Asiahan on päivän selvästi sillee ,että
tää mini hinuri on ilmiselvästi rakastunut Johaniin ja haluais tarrata kiinni Johanin "Jormaan" ja hyväillä kuulaa lips lips...
Silla rakkaudestahan se Hevonenkin potkii saati sitten homppeli
ps.ka BB 2008
Totuus Nikotuksen vihasta Johaniin
9
1005
Vastaukset
- .-----
Ihan sama juttu oli, kun Marko oli talossa. Marko sanoi,, että hän on hetero ja sanoi, että ei pussaisi ketään talon miestä. Niko huuti P.K. huoneessa samallalailla Markosta, kuin Johanista "Aina se on siinä, missä mä olen, mä en kestä sitä".
- varmaan..
ei tai sitten heidän kuherruskuukausi loppui, kun Johan ilmeisesti sai tarpeeksi siitä pikku homostelu leikistä, jota heteropojat leikkivät joko keskenään tai sitten hoppelin kanssa, vähän siis kiusottelevat toisiaan ja leikkivät haluavansa kyllä seksiä vaikka toisen jätkän kanssa. Mutta nyt on Johanin leikki ilmeisesti loppunut ja siirtynyt uraa uurtamaan, niin pikku kismailu homopojan kanssa ei nyt enää naurata.
Tämä johtaa siihen ettei niko enää ole johanin huomion keskipisteenä jos on enää ollenkaan eikä huumori taida lentää heidän kesken, niin on siirrytty tähän "kuinka vihaan tuollasta tyhmää junttia"-osastolle, keskinäinen arvostus (ymmärrys hävinnyt toisenlaisuutta kohtaan) tainut hävitä molemminpuolin. - .................
Homo,,,mikä homo...
mikä kumma siinä on,että pitää joka ohjelmassa olla joku HOMO kiintiö????????????????????
Eikait nyt saatana suhteutettuna Suomessa ole
150000 homoa,että joka ohjelmaan pitää tasa-arvon vuoksi valita homo,,lesbo,,,eunukki,,bi
ja yksi hetero.
Onkohan se tuotantoporukka kokonaisuudessaan HOMOJA vai mistä tässä on kysymys?????????????????
Nikokin saatanan naukuja,kirkuja,,yms..
Sehän ottaa turpaansa joka kapakassa tämän ohjelman jälkeen,,kukaan täyspäinen ei kuuntele tuollaista naukujaa talon ulkopuolella.- showssa...
ei ole yhtään homoa ja sitten kaikki vainoharhaisesti etsivät toisista piirteitä, onko se tuo vai tuo, kuka meistä on se HOMO!.
Ehdotetaan myös, että pihtarit sekä kiltit tytöt (toisenlaisen arvomaailman omaavat) ja -ei kiitos seksiä- heti kättelyn jälkeen tyypit kielletään kokonaan. Housut pois ja puuhiin, estottamat tyypit vaan mukaan.
- ...
Mut kyllä on aika 2 naamainen. Sitä vaan ollaan Johanille heittämässä kaksimielisiä vitsejä vähän siitä sun tästä. wink, wink.. ;D
Seuraavaksi mennään päiväkirjahuoneeseen itkemään kuin KAUHEA Johan on.. nyyh.. :(
Olen pihalla. Sisällä kuitenkin mut pihalla.. xD- ...
Kuka haluis imee inhokkinsa "tikkariakin"...? xD
Tällästäkin Niko on puhunut Johanista. O.o Mut kuitenkin inhoo (kaikinpuolin) sitä ihmistä itku..surku..raivari -> partaalle.. o.O
- Manta999
Samaa olen miettinyt. Nikohan on monessa yhteydessä halunnut isoa miestä, check. Puhunyt Johanin melan imeskelystä, check. Rakkaudesta hevonenkin potkii(tapaus marianne), check. Tässä kun laskee niin Nikon käytöksen taustalla taitaa olla aikalailla samat mekanismit kuin Mariannella. Ihastuu henkilöön jota ei kuitenkaan tässä tapauksessa voi edes saada. Saattahan siitä Nikon kaltainen epävakaa minäminä seota.
- mieleen:))
Johan on estoitta näytellyt mulkkuaan ja Niko ehkä lämpenee niistä ja kuva jää pyörimään mieleen.
Mä en kyllä voi sietää myöskään tuota Johania vaikka hyvin näyttää kaikille naisille kelpaavan. Mä inhoan sen ääntä sen ilmeitä sen naamaa ja koko sen olemusta. Kaiken kruunaa typerät ja itserakkaat jutut inhottavalla murteella vääntäen. - olis ongelma
Johan antaa kyllä kaikille tasapuolisesti.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789