Suvi-Tuulikki

lopeta häiriköinti

lähdepäs häiriköimästä näiltä sivuilta

22

969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hau-hau jo moni muu asiallises

Suvi-Tuulikki on yksi kaikkien aikojen paras kirjoittaja. Haluamme ehdottomasti lisää lukea Suvin juttuja! Semppiä vaan sulle Suvi, älä välitä näistä häiriköistä. Koira terkuin!

• Rautalanka

enemmänkin täällä lueskellut, niin luulisi jo huomanneen, että jokainen samaa nimimerkkiä käyttävä saa kuunnella tuollaista. Turha sitä tosissaan ottaa..

• Ei haukuta Häiriköiksi

..määrittelee häiriköinnin?? Sekö jos on mielipiteitä jotka ei miellytä sinua?? Olen päätellyt myös että lähinnä Suvi-Tuulikki ja -Arttu- saa palautetta kirjoituksistaan. Mielestäni ainakin -Arttu- saa järkeä ja sopivan määrän ironiaa typeriin kysymyksiin, Suvi-Tuulikin juttuja en ole juuri nähnyt, mutta ei nekään ole huonoja ollut mitä olen nähnyt. Siis se on rohkeutta tavallaan jaksaa kirjottaa samalla nimi merkillä!!

• Emilia

Eihän Suvi-Tuulikki edes HÄIRIKÖI! En ainankaan itse ole huomannut. Jos nyt joillain on mielipiteitä, niin tottakai niitä saa myös käyttää!

• Minä ja dobermannini
        Emilia kirjoitti:

Eihän Suvi-Tuulikki edes HÄIRIKÖI! En ainankaan itse ole huomannut. Jos nyt joillain on mielipiteitä, niin tottakai niitä saa myös käyttää!

kyllä Suvi-tuulikki on yksi häiriköistä. Vähemmän olen häneltä nähnyt asiallisia koirakommentteja, lähinnä toisten ilkkumista.
        Tästä varmaan tulee sit haukut minun nimimerkille, mutta tulkoon...

• Koiraihmiset riitaisaa porukka
        Minä ja dobermannini kirjoitti:

kyllä Suvi-tuulikki on yksi häiriköistä. Vähemmän olen häneltä nähnyt asiallisia koirakommentteja, lähinnä toisten ilkkumista.
        Tästä varmaan tulee sit haukut minun nimimerkille, mutta tulkoon...

Suvi-Tuulikki on nimenomaan näitä häiriköitä, jotka pistävät kaiken energiansa esim. Artun juttujen mollaamiseen. Artulta olen nähnyt useammankin asiallisen kommentin, mutta S-T keskittyy lähinnä Artun ja Kitin haukkumiseen ja ivaamiseen. Mitä koirakeskustelua se muka on?

Ja voisiko joku kertoa, mitä asiallista Suvi-Tuulikki on puhunut koirateemasta? Itse kun en jaksa hänen kommenttejaan suuremmin enää seurata.

• Suvi-Tuulikki
        Koiraihmiset riitaisaa porukka kirjoitti:

Suvi-Tuulikki on nimenomaan näitä häiriköitä, jotka pistävät kaiken energiansa esim. Artun juttujen mollaamiseen. Artulta olen nähnyt useammankin asiallisen kommentin, mutta S-T keskittyy lähinnä Artun ja Kitin haukkumiseen ja ivaamiseen. Mitä koirakeskustelua se muka on?

Ja voisiko joku kertoa, mitä asiallista Suvi-Tuulikki on puhunut koirateemasta? Itse kun en jaksa hänen kommenttejaan suuremmin enää seurata.

Suvi-Tuulikki kiittää saamastaan palautteesta. Kyllä täällä koirapalstalla on myös järkeviä ihmisiäkin, tämän panen positiivisesti merkille! Tämä kannustaa minua kijottamaan edelleen, niiden nimierkkien harmiksi jotka minua mollaavat! Terveiset kaikille aidoille koiraihmisille!

• *Kiti*
        Suvi-Tuulikki kirjoitti:

Suvi-Tuulikki kiittää saamastaan palautteesta. Kyllä täällä koirapalstalla on myös järkeviä ihmisiäkin, tämän panen positiivisesti merkille! Tämä kannustaa minua kijottamaan edelleen, niiden nimierkkien harmiksi jotka minua mollaavat! Terveiset kaikille aidoille koiraihmisille!

perustelet mainitsemasi AIDON koiraihmisen...?

ja minua et kyllä kirjotuksillasi häiritse...joten älä luule että kirjoituksillasi saat minut häiriintymään... =))

päinvastoin on mukava lueskella päähänpistojasi...ja välistä myös hieman naureskellakin niille ja niiden tietynasteiselle älyttömyydelle...

• Suvi-Tuulikki
        *Kiti* kirjoitti:

perustelet mainitsemasi AIDON koiraihmisen...?

ja minua et kyllä kirjotuksillasi häiritse...joten älä luule että kirjoituksillasi saat minut häiriintymään... =))

päinvastoin on mukava lueskella päähänpistojasi...ja välistä myös hieman naureskellakin niille ja niiden tietynasteiselle älyttömyydelle...

Olet suuna päänä Artun kanssa täällä palstalla, ei niin vähäpätöistä asiaa ettettekö te tiedä muita paremmin. Neuvoja satelee! Moni muukin on kyllästynyt teidän jatkuvaan esillä oloon. Kysymys on narsismista. Voitaneen pitää sairautena, joten et kai sille itsekkään mitään voi, paranemisiin!!

• *Kiti*
        Suvi-Tuulikki kirjoitti:

Olet suuna päänä Artun kanssa täällä palstalla, ei niin vähäpätöistä asiaa ettettekö te tiedä muita paremmin. Neuvoja satelee! Moni muukin on kyllästynyt teidän jatkuvaan esillä oloon. Kysymys on narsismista. Voitaneen pitää sairautena, joten et kai sille itsekkään mitään voi, paranemisiin!!

....ovat suuna päänä...mikäs siinä vikana jos neuvoa haluaa...en sano että olisin se kaikkitietäväinen ja muut ei tiedä mitään mutta kukaan ei ole kieltänyt neuvomasta ja autan parhaani mukaan...

ja ethän tota ittekkään piilossa oo pysyny...vai..taidatkin kuulua samaan kastiin mun ja artun kanssa...!? :/

ja mikäs siinäkin vikana jos koirista pidän ja koirista tiedän jos ei ketä kiinnosta niin olkoon lukemati

• Yksi vakiolukijoista
        Suvi-Tuulikki kirjoitti:

ovat aina vain ne, jotka ovat kanssasi samaa mieltä? En itse ole aina samaa tai eri mieltä kanssasi, kuten en muidenkaan kanssa, tilanteen mukaan puolesta tai vastaan (nimimerkkiäni vaihdellen koska en halua palstan sylkykupiksi). Ei sellaisella järkeä mitata vaan asiallisella käytöksellä ja perustelluilla mielipiteillä. Täällä on liian yleistä se, että jokainen on vahvasti omaa mieltänsä, eikä huomioi toisten kannanottoja ja sitten arvostellaan toisia, kun eivät "tyhminä" yhdy omaan mielipiteeseen! vaikka oikeasti olisikin väärässä, pitää inttää vastaan vaan kun ei ilmeisesti voi myöntää sitä, tai haluaa väitellä ja arvostella. Pikkulapsilla näkee samaa käytöstä.. Ja tätä on esiintynyt kaikilla näistä kiistellyistä ja ivatuista nimimerkeistä, että kyllä itse kullakin syytä vilkaista, kuka se sieltä peilistä katsookaan...

• Tyttö vaan

Jos vertaa Suvi-Tuulikkia Arttuun tai *Kitiin*. Minun mielestä Suvin eduksi!

• minä vaan
        Tyttö vaan kirjoitti:

Lopeta S-T itsesi kehuminen muilla nimimerkeillä. Kukaan muu ei tällaisia kommentteja sinusta antaisi.

• Suvi-Tuulikki
        Tyttö vaan kirjoitti:

Sihiset ja syljet myrkkyä, ei vaikuta minuun!

• -Arttu-
        Suvi-Tuulikki kirjoitti:

S-T käytän aina omaa nimimerkkiäni. Toisin kuin itse(Jorma, Poliisin veli/sisko yms.)

Tämän olet myös itse huomannut, kun nimimerkilläni kirjoittelet tänne aivan höpöjä. Mutta ei se minua hetkauta. Jokainen palstan lukija kyllä tunnistaa sinut S-T.

Olethan sentään palstan ainoa vakiojauhaja, joka ei omista koiraa, mutta tuntuu silti räksyttävän joka-asiasta.

Mutta hei, murkkuikä kestää vielä vähänaikaa. Kyllä ne henkisetkin finnit häviää ajan kanssa.

• minä vaan
        Suvi-Tuulikki kirjoitti:

Vaan joku muu. Todellakin, kyllä sinut tunnistaa muutkin. Missä koulussa (yläasteella) voi oppilaat olla noin kauan netissä mitä sinäkin täällä roikut?

• Riina Rinkineva
        minä vaan kirjoitti:

Lopeta S-T itsesi kehuminen muilla nimimerkeillä. Kukaan muu ei tällaisia kommentteja sinusta antaisi.

Toistaiseksi en ole havainnut Suvi-Tuulin sanoneen mitään mistä moinen meteli pitäisi nostaa. Hän ehkä pitää oman päänsä, omaa mielipiteitä jne, mikä tietysti ärsyttää ihmisiä ylipäätään, olen huomannut. Ja niille, jotka epäilevät sitä kuka olen, voitte etsiä nimeni netistä, ja kysyä löytämältänne henkilöltä että puolustinko Suvia vai oliko se hän itse.

• Sinikka

Minusta Suvi-Tuulikki on yksi parhaista kirjoittajista, en ymmärrä miksi toiset reakoivat noin miinusmerkkisesti!

• Siru

Eiköhän tää keskustelun alku ollut peräisin tuolta alempana olleesta otsikosta: Kiinassa ja Koreassa syödään koiria - Suvi-Tuulikki kirjoittanut toisten nimimerkkiä käyttäen. Tottako tosiaan??? Ei kai näin käyttäydytä....

• Siru
        Siru kirjoitti:

Eiköhän tää keskustelun alku ollut peräisin tuolta alempana olleesta otsikosta: Kiinassa ja Koreassa syödään koiria - Suvi-Tuulikki kirjoittanut toisten nimimerkkiä käyttäen. Tottako tosiaan??? Ei kai näin käyttäydytä....

Meitäkin taitaa olla kaksi, Siruja nimittäin... :)

• Anonyymi
        Siru kirjoitti:

Meitäkin taitaa olla kaksi, Siruja nimittäin... :)

Olen uusvihreä ja tietämätön. Olen nyt sitten vielä vaikkapa nimetön.

• Siru
        Anonyymi kirjoitti:

Olen uusvihreä ja tietämätön. Olen nyt sitten vielä vaikkapa nimetön.

vaikka sitten Siru. Eiköhän tänne näitä nimimerkkejä mahdu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7622
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      109
      5301
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3536
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      65
      1373
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe