Onko kellään kokemusta,miten on selvinnyt,piten vointi leikkauksen jälkeen jne. tietoa edellämainitusta toimenpiteestä. "Pyysyykö hyvin hengissä."Alkaa minulla
olla h hetki niin lähellä.
Olenkäynyt verikokeissa
-kurkkutorvenkautta tähystyksessä
-sydänfilmissä
-keuhkokuvauksessa
-hammaskuvissa ja tarkastuksessa
-eilen suontapitkin varjoainekuvattiin
sydän. Sitä ei tehty perinteisellä tavalla
nivustaipeesta vaan harjoitusmielessä käsivarresta oikeankäden ranteen suonesta sisään
sitään letku ja työnnettiin sydämmeen.
-puhallustestissä
Huomenna on kokous lekureilla jossa päätetään
milloin leikataan.
Leikkaus tehdään kuulemma niin että
rintalasta aukaistaan ja sitäkautta
operoidaan. Rintaan tulee sitten
se vetoketjunkuva.
Eihän tämä niin hirvitä mutta ei hyvääkään tee.
Sydämmen hiippaläpän vuoto leikataan ja korjataan.
4
1702
Vastaukset
- hiippaläppä
Olen ollut hiippaläppäleikkauksessa monta vuotta sitten. Entistä läppää ei voitu enää korjata ja
laitettiin mekaaninen läppä, joka on toiminut tosi hyvin. Leikkauksesta toivuin muutamassa
kuukaudessa ja elämä muuttui paljon paremmaksi entiseen voimattomaan oloon verrattuna. Sairaalassa olin muistaakseni leikkauksen jälkeen 10 vuorokautta. Alkupäivinä oli tietenkin
enemmän kipuja, mutta siihen sain aina tarpeen mukaan riittävästi lääkkeitä. Heikko olo oli useita päiviä, mutta aika pian kotiin päästyäni
pystyin jo kävelemään ulkonakin.
Mene vaan turvallisin mielin. Ammattinsa osaavat lääkärit ovat sinua leikkaamassa ja hoitamassa.
Näitä leikkauksia ei koskaan tehdä turhaan.
Olin olettanut, että leikkauksesta selviytyminen
olisi paljon vaikeampaa, mitä se todellisuudessa oli. Hankalinta oli kenties yskä, joka kiusasi jo ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen. Se ei ollut oikeaa yskää, vaan johtui jollain lailla
tästä läppäjutusta.
Onnea leikkaukseen ja pikaista paranemista.- pappa
kiitos rohkaisevasta kommentista,itse odottelen päivää joka on viikonpäästä1
- ruusa4
pappa kirjoitti:
kiitos rohkaisevasta kommentista,itse odottelen päivää joka on viikonpäästä1
Minultakin korjattiin hiippaläppä renkaalla. Hyvin on mennyt, ylihuomenna vuosi leikkauksesta. Kaikkea hyvää sinulle !
- Nuori sydän
Minä olen huomenna menossa hiippaläpän vuodon korjausleikkaukseen. Kirjotan kokemuksistani blogia: http://nuorisydan.blogspot.fi/ :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666