kaikki tibbejen omistajat, laittakaapa viestiä!!! itselläni on kaksi...
tiibetinterrierit
6
357
Vastaukset
- Petra
mulla ei nyt oo mutta mun siskollani on 3 ja oon eläny koko elämäni tibbejen parissa!
...voi olla että tulee yks tibbe pentu mullekkin pian! =)- kaikki tibbejä
eli kaksi omaa, yksi melkein oma ja lisäksi kaksi "kummipoikaa"...
- Onnellinen takkukasan omistaja
Multa löytyy kohta 9v. tibbe Jiri:)
Tuli meille hermoheikkkona ja nykyään maailman ihanin karvanaama:) Harkitaan toisen ottamista, ja ehdottomasti tiibetinterrieri:) - Aurora
on tämä jo 5-vuotias valko-ruskea tibbe-narttuni. Mutta ihana sellainen. Luonnetta löytyy; älykkyyttä ja itsepäisyyttä. Melkoinen vastakohta kahdelle muulle koiralleni, jotka ovat suomenlapinkoiranarttuja.
Tämä tiibetinterrieri on koiristani ainoa, joka pentunakin teki vähän tuhojaan; hampaat olivat kovassa käytössä silloin ja hampailla se tykkää ottaa kiinni nytkin. Joskin on rajansa oppinut. Onkohan muuten tiibetinterriereille tyypillistä tuo hampaiden käyttö?
Joka tapauksessa tervetullut vastapaino lappalaisilleni, jotka suoraan sanottuna ovat rauhallisuuden perikuvia... - Milla
Ei ole itsellani vaan vanhemmillani. Ikää jo 10 vuotta. Todellinen persoona.
- Nöyrät palvelijat
Leksa asustelee Lauttasaaressa palvelijoidensa kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115085
- 644949
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588