Onko adressi Tallinnan kodittomien koirien puolesta saanut jo paljon allekirjoituksia? Onko nimiä tullut myös ulkomailta? Kauanko adresiin vielä kerätään nimiä, ennenkuin se lähetetään Viroon ?
Vastaukset 7
- Annu
Hyväksyttyjä nimiä oli vajaa 400 joku aika sitten. Paljon tulee nimettömiä, ja etunimellä varustettuja ja niitähän ei voi ikävä kyllä hyväksyä. Sitä en tiedä, kuinka kauan nimiä vielä kerätään.
- heidi
mikä on tämä hauvaparkojen osoite? haluaisin auttaa mutta en tiedä osoitetta...
- Annu
heidi kirjoitti:
mikä on tämä hauvaparkojen osoite? haluaisin auttaa mutta en tiedä osoitetta...
- -Arttu-
Tarkemmin ajateltuna koko homma on täyttä huuhaata! Virolaiset sahaavat meitä silmään. Seuraavaksi keräämme nimiä Moskovan koirille j.n.e!
- -Arttu-
..Se täällä yrittää provosoida..
Eli Jorma/Suvi-Tuulikki
Jälleen väärällä asenteella, eli ne perustelut puuttuvat kokonaan..
et edelleenkään ole oppinut yhtään mitään. - -Arttu- (alkuperäinen)
-Arttu- kirjoitti:
..Se täällä yrittää provosoida..
Eli Jorma/Suvi-Tuulikki
Jälleen väärällä asenteella, eli ne perustelut puuttuvat kokonaan..
et edelleenkään ole oppinut yhtään mitään.Toistan en kannata tallinnan koirien avustuksia siksi, että rahat menevät vääriin taskuihin. Olin jo kannallanne, mutta kun harkitsin tarkemmin totesin koko jutun olevan huuhaata!
- Jassu
...on siis nimiä tullut. Päätöksen
nimien keruun aikataulusta tehköön
seuraava hallitus. Aion lähettää en-
simmäiset 50 Tallinnaan tällä viikolla. (Tulostamisessa hommaa!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498