Omatoimimatka Kuubaan

SmartAdventure

Kaikille jotka haluavat oikeasti nähdä Kuubaa. Vuokratkaa auto ja ajelkaa maata ympäri.

Joka kaupungissa löytyy perheitä vaikka kuinka jotka majoittavat teidät omaan huoneeseen laittavat maittavaa ruokaa illalla.

Eli jättäkää ne turistirysät ja nähkää oikea Kuuba !

lennot saa halvalla ja majoitus per yö maksaa about 25 €. Auton vuokra on hiukka pelisilmästä kiinni mutta netistä voi tehdä varauksia googlatkaa vain Cuba car rental.

9

2653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ardea_C
      • SmartAdventure

Itse menin AirFrancella johon sai tuohon aikaan parhaat tarjoukset.

Pikku lentoyhtiöissä on se huono puoli että niiden toimivuudesta ei voi olla niin varma kuin isommista firmoista.

Lisäksi jos käyttää mitä lie nettisaittia lentojen buukkaukseen ongelmatapauksissa rahat saattavat jäädä sille tielleen.

itse ole käyttänyt

www.supersaver.fi
        www.ebookers.fi

Nettisaiteissa hinnat vaihtelevat päivittäin joten kannattaa vähän vertailla ja opetella mikä on kohteen paras kurssi.

Yleensä mitä aikaisemmin pystyy matkansa varaamaan niin sitä parempia tarjouksia on mahdollista saada.

• helilei
        SmartAdventure kirjoitti:

Itse menin AirFrancella johon sai tuohon aikaan parhaat tarjoukset.

Pikku lentoyhtiöissä on se huono puoli että niiden toimivuudesta ei voi olla niin varma kuin isommista firmoista.

Lisäksi jos käyttää mitä lie nettisaittia lentojen buukkaukseen ongelmatapauksissa rahat saattavat jäädä sille tielleen.

itse ole käyttänyt

www.supersaver.fi
        www.ebookers.fi

Nettisaiteissa hinnat vaihtelevat päivittäin joten kannattaa vähän vertailla ja opetella mikä on kohteen paras kurssi.

Yleensä mitä aikaisemmin pystyy matkansa varaamaan niin sitä parempia tarjouksia on mahdollista saada.

Millaiset lennot sait? Mitä kautta, montako välilaskua, mikä oli lentomatkan kokonaispituus?

• SmartAdventure
        helilei kirjoitti:

Millaiset lennot sait? Mitä kautta, montako välilaskua, mikä oli lentomatkan kokonaispituus?

lennot olivat Pariisn kautta. hesa-Pariisi about 2 h 45 min ja Pariisi -havanna noin 9 H.

• $$$
        SmartAdventure kirjoitti:

lennot olivat Pariisn kautta. hesa-Pariisi about 2 h 45 min ja Pariisi -havanna noin 9 H.

Hintaa tolle reissulle tulee pikkasen päälle 1000€.

Aikaisemmin syksyllä oli tarjouksessa lentoja 600€ hinnalla mutta tarjous loppui syyskuun puolella.

• menossa

Aurinkomatkoillakin näkyi olevan pelkät lennot Holguiniin vähän päälle 800 euroa eestaas. Mutta siinä tietysti rajoitus matkan kesto 15 päivää.

En uskaltaisi vuokrata autoa Kuubasa, olen kuullut juttuja että turisti on aina syyllinen jos jotain tapahtuu ja maasta ei pääse pois ennen oikeudenkäyntiä ja sen alkamiseen voi mennä kuukausia.

Uskon, että halvalla saa vuokrattua sekä auton että paikallisen kuskin ja on turvallisempaa. Olemme itse menossa ennen joulua Kuubaan ja olemme viikon Havannassa, toisen saaren itäosissa.

• Cohiba

Onko mahdollista kiertomatkailla Kuubassa paikallisia busseja käyttäen??
        Ainakin luulisi olevan halpaa.
        Kertokaa kokemuksista!

• PKK
        Cohiba kirjoitti:

Kertokaa kokemuksista!

Tuolla on reitit ja hinnat, englanniksi ja espanjaksi:
        http://www.viazul.cu/

Itse olen käynyt Havannasta idässä (Santiagossa asti) ja Viñalesissa.

• Hannele*
        Cohiba kirjoitti:

Kertokaa kokemuksista!

Lentolippujen hinnoissa ainakin on ero turistien ja paikallisten välillä. Esim. lento Holguin Havanna on turisteille n. 100 CUC ja kuubalaisille n.125 pesoa. 1 CUC on jotain 24 pesoa niin hinta eroa on, kaikista muistakin palveluista ei kuubalaiset maksaa jokseenkin Suomen hintoja, kuubalaisille koulutus, terveydenhoito, puhelut ym. on ilmaisia.
        Siitä huolimatta matkustaminen Kuubassa on kohtuu hintaista. Se tunnelma mikä siellä on pitäisi kaikkien kokea. Vähemmälläkin roinalla voi elää kuin mikä meitä ympäröi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2127
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2042
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1561
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1372
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1339
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe