2 koiraa, sekarotuinen ja ranskanbulldoggi, etsivät pikaisesti hyvää kotia (lopetusuhka): Puh: 040-752 2242 (Ähtäri)
2 koiraa etsii kotia
9
4615
Vastaukset
- Toivottavsti koti löytyy !
http://www.toydogs.net/rb/
Olen sivuilla lueskellut ry:n lehteä ja yhdistys on aikaisemminkin auttanut kodittomaksi jäänyttä Ranskista !
Ilmoitatko kuinka kävi ! - Koti koiralle
email: [email protected]
Pentuvälityssivuilla välitetään myös varttuneita Ranskiksia.
Laittaisiko snne viestin !
Kuinka kiire jo on????- :(
Mulla olis paikka yhelle jos on vaan jäljellä...kuinka kiire niil o vai onko ne jo annettettu pois!
- Koiranhoitaja
:( kirjoitti:
Mulla olis paikka yhelle jos on vaan jäljellä...kuinka kiire niil o vai onko ne jo annettettu pois!
Kiitti ranskisten sähköpostiosoitteesta, laitan asian sinne tiedoksi!
Kyseisellä rouvalla on kolme koiraa, jotka eivät yhtäkkiä enää tulekaan toimeen keskenään. Yhden ranskanbulldogin hän aikoo jättää, mutta toisesta monirotuisesta on luovuttava. Sain käsityksen, että coctail olisi vielä pentu. Kannattaa soittaa tuohon antamaani omistajan numeroon, sillä en itse henkilökohtaisesti tunne häntä.
Sain ilmoituksen asiasta, koska olen tehnyt paikallisen eläinlääkärin & koiratarhan kanssa sopimuksen, että terveitä koiria ei lopeteta, vaan etsin niille uuden oman kodin (siis vain välittömässä hengenvaarassa olevat koirat).
Valitettavasti en mitenkään itse pysty ottamaan koiria edes väliaikaisesti turvaan, sillä minulla on tällä hetkellä kotonani jo 4 koiraa!
- Johku
Jätä ilmoitus www.saunalahti.fi/makees1/apula
Kannattaa aina kokeilla!
Onnea! - Koiranhoitaja
Ranskanbulldoggi sai kodin täältä Ähtäristä, se saa jäädä sinne ellei ongelmia tule.
Coctail ilmeisesti vielä odottelee omaa emäntää / isäntää. Toivottavasti joku voi pelastaa sen ja etsiä sille kodin, ellei voi itse pitää!
Kerran jouduttiin lopettamaan vain 2-vuotias kultainen noutaja, koska omistaja oli niin jästipää, että sanoi ampuvansa sen muuten itse. Perheeseen oli tullut allergiaa, eikä koira kuulemma olisi sopeutunut uuteen kotiin. :(- Koiranhoitaja
Valitettavasti ranskanbulldoggi oli eilen palautettu, koska se ei tullut toimeen uuden omistajaehdokkaan rottweilerin kanssa (oli pistänyt ison koiran kuriin).
Eli Roosa-ranskistyttö, 3,5 v. odottaa pelastajaansa. Samoin 4-vuotias coctail-narttu Tytti (kiltti, "australianlammaskoiran"? ja springerspanielin sekoitus) sen 5 kk vanha urospentu (musta, keskikokoinen, vähän lurppakorvainen, isä "englanninterrierin"? ja ajokoiran sekoitus): puh: 040-752 2242 (Ähtäri).
Yksi koirista jätetään henkiin, mutta muut hävitetään, koska niille ei löydy kotia. Auttakaa, jos voitte ottaa edes väliaikaisesti! - Koiranhoitaja
Koiranhoitaja kirjoitti:
Valitettavasti ranskanbulldoggi oli eilen palautettu, koska se ei tullut toimeen uuden omistajaehdokkaan rottweilerin kanssa (oli pistänyt ison koiran kuriin).
Eli Roosa-ranskistyttö, 3,5 v. odottaa pelastajaansa. Samoin 4-vuotias coctail-narttu Tytti (kiltti, "australianlammaskoiran"? ja springerspanielin sekoitus) sen 5 kk vanha urospentu (musta, keskikokoinen, vähän lurppakorvainen, isä "englanninterrierin"? ja ajokoiran sekoitus): puh: 040-752 2242 (Ähtäri).
Yksi koirista jätetään henkiin, mutta muut hävitetään, koska niille ei löydy kotia. Auttakaa, jos voitte ottaa edes väliaikaisesti!29.1. Roosa-ranskis (3,5 v.) siirtyy väliaikaisesti Saloon turvaan (rotuyhdistyksestä löytyi pelastava enkeli). Sinnekään hän ei voi jäädä pysyvästi (omalle koiralle tulossa pentuja!), joten kun löytyy hyvä koti, niin Roosaa voi tiedustella 29.1. alkaen numerosta: 040-838 0284.
- koiruudenkoiruus
Minä otan mielelläni kun ei ole omaa koirulia. Kiitos vinkistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632