JASSU pyytää anteeksi

Jassu

...Koirapakolaisten yhteyshenkilöltä
jota syytti taloud. väärinkäytöksistä.
Kun tilintarkastus on käynnissä, ja
kuitit todistettavasti luvattu, käy
ilmi että yhteyshenkilö on pystyssä
yhdistykselle 100 mk! Ja, mikä huvittavinta, että Jassu on pystyssä
saman verran!
Mehän emme nauti palkkaa emmekä luontaisetuja, vaan nostamme rahaa
vain kuluihin!

Ennenkuin vihamiehemme nyt innostuvat,
muistutan että SEY:n Marika S. soitti
mulle kesällä ja kysyi: "mitä meidän
taloudenhoitaja sanoi sulle Tallinnan
rahojen käytöstä?" Hän oli sanonut
että päätöstä antaa rahaa Tallinnan
koirille ei ole tehty!
No, päätös tehtiin ja se siitä. Mutta
sattuu sitä isommissakin piireissä.

Esa J: en ole aina toiminut diplo-
maattisesti mutta en ole myöskään valehdellut.

Arttu: sanot että voisit liittyä jäseneksemme. Et muuten voisi. Yhdistyslain mukaan jäseneksi voi liittyä vain jos hyväksyy yhdistyksen
toimintaperiaatteet.

Lopuksi tiedoksi kaikille: jäseniä
on nyt kymmenen, kaikki jollain tapaa
aktiivisia. Emme halua nostaa jäsenmäärää suureksi, mutta kannatusjäsenyyttä harkitaan...

12

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Arttu-

"Arttu: sanot että voisit liittyä jäseneksemme. Et muuten voisi. Yhdistyslain mukaan jäseneksi voi liittyä vain jos hyväksyy yhdistyksen
      toimintaperiaatteet.."

Valitettavasti ette ole rekisteröitynyt yhdistys, joten tuo laki ei taida teitä paljon auttaa. Ja kun sitä avoimmuutta ja ystävällisyyttä yms. tuolla taannoin toivoin, niin tämä viestisi kyllä kertoo aivan tarpeeksi...

"Lopuksi tiedoksi kaikille: jäseniä
      on nyt kymmenen, kaikki jollain tapaa
      aktiivisia. Emme halua nostaa jäsenmäärää suureksi, mutta kannatusjäsenyyttä harkitaan..."

Ja tämäkin Suomeksi:

Emme tarvitse uusia jäseniä, mutta rahaa vaan tilillemme voitte laittaa. Emme näet halua, että tiedätte, mitä rahoillanne todellisuudessa teemme. Sitäpaitsi kun meitä on vähemmän, saamme jokainen suuremman osan lahjoitetuista rahoista.

Valitettavasti olin jo kääntynyt myötätuntoiseksi toiminnallenne ja mietin jopa summaa, minkä koirapakolaisille lahjoittaisin, mutta tämä viestisi avasi onneksi silmäni.

Eli tästä lähtien ei teille "koirapakolaiset" liikene minkäänlaista sympatiaa puoleltani. En eläissäni ole törmännyt yhtä kielteiseen tiedotukseen ja suoranaiseen vit*uiluun.

Koirapakolaisilla ei ole pienintäkään tarkoitusta rekisteröityä, sillä rekisteröityminen tekisi toiminnasta väkisin avoimman ja tätähän te ette halua!

Ja viestiksi vielä teille "koirapakolaiset":

Kun lähetin teille spostin, jossa olisin valmis ottamaan vastaan Tallinasta Bichonin, jos eteenne sellainen sattuisi tulemaan, niin unohtakaa KOKO JUTTU.

Eiköhän tämä tullut selväksi, että ei niillä Tallinnan koirilla ole niin väliä..Pääasia, että laittatte vaan tilille rahaa.

Tämän viestin kirjoitin todella ahdistuksessa, koska tajusin, miten lähellä olin hurahtaa ja antaa rahaa rekisteröimättömälle huijjariporukalle.

Onneksi Jassu aukaisi silmäni!

• Oikeutta eläimille

Tulisitko meidän eläinaktivistien porukkaan, emme tahdo rahaa. Teemme m.m tarhaiskuja. Olet tervetullut toimintaamme mukaan.

• villis

Eipä sinulta ole ennenkään herunut mitään myötätuntoa Arttu! Mahtoi olla suuri määrä rahaa kun muuten mietin monta viikkoa etää laittaako tilille vai ei!Mutta sillähän nyt ei ole mitään merkitystä.
        On muuten paljon helpompi TOIMIA kun on vähemmän jäseniä niin vähemmän eripuraa. Tämä on käytännössä todettu( ei koirien vaan muun yhteydessä.)
        Arttu muista että niin metsä vastaa kuin siihen huutaa!!!!! Tuo sinun päätelmäsi menisi kyllä rikosnimikkeen alla "herjaus"-syyte!Sinähän oikei syytät kavalluksesta! Onneksi sinullekaan ei voi nykyään kuin nauraa!

• -Arttu-
        Oikeutta eläimille kirjoitti:

Tulisitko meidän eläinaktivistien porukkaan, emme tahdo rahaa. Teemme m.m tarhaiskuja. Olet tervetullut toimintaamme mukaan.

Pistä sähköpostia!

ja kerro toiminnastanne, eli mitä teette, miten, kenen kanssa, päämäärä
        Yms.

No älä unta nää!!!

Te eläinaktivistit teette muka hyvää sillä, kun vapautatte luontoon kuolemaan jotain tarhaeläimiä. Eläimiä, jotka eivät osaa selviytyä luonnossa. Olette pahimman luokan ekoterroristeja!

En minäkään pidä turkistarhauksesta. Näin ollen en osta mitään turkistavaraakaan. Tämä on luonnollinen tapa vastustaa turkiseläimiä. Mutta kun teette noita iskuja tarjoille. Toivottavasti saatte luodin päähänne joltain turkistarhaajalta. Heillä on lain suoma oikeus elantoonsa.

• Jassu
        -Arttu- kirjoitti:

Pistä sähköpostia!

ja kerro toiminnastanne, eli mitä teette, miten, kenen kanssa, päämäärä
        Yms.

No älä unta nää!!!

Te eläinaktivistit teette muka hyvää sillä, kun vapautatte luontoon kuolemaan jotain tarhaeläimiä. Eläimiä, jotka eivät osaa selviytyä luonnossa. Olette pahimman luokan ekoterroristeja!

En minäkään pidä turkistarhauksesta. Näin ollen en osta mitään turkistavaraakaan. Tämä on luonnollinen tapa vastustaa turkiseläimiä. Mutta kun teette noita iskuja tarjoille. Toivottavasti saatte luodin päähänne joltain turkistarhaajalta. Heillä on lain suoma oikeus elantoonsa.

...myös mahdollisen seur. iskunne
        aika ja paikka, osallistujat sekä
        paikkakunnan nimismiehen puhelinnumero!
        Niin hän voi harkita että tuleeko
        mukaan.
        Itse asiassa sympatisoin kovasti "aktivisteja", näitä nuoria ihmisiä
        jotka jopa henkensä vaarantaen tekevät näitä juttuja. Pitäkääpä
        päänne alhaalla!

• Esa J.

En ymmärtääkseni ole missään vaiheessa syyttänyt teitä/sinua valehtelusta. Anteeksi kovasti jos näin on vahingossa käynyt. Voisitko vähän tarkentaa millä kommentillani olen antanut ymmärtää että valehtelet?

Toisaalta, nyt kun olet vakuuttanut että pysytte totuudessa haluaisin tietää seuraavaa: Tällä palstallakin on jo tullut selvästi ilmi että eläinsuojelujärjestöt ovat tilanneet Tallinnaan 40 koirankoppia. Miksi koirapakolaisten sivuilla edelleen lukee että kyseinen projekti on vasta tarjouskilpailuvaiheessa? Sivujahan on kuitenkin päivitetty aivan viimepäivinä. Eikö tämä ole valehtelua jos mikä??

• Jassu

olen luvannut, että otamme tekstin
        heti pois kun ensimmäiset kopit tulevat tarhalle...

• Aika reilua
        Jassu kirjoitti:

olen luvannut, että otamme tekstin
        heti pois kun ensimmäiset kopit tulevat tarhalle...

Eli voin siis vapaasti kirjoittaa koirapakolaisista mitä tahansa pa*kaa sivuilleni ja kiristää sitten teitä. "Joo otan sitten pois kun olette tuoneet Suomeen 1000 koiraa..."

• Jassu
        Aika reilua kirjoitti:

Eli voin siis vapaasti kirjoittaa koirapakolaisista mitä tahansa pa*kaa sivuilleni ja kiristää sitten teitä. "Joo otan sitten pois kun olette tuoneet Suomeen 1000 koiraa..."

jos meille on maksettu niistä 1000
        koirasta!

• umps

Mihinkähän muuten keräystilin numero ja rahalahjoitus pyyntö on kotisivuilta kadonneet ja miksi...

• Jassu

joku teikäläisistä (SEY) ilmiantoi "keräyksen" lääninhallitukselle.
        Sairasta!
        En tiennyt, että se on keräys kun
        kun ilmoittaa tilinumeronsa. Mutta
        kuulemma on. Aina oppii uutta...

• Esa J.
        Jassu kirjoitti:

joku teikäläisistä (SEY) ilmiantoi "keräyksen" lääninhallitukselle.
        Sairasta!
        En tiennyt, että se on keräys kun
        kun ilmoittaa tilinumeronsa. Mutta
        kuulemma on. Aina oppii uutta...

Minulla ei ole mitään tekemistä SEY:n kanssa, sen enempää kuin Koirapakolaistenkaan. Haluan vain auttaa, ja ihmettelen miksi kaikki vain haukkuvat toisiaan ja mustamaalaus sen kun jatkuu. Oletko Jassu varma että SEYläiset (murhanhimoiset eläinsuojelijat :) ) ovat "ilmiantaneet" keräyksenne lääninhallitukselle, vai onko tuo vain veikkaus. Jos vain veikkaat niin ihan totta, ajattele vähän mitä tänne kirjoitat. Jos taas tiedät niin voi kun on ikävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe