Ensimmäisen kerran Miran kanssa...

-Nylkynen-

Olen seurustellut Miran kanssa jo useamman vuoden, hän on keskipituinen ja hoikka nykyisin jo hieman reilu 25 Vuotias nuorehko nainen.

Me tavattiin ensimmäisen kerran aivan sattumalta erään hotellin yö kerhossa, Istuin hänen pöytäänsä kun muualla oli kaikki jo täyttä. Tervehdin ja kysyin saisinko istua hänen viereensä. Mira katsoi kiinteästi silmiini ja hymyili ja nyökkäsi kutsuvasti, tulkitsin sen myöntäväksi vastaukseksi. Istuuduin pöytään enkä ehtinyt edes ottaa lasistani huikkaa kun Miran käsi jo alkoi vaellella housujeni päällä lähellä nivusiani. Hänen silmistä näkyi himon kiilto ja kiihkon polttava liekki.

Myöhemmin illempana menimme minun hotellihuoneeseen ja istuuduimme Miran kanssa sängyn reunalla vierekkäin ja laitoin käteni hänen puseronsa sisään tunnustellen Miran kiinteitä rintoja ja hän oli selvästi tyytyväinen sen tuomaan hyvän olon tunteeseen. Suutelimme toisiamme kiihkeästi, Avasin Miran puseron ja näin uljaat rinnat mitkä näkyivät läpi hänen yllään olevasta kireästä topista mikä oli puseron alla. Suudeltiin ja halattiin pitkään tunsin kuinka "pikkuveli" housuissani alkoi käydä jo levottomaksi. Avasin Miran farkkujen napit huomaten että hänellä oli seksikkään vaaleanpunaiset stringit.

En ehtinyt kauaa miettiä kun riisuin Miran farkut pois. Siinä hän oli alusvaatteisillaan edessäni ja nuo ihanat stringit jaloissa, yllä kireä toppi. Nyt suorastaan housuissani kaluni oli niin kovana että ihan pakotti, riisuin omat vaatteet housut ja puseron. Olimme molemmat alusvaatteisillamme eikä siinä voinut muuta kuin sanoa Miralle että sinä olet todella ihana ja kiihottava.

Mira ei sanonut mitään, hymyili vaan ja laittoi kätensä boksereideni sisään ja alkoi hieroa kovaa kyrpääni, se tutui satumaiselta en voinut olla suutelematta Miran Rintoja hyväillä niitä tunsin kuinka Mira nautti kyrpäni hyväilystä.

Riisuin Miran stringit pois toppi jäi puoliksi päälle rinnat esillä. Miran karvoitus oli todella siistiksi leikattu, klitoris näkyi ja se oli ihan kiimasta turvoksissa. Mira meni makaamaan selälleen sänkyyn ja nosti hivenen jalkojansa koukkuun rupesin hiljalleen nuolemaan Miran pillua, hän maistui erittäin ihanalta Paremmalle kuin makein hunajakaan. Mira ynisi kiihotuksesta ja nautinnosta hiljalleen, jatkoin nuolemistani ja levitin sormilla häpyä hieman enemmän auki ja litkin kuin kissa konsanaan Miran nesteitä, hän sai monta värisevää orgasmia ja väänteli niiden tahdissa lantiotaan tämä on taivaallista, ajattelin.

Työnsin varovaisesti sormeni Miran emättimeen samalla se vaikuttikin heti häneen ja yhä rajumpi orgasmi seurasi toistaan kun työntelin Miran märässä pillussa sormeani. Hetkisen kuluttua Mira nousi istualleen ja minä puolikova kyrpä pystyssä hänen eteensä. Ei, siinä ehtinyt paljoa sanoja vaihtaa katseet riittivät ja Miran ihanan nautinnolliset ilmeet kertoivat hänen haluavan vaan lisää.
Mira tarttui kyrpääni kiinni ja hieroi sitä ihanan hitaasti kädessään lipoen terskaa kielellään. Hän otti kyrpäni nupin suuhunsa ja imi sitä kiivaasti ja kutitteli kielellään en oikein tiennyt miten päin olisin niin hyvälle se tuntui.(kuin olisi ollut taivaissa) Mira jatkoi hetkisen vielä kullini imemistä kunnes tunsin mällin olevan tulossa.

Mira lopetti, ja sanoi haluun sinut minun sisääni ei siinä meikäläistä tarvinnut montaa kertaa kehottaa. Mira kävi sängylle vatsalleen makuulle ja nosti pyllyään pystyyn. Kaivoin kondomin ja kiskoin sen kiireesti kaluni päälle ja sovitin sen varovasti takaapäin Miran märkään pilluun. työnsin kuin viimeistä päivää parrua Miran pilluun. pillun lihakset supistelivat kyrpäni ympärillä ja se tuntui sanoin kuvaamattoman ihanalta Mira voihki nautinnosta ja tunsin jälleen kuinka siemensyöksy alkaa olla lähellä.

Mira sanoi että hän haluaa "ratsastaa" no eipä, siinä mitään menin selälleni sänkyyn ja Mira istuutui kyrpäni päälle se jos mikään oli nautintoa hyväilin Miran pehmeitä rintoja ja välillä hän kumartui antamaan minulle intohimoisen suudelman enää kauaa ei voi tätä kestää ajattelin kun mälli oli tulossa mutta eihän voi noin ihanaa naista puutteeseenkaan jättää.

Lopetimme ratsastuksen ja Mira otti kiinni kyrvästäni ja heitti kondomin pois ja alkoi hieromaan sitä rintojensa väliin kauaa ei mennyt kun mällit lensi. Mira oli rinnoiltaan ihan sperman peitossa mutta naureskeli vain että tämä oli ihanaa ja haluaa vielä lisää. Pyyhin vahvemmat spermat pois ja annoin hänelle kiihkeän suudelman. Maattiin siinä hetki vierekkäin kunnes jo taas Mira otti kiinni kyrvästäni ja hieroi sitä kauaa ei tarvinnut kun se oli seisokissa.

Mira otti sen suuhunsa melkein puoliksi ja imi sitä kuin tikkaria se tuntui todella hyvälle, sitten ruvettiin uusiksi rakastelemaan. Miran kuuman kostea pillu paljaan kaluni ympärillä oli jotakin ennen kokematonta. Mira makasi selällään ja minä hänen päällään tunsin joka kerta kun Mira sai orgasmin yhä vaan voimakkaamman tunteen kyrpäni ympärillä sitä ei voinut kestää kovin pitkään se olin niin kiihottavaa hetkisen työntelin vielä ennen kuin vedin kyrpäni pois ja saman tien lensi mällit Miran päälle.

Hetkisen kuluttua kun olimme molemmat siistiytyneet, makasimme vierekkäin sängyllä ja Mira sanoi kuinka ihanalta se tuntui ja lisäsi että oli hänen ensimmäinen kertansa hotellissa ja näin ihanan miehen kanssa. Ei siihen, voinut sanoa mitään…

Seuraavana aamuna heräsin siihen kun oveen koputettiin ja kukapas muu oli oven takana Mira. Kysyin tyhmänä miten noin kaunis neito on tänne eksynyt? Johon Mira vastasi Eilinen teki minuun lähtemättömän vaikutuksen joten minä haluan olla sinun kanssasi, nyt ja aina. En osannut, sanoa mitään kävelin vain oleskeluhuoneeseen ja Mira tuli jälkeeni sulkien perässään ulko-oven.

Kysyin että ottaisitko kahvia tai jotakin? Mira hymyili ja silmät sädehtivät joo voin ottaa kupillisen kahvia. Menin puhelimeen tilaamaan kahvia kun käännyin, takasin oleskeluhuoneeseen päin, oli Mira jo riisunut farkkunsa pois ja istui sohvalla yllään väljä t-paita ja stringit. Ajattelin ettei tästä selviä hengissä kun kiimainen katse kohtasi omani. Kahvi varmaan tulee kohta, Olisiktko ottanut jotakin muuta? Vain sinut Mira vastasi. Olin hetkisen kuin haloolla isketty en saanut sanaa suustani. Mira vain katseli minua yhä viekoittelevampi hymy kasvoillaan. Puhelin alkoi soida. Havahduin. Ethän aio vastaa Mira kysyi vähän säikyn oloisesti.

No en, ja laitoin luuria soittajalle, vapaapäivänä ei saa häiritä ajattelin. Mentiin pöydän ääreen kahville. Mira kysyi, haluatko minut tässä vai makuuhuoneessa. Noh kiimainen pikku narttu ajattelin mielessäni. Mennään makuuhuoneeseen vaan. Mentiin minulla oli päällä vaan kylpytakki olin hieman ennemmin käynyt suihkussa. Miralla sen sijaan ei ollut enää rihman kiertämää päällään. Riisuin kylpytakin ja kävin makaamaan sängylle selälleni. Mira kävi jo kovan kyrpäni kimppuun nuoli ja imi runkkasi ja hieroi.

Nyt tätä tahtia ei voinut kestää pidempään. Mira kävi kanssa makaamaan sängylle, annoin hänelle kuuman suudelman ja nuolin hänen ihanaa pillua. Tunsin kuinka Mira värähteli nautinnosta jatkoin vielä hetken lipomistani kunnes Mira sanoi pane jo ja kovaa. Survoin kulliani Miran sisään sivuttais-asennossa Mira suorastaan huusi nautinnosta kun sai orgasmin. Vaihdettiin asentoa nyt Mira makasi vatsallaan ja työnnyin takaapäin hänen märkään pilluunsa, hetkisen taottuani tunsin kuinka mällit oli jo tulossa.

Vaihdettiin jälleen nyt Mira makasi selällään jalat koukussa ja minä päällä hetkisen pantuamme mällit oli jo tulossa kun Mira halusi vaihtaa asentoa. Nyt olin selälläni ja Mira makasi päälläni, hänen ihanat rintansa hieroivat minua, se tuntui kuin olisi unessa. Niin hyvältä se tuntui, Mira huusi ja huohotti orgasmien kourissa Nyt mällit riistäytyivät Miran sisuksiin, en pystynyt pitämään kauempaa Mira vain hymyili Ja näytti nauttivan.

Menimme yhdessä suihkuun ja pesimme toisemme. En vieläkään voi unohtaa tuota ihan ensimmäistä kertaamme toisesta puhumatta suihkun jälkeen mentiin uudestaan sänkyyn ja taidettiin molemmat nukahtaa…

Nykyään asumme Heinolassa omakotitalossa ja keikka työ vaihtui rakennustyöhän, Mira puolestaan on päiväkodissa lastenhoitajana

5

10423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heräsin

      ja päästin kissin ulos. Kohta on amikseenkin lähtö.

      • en vaan

        tajunnut miten tämä liittyi juttuun? Kiva jos kumminkin luit.


      • Kiitos!
        en vaan kirjoitti:

        tajunnut miten tämä liittyi juttuun? Kiva jos kumminkin luit.

        Hyvä teksti!

        En tajua, miks jotkut kommentoi noita äskeisen kaltasia kommentteja, kun nämähän on seksinovelleja eli saakin olla vaikka ihan päästä keksittyjä! Haloo!


    • tekstinkäsitttelyä

      Tarina oli hyvä.

      • -Nylkynen-

        että pitäisi suorittaa oikoluku?. Pahoittelen en ole äidinkielen maisteri. Jos jokin pieni kirjoitusvirhe on sattunut olen pahoillani.

        Tietenkään en voi sen enempää kuin mitä tekstinkäsittelyohjelmat korjaavat, joten pahoittelut kieliopillisista ja mahdollisista mmuista virheistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe