Moi! Onko täällä G4S:n palkkalistoilla olevia? Itse olen töissä kilpailevassa firmassa jossa on työilmapiiri huono ja hommat ei toimi muutenkaan niinkuin luvataan. Ajattelin hakea töihin G4S:lle.. Oletteko tyytyväisiä työpaikkaanne, onko teillä jotain työetuja? Missä päin suomea olet töissä?
Kertokaa kokemuksia G4S:stä ja olisi ihan mielenkiinnosta kiva kuulla myös muiden vartiointiliikkeiden työntekijöiden mielipiteitä omasta työpaikastaan.. Vastaa asiallisesti kiitos, en jaksa lueskella kakaroitten provoviestejä.
G4S
21
5513
Vastaukset
- G4S-apina
Olen töissä G4S:llä. Ihan hyvin olen töissä viihtynyt. Ongelmat ovat lähinnä yksittäisiä ja henkilökohtaisia sillä firman toiminta kaiken kaikkiaan on varsin mallikasta. Samat ongelmat mitkä alalla yleensä vallitsevat, mutta voin suositella G4S:ää työnantajaksi.
- wertyr
Titääkö joku onko G4S piirihenkilöstöllä oikeutetusti lupa häiritä muuta liikennettä.Täällä Jyväskylässä sitä ilmenee.
- Ihan samat
wertyr kirjoitti:
Titääkö joku onko G4S piirihenkilöstöllä oikeutetusti lupa häiritä muuta liikennettä.Täällä Jyväskylässä sitä ilmenee.
liikennesäännöt niitä koskee kuin porkkanoitakin.
- neckar
Ihan samat kirjoitti:
liikennesäännöt niitä koskee kuin porkkanoitakin.
Olen havainnut täällä lahdessakin samaa töykeyttä joka ei kuulu liikennesääntöihin.
- jawer
neckar kirjoitti:
Olen havainnut täällä lahdessakin samaa töykeyttä joka ei kuulu liikennesääntöihin.
Kyl ne käkikellot täällä hesassakin meinaa rynnii mut kyllä me saadaan ne asettuu.
- hieman tietoinen
Itse olin vajaan vuoden verran tekemisissä fuusion jälkeen ja sanotaan, että se teki sekä hyvää että huonoa entisiin kuvioihin. Uusi ilme särmäsi toimintaa niin ulos kuin sisäänpäinkin alussa ja ei nyt tietysti heti lamaantunut. Kokonaisuuden näen koko Suomessa ihan hyvänä vieläkin, mutta tietty nyt jo aletaan olla aika perustasolla touhussa.
Yksikkö -ja kaupunkikohtaistahan se on miten menee, mutta alku ainakin laajalti oli ihan toimiva. Tietenkin oli niitä, jotka fuusion myötä lähtivät heti, samoin kuin oli aikanaan Engel-Iss vaihdos joka sai aikalailla väkeä vaihtamaan firmaa ja hommia.
Tosin jokaisessa firmassa on samat ongelmat ja samat hyvät puolet ja KAIKKI on kiinni johdosta/yksiköstä. Vaikka kuinka olisi johdon käsiä sidottu, niin hyvä ja fiksu johto saa silti paljon aikaan työolojenkin ja viihtyvyyden eteen. Kädetön taas on entistä kädettömämpi jos ei todellisuudessa ole omia valtuuksia paljon mitään. Saman firman naapurikaupungin toimisto voi pyöriä kuin unelma ja kaikki ovat tyytyväisiä, toisessa ei taas toimi mikään ja pisin aika jonka kukaan viitsii olla töissä on puoli vuotta. Ja taas voi tilanne olla eri vuoden kuluttua ja tilanteet päinvastoin... Itse se melkeinpä koettava ja tehtävä päätelmiä. - firmalla ole
sen paree, vaihtamalla ei parane olen sen kokenut ja kun toinen ongelma poistuu niin aina tulee tilalle toinen, porukka oireilee ja sairastaa kun kytätään ja kontrolloidaan alalla jossa pitäisi luottaa.
Työvoimapula on alalle tulossa vielä. - vaihda
Se ei tosiaan parane tilanne jos menet ojasta allikkoon, meillä isossa firmassa ei oikein ole kanssa ilmapiiri se paras mahdollinen, vaihtuvuus on kova ½-vuoden pestejä on paljon ja kaikki jotka vain muuhunkin pystyy, lähtevät heti kun voi, paras on joku pienempi firma jossa on vähän tiiviimpi poppoo.
- Klaus-vartija
Kaikilla suurilla firmoilla sattumalla on suuri osuus : yksikkökohtaiset erot ovat tosi suuret firman sisällä.Kaikki riippuu oman yksikkösi pomosta: Treella voi olla asiat hyvin ja Jkylässä päin persettä !!!
Siirtoa kannattaa harkita tarkkaan: huonosta yksiköstä voit joutua vielä huonompaan.Paras tae vaihtoon on, jos tunnet uuden tulevan yksikkösi sisältä henkilöitä ja saat heiltä totuudenmukaisen kuvan yksikön menettelytavoista .
Itse olen tre bollarilla ja en ollut uskoa korviani kun uusi, toiselta paikkakunnalta sisäisellä siirrolla tullut kaveri kertoi miten heillä yksikössä asioita hoidettiin !! Asiat sujuivat kuin eri maailmassa:
valitettavasti heillä hyvin ja meillä huonosti !- yhtä mieltä
Olin kyseisessä firmassa johon jutun aloittaja ajattelee menoa, neuvon vain harkitsemaan, ota tosiaan selvää siellä olevilta vartijoilta mitä he pitävät juurikin sen yksikön touhuista, jos et muita tunne niin netinkin kautta löydät pääluoton puhelinnumeron, häneltä kannattaa kysyä kuinka juurikin sen yksikön asiat sujuvat, onko mallikkaasti vai vaihtuuko väki yms. ei he varmaan suoraan moiti mutta jos ei kehukkaan niin saa siitä jonkinlaisen kuvan, itse lähdin kun teetettiin vain vajaalla tuntimäärällä töitä eikä kannata tehdä jos työnvälityksestä saa saman.
- Tolkku valehteluunkin!
Ainakin tällä palstalla käy selville se mihin firmojen pomot käyttävät työaikansa. Vastailevat täällä viesteihin tyyliin "mallikasta ja upeaa"
Ei ole "maillkasta", ei ole "upeaa!"- paljoakaan
kehuiltu ainakaan g4ssää kovasti porukka tuntuu olevan asialinjalla eikä haukukaan mutta rivien välistä huomaan jotain meillä toises on kaikki okei.
- Bullworker
paljoakaan kirjoitti:
kehuiltu ainakaan g4ssää kovasti porukka tuntuu olevan asialinjalla eikä haukukaan mutta rivien välistä huomaan jotain meillä toises on kaikki okei.
Tiedättekö mitä eroa on Romanialla ja G4S:llä???
No Romaniassa oli vain yksi Karpaattien nero ja Ajatusten Tonava. G4S:ssä niitä riittää enemmänkin... - G4S-vaxi
Bullworker kirjoitti:
Tiedättekö mitä eroa on Romanialla ja G4S:llä???
No Romaniassa oli vain yksi Karpaattien nero ja Ajatusten Tonava. G4S:ssä niitä riittää enemmänkin...Tuskin itsekään oikeasti tunnet ketään G4S:n palkkalistoilla olevaa joten tämä sun postaus lienee pelkkä aivopieru
- näkköö
G4S-vaxi kirjoitti:
Tuskin itsekään oikeasti tunnet ketään G4S:n palkkalistoilla olevaa joten tämä sun postaus lienee pelkkä aivopieru
ja kovast hyö paasaa jot ei oo hyvä, ei oo hyv.
- Bullworker
G4S-vaxi kirjoitti:
Tuskin itsekään oikeasti tunnet ketään G4S:n palkkalistoilla olevaa joten tämä sun postaus lienee pelkkä aivopieru
Olen vakuuttunut, että sinä tunnet heidät kaikki!
Hahhahhahhaa... - twisteeri
Bullworker kirjoitti:
Olen vakuuttunut, että sinä tunnet heidät kaikki!
Hahhahhahhaa...tiiäks miss o mu sister
- kyseisessä firmassa töissä
itse olen ollu noin vähä yli vuoden g4s:llä töissä ja sen kyllä huomaatyö määrrästä joskus saattaa olla hyvin tunteja mut sit saattaa olla vaan 3-4 työ vuoroa koko kuussa jotenka en suosittele tätä firmaa ollenkaan
- eli mitävittua sä teet
ootko sä joku g4s henkivartija vai mitävittua? on ja tulee niin paljon vuoroja että niitä ei voi enää ottaa eikä tehdä
- juu e
eli mitävittua sä teet kirjoitti:
ootko sä joku g4s henkivartija vai mitävittua? on ja tulee niin paljon vuoroja että niitä ei voi enää ottaa eikä tehdä
ihan paikkalisvartija olen no hyvä jos joillakin on kunnon työ vuorot mut eipä vaam mulla ku tässäkin kuussa vaan 3 työvuoroa
- piiriapina
juu e kirjoitti:
ihan paikkalisvartija olen no hyvä jos joillakin on kunnon työ vuorot mut eipä vaam mulla ku tässäkin kuussa vaan 3 työvuoroa
Jos työtaitosi on yhtä huono kuin kirjoitustaitosi, en ihmettele vähiä vuoroja. Taidat nolata töissä ollessasi koko alan lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090