Ei löydy elämänkumppania.On se jo mallille menny.
Yli viidestä
24
992
Vastaukset
- olet,
...huomannu saman asian kun minä;))
- Maailmankansalainen
Miksi rajoitat haun vain 5 miljoonan Suomeen? Ota hakuseen koko maailma!
- Suomesta
Maailmankansalainen kirjoitti:
Miksi rajoitat haun vain 5 miljoonan Suomeen? Ota hakuseen koko maailma!
...lähde merta edemmäs,on varmempaa ettei löydä;))
- 1943
olet käyttänyt? Oletko esim. ollut kurssilla, vastannut lehdessä olleeseen kontakti-ilmoitukseen, ollut mukana kunnallispolitiikassa? Nämä kolme juttua ovat tutustuttaneet minut kolmeen ihanaan mieheen, joista olisi voinut tulla elämänkumppani. Kaksi heistä on ystäviäni, kolmannen kanssa on enemmän vipinää, mutta kumpikaan ei halua kihlautua, avioitua eikä muuttaa yhteen.
- keinoja
Ole käyttänyt.Tansseissa käyn kyllä ja seuroissa mutta ei ole yksinkertaisesti vaan löytynyt.Suomi 24 chatti ei ole minun hakupaikka eikä mikään chatti yleensä.Lehdestä näen ilmoituksia mutta en uskalla vastata koska ei ikinä tiedä kuka ilmotuksen takana on.
keinoja kirjoitti:
Ole käyttänyt.Tansseissa käyn kyllä ja seuroissa mutta ei ole yksinkertaisesti vaan löytynyt.Suomi 24 chatti ei ole minun hakupaikka eikä mikään chatti yleensä.Lehdestä näen ilmoituksia mutta en uskalla vastata koska ei ikinä tiedä kuka ilmotuksen takana on.
Et uskalla vastata ilmoitukseen kun et tiedä kuka siellä takana on!
Koskaan et voi tietääkään ellet uskalla edes vastata lehti-ilmoituksiin mikäli niitä seuraat.
Tuuriin luottamallakin voi ystävä löytyä, mikäli sinulla itselläsi on rohkeutta etsiä, puhua ja katsella vaikkapa vastaantulijoita sillä silmällä.
Rohkeutta, jos tosissasi olet, elämä on joskus tarua ihmeellisempää.- 000000000
keinoja kirjoitti:
Ootko mies vai nainen ???
- Kovin on rima korkeella
000000000 kirjoitti:
Ootko mies vai nainen ???
On ihme kun et uskalla vastata ilmoitukseen.
Muuten mitäs sinulla on tarjota vastaan kun tuo sinun vaatimus taso näyttää olevan jotenkin korkea, minun näkökulmastani.
Esittele nyt mikä se tuttu olis jonka jo tunnet sehän voiolla yhtä huono valintakun joku ihan tuntematon ihminen.
Tämä on tuolle aloittajalle tarkoitettu.
Kerro toivomuksesi ja arvostelaan mikä on vika kun et saa, mitähän nyt sittenoletkaan vailla. - SAnon minä
Kovin on rima korkeella kirjoitti:
On ihme kun et uskalla vastata ilmoitukseen.
Muuten mitäs sinulla on tarjota vastaan kun tuo sinun vaatimus taso näyttää olevan jotenkin korkea, minun näkökulmastani.
Esittele nyt mikä se tuttu olis jonka jo tunnet sehän voiolla yhtä huono valintakun joku ihan tuntematon ihminen.
Tämä on tuolle aloittajalle tarkoitettu.
Kerro toivomuksesi ja arvostelaan mikä on vika kun et saa, mitähän nyt sittenoletkaan vailla.Ai mitä vailla?
No sitä tietenkin.
Jos tuota ei tajua niin ei tarvitse arvostellakaan. - 1943
SAnon minä kirjoitti:
Ai mitä vailla?
No sitä tietenkin.
Jos tuota ei tajua niin ei tarvitse arvostellakaan.seksikumppania haluaa, niin keinoja on. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos on mies, niin ihmisten ilmoille menemällä naiset kyllä käyvät kimppuun, jos..... Tässä ikäluokassa jokaista miestä kohti on kaksi naista.
- Miljoonasta
1943 kirjoitti:
seksikumppania haluaa, niin keinoja on. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos on mies, niin ihmisten ilmoille menemällä naiset kyllä käyvät kimppuun, jos..... Tässä ikäluokassa jokaista miestä kohti on kaksi naista.
Seksikumppania en hae vaan elämänkumppania!!Miksi aina pitää vetää siihen seksiin?Parisuhde on enemmänki kun paljastaan seksi,tottahan sekin kuuluu siihen mutta ei se tärkeintä ole tässä iässä....
- 1943
Miljoonasta kirjoitti:
Seksikumppania en hae vaan elämänkumppania!!Miksi aina pitää vetää siihen seksiin?Parisuhde on enemmänki kun paljastaan seksi,tottahan sekin kuuluu siihen mutta ei se tärkeintä ole tässä iässä....
tuosta seksiasiasta. Nyt selvisi, että olet nainen. Ei tosiaankaan ole helppoa, jos ei ketä vaan halua. Itse haluan olla vapaa, en ota sen tähden kotieläimiä. Itse luulin, että mieheni kuoltua elelen ihan yksikseni ilman miestä, mutta elämä on iloisesti yllättänyt. Vähän olen itse autellut.
- jos
Löytyy jos on iloinen ja välitön.
Ihmisille pitää jutella, vanhoille ja nuorille.- Miljoonasta
Kyllä olen ihan mukava ihminen,iloinen ja humoristinen nainen:=)
- missähän te tytöt
oikein luuraatte.
Väestörekisterin mukaan näyttäisi siltä, kuin meillä Suomessa kuitenkin olisi sellainen tasapari - fifty-fifty - Ei vaan ole. Sama tilasto kertoo eri sivulla, että meistä reippaat 2 miljoonaa eli 1 milli kumpiakin elää sinkkuina. Toisella listalla taas, että asuntojen vajeen ja hintojen hurjan nousun syy on yksinasuvien määrän kasvu.
Näin sitä vain yksin taaperrellaan, itse kukin:)- tuossa olla,
sitten kaikki ikäluokat 18-95v
ei meitä muuten noin paljon olisi.
Mikähän on meidän ikäisten määrä? - Varmaan..
tuossa on perää noiden asuntojen hintoihin.
Itsekin ostin toisen asunnon vaikka olen nyt yksin...;)
Mutta tuo oli "pakko" koska olisin joutunut muuten myymään omani pois?. Että nyt sitä ollaan kahden asunnon loukussa.
Niin en ole tyttö enkä akka..vaan mies. - Miljoonasta
Varmaan.. kirjoitti:
tuossa on perää noiden asuntojen hintoihin.
Itsekin ostin toisen asunnon vaikka olen nyt yksin...;)
Mutta tuo oli "pakko" koska olisin joutunut muuten myymään omani pois?. Että nyt sitä ollaan kahden asunnon loukussa.
Niin en ole tyttö enkä akka..vaan mies.minäkin ihan yksin olen asunut viidettä vuotta,ja nyt alkaa jo kyllästyttään kissan kanssa puhuminen:=) en ole poika enkä ukko...vaan nainen.
- a-woman1
tuossa olla, kirjoitti:
sitten kaikki ikäluokat 18-95v
ei meitä muuten noin paljon olisi.
Mikähän on meidän ikäisten määrä?on tietojeni mukaan noin 1,5 miljoonaa.
- Varmaan..
Miljoonasta kirjoitti:
minäkin ihan yksin olen asunut viidettä vuotta,ja nyt alkaa jo kyllästyttään kissan kanssa puhuminen:=) en ole poika enkä ukko...vaan nainen.
On monesti parempi keskustella kun ukon tai naisen kanssa.
Naapurillani on tuollainen katti joka viihtyy tontillani ja änkee sisälle mikäli ovi on auki muutaman hetken, kun näköjään koti olot voittaa..
Tosin en oikein ymmärrä miksi kissan ottavat mikäli siitä on harmia ja jätetään yksin useiksi päiviksi tai jopa viikoksikin.
- aatu m
Heti tuotettava pettymys: todennäköisesti etsit vain yhden sukupuolen joukosta, joten joukko on vain 2,5 milj.
- Vauatkin?
Eipä tämän ikäisiä, yksineläjiä niin kovin paljon ole. Vaikka suuria ikäluokkia ollaankin.
Tuoni viennyt miehistä, ja naisistakin tosi suuren osan, osa parisuhteessa, joten itsellisten määrä ei niin kovin suuri.
- ei löydy
Pitäisköhän hieman kammata tukkaansa ja lähteä ulos pirtistä toisten ihmisten pariin.
Niitä kumppaneita kun harvemmin on vaatekasapissa odottamassa pääsyä viereesi.
Aluksi voi ottaa varovasti. Ruokahalu kun kasvaa syödessä. Eipä aikaakaan kun liikoja saa lykkiä ovesta talikolla ulospäin.- kammarin
sängyn atla ei;)Rahat loppuu ku pitää ittiää pyntätä...Mut vissii pitää lähtee johonkin pippaloihin, jos vaik joku saattaisi huomata;)??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945