kipeät nännit

Luru

Huomasin nännien olevan kipeät jo pari päivää inssin jälkeen ja siitä asti aristaneet. RInnat ei muuten turvonneet tai mitään, mutta kipu siis kestänyt jo yli viikon! Ens viikolla vasta testaus... Muita oireita ei ole ollut ainakaan vielä mutta toiveet korkeella. Voiskohan merkitä plussaa??

7

12001

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ******

      Hei!

      Mulla ihan ensimmäinen raskausoire oli nännien kipeytyminen. Rinnat ei vielä siinä vaihees olleet kipeet, nännit vaan. Mulla tosin tuo kipu alkoi vasta n.9 päivää ovulaation jälkeen.
      Nyt rv 6 3.
      Peukutuksia täältä plussaan!! :o)

    • merkkinä..

      Jos oireet johtuisivat raskaudesta, ne alkaisivat vasta alkion kiinnittymisen jälkeen. Rintojen kipeytymisenhän aiheuttaa keltarauhashormooni eli pelkkä munasolun irtoaminen ja sen jälkeinen keltarauhasen muodostuminen aiheuttaa rintojen kipeytymisen. Mulla ainakin on joka kierrossa näin. Etenkin jos sulla on hormoonein tuettu inseminaatio (clomit tai keltarauhashormooni tms.) niin ihan varmaan tisut kipeät.

      • ainut

        Ainoa juttu mistä mulla tissit oireilee, on pregnyl. Muutama päivä pistosta nimenomaan nännit on tosi kosketusarat. Käsittääkseni pregnyl on vakiokamaa insseissä.
        luulempa, että ap:n kipu vielä tässä vaiheessa johtuu ko. lääkkeestä


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      nännit kipeät edelleen ja aamulla testissä nega!
      ja muitakin oireita oli kuten pientä pahoinvointia ja isompaakin huonoa oloa, ruoka ei maistunut ja putosi painoa tuon takia parikiloa! aivan raskaus oireita oli,juuri varmaan keltarauhashormoonista ja pregnylistä johtuen..olen pahoillani mut näin oli minulla..
      toivoin tietysti itse että nämä jo raskausoireita. kun vielä niin samanlaisia kun aiemmin luomuraskauksissa..alavatsannipistelyt ja pientä vihlontaa alavatsassa unohtamatta.ja kamalaa väsymyksen tunnetta, nukkua voisi vaikka kuinka paljon. Milloin muuten tukihoitojen lopettamisen jälkeen alkaa menkat, joutuuko kauankin odottelemaan. minulla ei ole ollut mitään tihuttekuakaan vielä..lämpökin pysyi muuten noususuunnassa tähän aamuun asti. nyt se normaali kuitenkin tänään.

    • johtuu raskaudesta

      itselläni oli sama homma. Kävin inseminaatiossa ja parin päivän päästä alkoin nännien kivistely, sitten kipeytyivät rinnat. Oikeastaan mulla oli kaikki raskausoireet ja olinkin jo varma että nyt tärppäs. Siinä vaiheessa kun menkat oli myöhässä kolme päivää olin jo ihan intona. Mutta yllätys yllätys menkat alkoivat! Varmaan noi hormoonihoidot laittaa kropan ihan sekaisin ja tulee vähän outoja tuntemuksia joita tietysti haaveilee raskausoireiksi. Älä nyt kuitenkaan tästä lannistu, kyllähän se voi hyvinkin olla että sulla tilanne ihan toinen. Nyt menen toiseen inssiin ja meinaan kyllä suhtautua tuleviin oireisiin hyvin skeptisesti, ei tule sitten niin hirveää pettymystä. Plussaa kuitenkin sulle toivon : )

    • MANNA.

      Eli kun aloitin hoidot 06, plussasin ekasta inssistä ja rinnat tuli myös heti inssin jlk kipeiksi tai pari pvää siitä.
      Ym oireita.

      Ja nyt kun pikkukakkonen haaveena niin tästä inssistä (aloin siis vuotaan pp11 ti:na) huomenna olisi ollut testi pv..
      tuli KAIKKI oireet!!
      Hiipui kuitenkin v.loppua kohden, eli n. vko inssistä..ja vuoto alkoi..eli nega..

      Minäkään en uskoisi ns. oireisiin, koska näköjään keho voi reagoida vaikkei raskautuskaan, hormooni hoidoista yms. kehon metkuista, sit reagoi raskaudestakin...never know..! Ja se tässä on niiiiiin raskasta..

      Päätin, et seuraavasta hoidosta en tarkkaile mtn..! Testaan tasan testipvnä vasta jos ees tarvii testata!
      Nyt siis toinen inssi negoille.

      Eli ap:lle että voi tarkoittaa mitä vain :) :( mutta TOIVOTAAN, että se olisi jtn hyvää!!
      Tiedän sen innon ja jännityksen!
      Plussaa matkaan!! :)

      • Toivoton9816v.

        Itsellä alkoi menkat 10 pv liian aikaisin eli 18.5.-23.5. Oletettu aika oli 27.5.-1.6. ja yleensä menkkani ovat aikas säännölliset. 6päivää aina kerrallaan alussa hieman runsaanpaa vuotoa. Menkkakivut myös kestivät pidempään tällä kertaa. Ovulaationi oli joskus 3.-5.6 luulisin eli viikko sitten. Ja nännien arkuus alkoi silloin. Pientä huonovointisuutta on ollut, kerran olen oksentanut suuhunikin yht'äkkiä. Alavatsassa on ollut pientä kipua hetken ovulaation jälkeen. Rinnat eivät ole olleet kipeät, mutta nännit kyllä. En yritä tulla raskaaksi, mutta emme kyllä käytä kondomia enkä minä pillereitä. Luotamme siihen että poikaystäväni reagoi oikealla hetkellä. Voinko olla raskaana? ):


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe