtuu ja maasta ei pääse pois ennen oikeudenkäyntiä ja sen alkamiseen voi mennä kuukausia.
Uskon, että halvalla saa vuokrattua sekä auton että paikallisen kuskin ja on turvallisempaa. Olemme itse menossa ennen joulua Kuubaan ja olemme viikon Havannassa, toisen saaren itäosissa.- Cohiba
Onko mahdollista kiertomatkailla Kuubassa paikallisia busseja käyttäen??
Ainakin luulisi olevan halpaa.
Kertokaa kokemuksista! - PKK
Cohiba kirjoitti:
Kertokaa kokemuksista!Tuolla on reitit ja hinnat, englanniksi ja espanjaksi:
http://www.viazul.cu/
Itse olen käynyt Havannasta idässä (Santiagossa asti) ja Viñalesissa. - Hannele*
Cohiba kirjoitti:
Kertokaa kokemuksista!Lentolippujen hinnoissa ainakin on ero turistien ja paikallisten välillä. Esim. lento Holguin Havanna on turisteille n. 100 CUC ja kuubalaisille n.125 pesoa. 1 CUC on jotain 24 pesoa niin hinta eroa on, kaikista muistakin palveluista ei kuubalaiset maksaa jokseenkin Suomen hintoja, kuubalaisille koulutus, terveydenhoito, puhelut ym. on ilmaisia.
Siitä huolimatta matkustaminen Kuubassa on kohtuu hintaista. Se tunnelma mikä siellä on pitäisi kaikkien kokea. Vähemmälläkin roinalla voi elää kuin mikä meitä ympäröi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162436Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231976Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua241487Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3051237- 601043
- 2581023
- 53960
- 146923