Hyvä ulkoinen kovalevy. Seagate vai WD?

Pihalla2

Olisi hankinnassa 500gt ulkoinen kovalevy. Seagate ja Western Digital vaikuttaisivat olevan yleisen mielipiteen mukaan melko laadukkaita, joskin Western Digitalia kehutaan ehkä aavistuksen verran enemmän kuin Seagatea. Ja Seagaten sisällä saattaa kuulemma olla myös Maxtorin levy, joka on kuulemma silkkaa p*skaa. Takuu on kuitenkin Seagatella 5v, kun taas WD lupaa vain 2v. Olisiko kenelläkään mitään painavaa sanottavaa jomman kumman merkin hyväksi?

7

2285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajateltuna tietenkin se

missä on pisin takuu.jos en ihan väärin muista niin seagate ja maxtor on yhdistynyt. ja joku sanoi liikkeessä sitä ennen että ei maxtorit enää niin paskoja ole kuin joskus. mutta se olikin kauppias :)

• kuin koskaan aiemmin

samoin seagatet, kiitos maxtorin ja seagaten yhdistymisen. markkinavoimat jyllää...

• onkin hyvä tietää
        kuin koskaan aiemmin kirjoitti:

samoin seagatet, kiitos maxtorin ja seagaten yhdistymisen. markkinavoimat jyllää...

ilmeisesti sinulla on käytännön kokemus.
        no onneksi ostin uuteen koneeseeni samsungeja :)

• onkin hyvä tietää kirjoitti:

ilmeisesti sinulla on käytännön kokemus.
        no onneksi ostin uuteen koneeseeni samsungeja :)

Ihan varmasti monella on pitkä kokemus tällä hetkellä kaupasta saatavista kovalevymalleista...:D

• kerrankin asiaa :)
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Ihan varmasti monella on pitkä kokemus tällä hetkellä kaupasta saatavista kovalevymalleista...:D

:) :) :)

• karisto
        kerrankin asiaa :) kirjoitti:

:) :) :)

Itsellä otsikon mukainen usb levy,hyvin on pelannut n. vuoden.Valitsin tuon plussa mallin koska siinä on alumiininen kuori,joka pitää levyn viileämpänä jatkuvassa käytössä. Vaihtoehtona oli seagaten freeagent,mutta epäilytti sen muovikuoret ja huonot ilmanvaihtoaukot.

• Rockford.Ap

No tuota en ole kuullutkaan että siikeittimessä ( ulkoinen ) Olisi 5v takuu ??.
      Ja mitä taas tuohon WD:hen tulee niin en koskisi sitä pitkällä tikullakaan.
      Itse suosittelen semmoista vaihtoehtoa, että hankit ulkoisen kotelon ja erillisen esim; 500Gt siikeittimen.silloin voit myös vaihdella tuohon koteloon myös muita kovoja !!
      tulee noin 10€ kalliimaksi mutta silloin tuolla kovolla on se 5v takuu.
      Ja voin sanoa että kokemusta noista kovoista on niin paljon niin paljon....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe