pokerihuone

ninni0,50

pokerihuone on ainaki tosi luotettva, hih

13

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni0,50

      mun naapuri sano tossa postilaatilolla sillai et toi pokerihuone on luotettava ku sillä on suomalainen nimi. vaikkei siellä suomenkieltä saa puhuu, riittää ku sinne laittaa tasaisin väliajoin rahaa nii saa kuulema aina pelata, mä uskon mun naapuria, se tietää kaikkee esimerkiksi se kerto veneilystä sillai että muista se tappi laittaa paikkoilleen kun suomessa hyvin monessa järvessä on vettä enemmän kun sun veneeseen mahtuu, eikä se osaa englantii mutta pelaa silti siellä SUOMALAISELLA pokerihuoneella, se muute kerto ettei aurinko oikeesti laske, ei oo kuulemma käyny kouluja ja sillee, mut mulla on laskin. siitä on ne patterit loppu mut naapuri ties että niitäkin saa uusia ja ihan suomenkielellä suomalaisten suosikista siwasta, sit se heitti hyvän vinkin muista ei ilman rahaa tai jotai korttii saa mitää, ei edes sieltä pokerihuoneelta joka on kuulemma suomalaisten suosikki vaikkei siellä suomea saa puhuu mut tosi luotettava sillai, mä uskon naapurii se tietää kaikkee, jos mun naapuri sanoo että joku on suomalaisten suosikki vaikkei siellä suomenkieltä sallita niin uskon sitä se on hirmu viisas, me tavataan melkein joka päivä postilaatikolla, sillä on koira sekin on suomalaisten suosikki eli ajokoira ei puhu suomee sekään, se ei kuulemma vielä pelaa siellä pokerihuoneella, ai nii sit naapuri sano et ei perunatkaan puhu englantii mut on suomalaisten suosikkeja ja luotettavia ei oo kuulema kattilasta karannu, ei muuta ku englantii opettelemaan niin voi tuntea itsensä suomalaiseksi, sillai pokerihuoneen kautta

      • ninni0,50

        naapuri muuten kerto että kerran ruotsinlaivalla se yritti laittaa rahaa limu-automaattiin mut ei kelvannu, pokerihuoneelle rahat kelpaa kuulemma aina, naapuri sano vielä että joskus yritti nostaa pokerihuoneelta rahaa kotiinpäin mut ei onnistunut, kerto sitte että hyvä niin koska hävis ne kaikki rahat jollekin toiselle ja sano et hyvin ne ties siellä pokerihuonella miten rahojen käy, olishan se ollu aika turhaa nostaa ja tallettaa, aika fiksu on toi naapuri, se sano että hyvin on kaikki rahat menny, vaikkei suomea sallita pokerihuoneella puhuttavan niin ei kuulemma haittaa, sit se sano luottavansa pokerihuoneeseen koska sen horoskoopissa sanottiin että kaikki menee mut se kasvattaa sua uusiin haasteisiin, no sano että eka vaihe on toteutunu eli kaikki menny ja sillee, naapuri on hirmu viisas vaikkei englantii puhukaan on silti mun suosikki


    • '''''ty......

      aivan naurettava paskaläjä, mitä muuta siitä voi sanoa, luotettava HAHAH, suomalainen HAHAHAA, rehellinen HAHAHA, asiakaspalvelua HAHAHA, PASKA jess sitä se on

      • aktiivinen

        niitä kaivataan, jotta saadaan epäterve toiminta kuriin. Vai antaako nykysuomalainen kaikkien hyppiä silmille. Roskat pois kaduilta ja roskat pois suomesta, kenen yleistä etua palvelee jokin nettipokeri.


    • ufo119

      hyvät ja luottettavat jaot siellä on, uskon niihin kuin ufoihin eli helposti, hurjan sillai luotettevan oloinen paikka, vähän kuin sarjamurhaajan kainalossa, en mä mitään tehny, tai juopon , en mä enää ota. Sillai luottomesta vähän kuin neuvostoliitto johon luotin helvetin paljon enemmän kuin tuohon saatanaan loiseen nimeltään POKERIHUONE

      • vissyäkossu

        kusetusten ykkönen on POKERIHUONE


    • sdkqökasöfdlkj

      pokerihuone osaa vain yhden asian ja se kusetus

    • ................

      käyköhän minullekin noin siinä vaiheessa kun en enää jatkuvasti voita Pokerihuoneella?
      It is only a game...but I like it...

      • riittaD

        "käyköhän minullekin noin siinä vaiheessa kun en enää jatkuvasti voita Pokerihuoneella?" sitte sä heräsit ja veit kissan ulos ..........kaksi vaihtoehtoa olet joko toissä siellä tai sitten puhut paskaa.... kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto sulle a)olet mulkku, tai b)olet mulkku


    • frankFakta

      suomalaisten kusettaja nro:1 pokerihuone. Eikun seinää vasten ja...

      • tuli nyhdettyy

        fisuja pokerihuoneella. on se niin helppoa! älkää nyt vaan kaikki paistit lopettako pelaamista, pliis!


      • fisu5000
        tuli nyhdettyy kirjoitti:

        fisuja pokerihuoneella. on se niin helppoa! älkää nyt vaan kaikki paistit lopettako pelaamista, pliis!

        tyhmä jätkä olet


    • @ndres

      olet, ehkä alansa huippu :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe