Minkäs laista ajua on paskan aju. Haeseekos se paska hyttiin, entä onkos paskan aju naisten mielestä miehekästä hommoo, kyseleepi Liete lasse vuan.
Lietteen kuljetus
8
1998
Vastaukset
- aina ja iänkaikkisesti
katteles viisas jätefirmoja!Paskakaivon
tyhjennys 20% joka tyhjennys kerta! - Kusi-Kullervo
Kuule enpä tiiä paskan ajusta mutta kusen aju se vasta kivaa homma onki.Saatana.
- lanta-cruiser
kun kaikki uut rypevät lamassa, paska ei lopu..
- lanta-cruiser
paska ei maailmasta ajamalla lopu..
- .........
paskahan kuljettaminen on notta kristus luppoo soettoo
- huomanna,
jotta hytissä haesoo melekeen aena paska vaikka en oukkaan paskan ajussa. Ja se on usseimpiin naesiin mielestä vähä liiannii miehekästä.
Terveisin,
Pakoventtiilin ajotus pielessä. - sitä...
...tuommosta ripuljpaskoo ajeloo ihan pois tieheen ku on enempi säelijöessä kuletettavoo. Vuan jos on ajussa jääkempätä tavaroo ni tilanne on toenen. Sitä pittää vähä asetella ja köyttee kiinni.
- hommoo
kaekin puolin. Katteellisija ei oo vaekka ois miten komija Kaanija ja polissin kynsistä piäsöö meleko livakasti. Naesistakkaa ei ou tunkuva aenakaa harmiksi asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563034
- 612855
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.592663On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle602413Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122