Omatoimimatka Kuubaan

SmartAdventure

Kaikille jotka haluavat oikeasti nähdä Kuubaa. Vuokratkaa auto ja ajelkaa maata ympäri.

Joka kaupungissa löytyy perheitä vaikka kuinka jotka majoittavat teidät omaan huoneeseen laittavat maittavaa ruokaa illalla.

Eli jättäkää ne turistirysät ja nähkää oikea Kuuba !

lennot saa halvalla ja majoitus per yö maksaa about 25 €. Auton vuokra on hiukka pelisilmästä kiinni mutta netistä voi tehdä varauksia googlatkaa vain Cuba car rental.

9

2587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ardea_C
      • SmartAdventure

        Itse menin AirFrancella johon sai tuohon aikaan parhaat tarjoukset.

        Pikku lentoyhtiöissä on se huono puoli että niiden toimivuudesta ei voi olla niin varma kuin isommista firmoista.

        Lisäksi jos käyttää mitä lie nettisaittia lentojen buukkaukseen ongelmatapauksissa rahat saattavat jäädä sille tielleen.

        itse ole käyttänyt

        www.supersaver.fi
        www.ebookers.fi

        Nettisaiteissa hinnat vaihtelevat päivittäin joten kannattaa vähän vertailla ja opetella mikä on kohteen paras kurssi.

        Yleensä mitä aikaisemmin pystyy matkansa varaamaan niin sitä parempia tarjouksia on mahdollista saada.


      • helilei
        SmartAdventure kirjoitti:

        Itse menin AirFrancella johon sai tuohon aikaan parhaat tarjoukset.

        Pikku lentoyhtiöissä on se huono puoli että niiden toimivuudesta ei voi olla niin varma kuin isommista firmoista.

        Lisäksi jos käyttää mitä lie nettisaittia lentojen buukkaukseen ongelmatapauksissa rahat saattavat jäädä sille tielleen.

        itse ole käyttänyt

        www.supersaver.fi
        www.ebookers.fi

        Nettisaiteissa hinnat vaihtelevat päivittäin joten kannattaa vähän vertailla ja opetella mikä on kohteen paras kurssi.

        Yleensä mitä aikaisemmin pystyy matkansa varaamaan niin sitä parempia tarjouksia on mahdollista saada.

        Millaiset lennot sait? Mitä kautta, montako välilaskua, mikä oli lentomatkan kokonaispituus?


      • SmartAdventure
        helilei kirjoitti:

        Millaiset lennot sait? Mitä kautta, montako välilaskua, mikä oli lentomatkan kokonaispituus?

        lennot olivat Pariisn kautta. hesa-Pariisi about 2 h 45 min ja Pariisi -havanna noin 9 H.


      • $$$
        SmartAdventure kirjoitti:

        lennot olivat Pariisn kautta. hesa-Pariisi about 2 h 45 min ja Pariisi -havanna noin 9 H.

        Hintaa tolle reissulle tulee pikkasen päälle 1000€.

        Aikaisemmin syksyllä oli tarjouksessa lentoja 600€ hinnalla mutta tarjous loppui syyskuun puolella.


    • menossa

      Aurinkomatkoillakin näkyi olevan pelkät lennot Holguiniin vähän päälle 800 euroa eestaas. Mutta siinä tietysti rajoitus matkan kesto 15 päivää.

      En uskaltaisi vuokrata autoa Kuubasa, olen kuullut juttuja että turisti on aina syyllinen jos jotain tapahtuu ja maasta ei pääse pois ennen oikeudenkäyntiä ja sen alkamiseen voi mennä kuukausia.

      Uskon, että halvalla saa vuokrattua sekä auton että paikallisen kuskin ja on turvallisempaa. Olemme itse menossa ennen joulua Kuubaan ja olemme viikon Havannassa, toisen saaren itäosissa.

      • Cohiba

        Onko mahdollista kiertomatkailla Kuubassa paikallisia busseja käyttäen??
        Ainakin luulisi olevan halpaa.
        Kertokaa kokemuksista!


      • PKK
        Cohiba kirjoitti:

        Onko mahdollista kiertomatkailla Kuubassa paikallisia busseja käyttäen??
        Ainakin luulisi olevan halpaa.
        Kertokaa kokemuksista!

        Tuolla on reitit ja hinnat, englanniksi ja espanjaksi:
        http://www.viazul.cu/

        Itse olen käynyt Havannasta idässä (Santiagossa asti) ja Viñalesissa.


      • Hannele*
        Cohiba kirjoitti:

        Onko mahdollista kiertomatkailla Kuubassa paikallisia busseja käyttäen??
        Ainakin luulisi olevan halpaa.
        Kertokaa kokemuksista!

        Lentolippujen hinnoissa ainakin on ero turistien ja paikallisten välillä. Esim. lento Holguin Havanna on turisteille n. 100 CUC ja kuubalaisille n.125 pesoa. 1 CUC on jotain 24 pesoa niin hinta eroa on, kaikista muistakin palveluista ei kuubalaiset maksaa jokseenkin Suomen hintoja, kuubalaisille koulutus, terveydenhoito, puhelut ym. on ilmaisia.
        Siitä huolimatta matkustaminen Kuubassa on kohtuu hintaista. Se tunnelma mikä siellä on pitäisi kaikkien kokea. Vähemmälläkin roinalla voi elää kuin mikä meitä ympäröi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe