Sydämmen hiippaläpän vuoto leikataan ja korjataan.

Läppåvikainen viillettelijä...

Onko kellään kokemusta,miten on selvinnyt,piten vointi leikkauksen jälkeen jne. tietoa edellämainitusta toimenpiteestä. "Pyysyykö hyvin hengissä."Alkaa minulla
olla h hetki niin lähellä.
Olenkäynyt verikokeissa
-kurkkutorvenkautta tähystyksessä
-sydänfilmissä
-keuhkokuvauksessa
-hammaskuvissa ja tarkastuksessa
-eilen suontapitkin varjoainekuvattiin
sydän. Sitä ei tehty perinteisellä tavalla
nivustaipeesta vaan harjoitusmielessä käsivarresta oikeankäden ranteen suonesta sisään
sitään letku ja työnnettiin sydämmeen.
-puhallustestissä
Huomenna on kokous lekureilla jossa päätetään
milloin leikataan.
Leikkaus tehdään kuulemma niin että
rintalasta aukaistaan ja sitäkautta
operoidaan. Rintaan tulee sitten
se vetoketjunkuva.

Eihän tämä niin hirvitä mutta ei hyvääkään tee.

4

1721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiippaläppä

Olen ollut hiippaläppäleikkauksessa monta vuotta sitten. Entistä läppää ei voitu enää korjata ja
      laitettiin mekaaninen läppä, joka on toiminut tosi hyvin. Leikkauksesta toivuin muutamassa
      kuukaudessa ja elämä muuttui paljon paremmaksi entiseen voimattomaan oloon verrattuna. Sairaalassa olin muistaakseni leikkauksen jälkeen 10 vuorokautta. Alkupäivinä oli tietenkin
      enemmän kipuja, mutta siihen sain aina tarpeen mukaan riittävästi lääkkeitä. Heikko olo oli useita päiviä, mutta aika pian kotiin päästyäni
      pystyin jo kävelemään ulkonakin.

Mene vaan turvallisin mielin. Ammattinsa osaavat lääkärit ovat sinua leikkaamassa ja hoitamassa.
      Näitä leikkauksia ei koskaan tehdä turhaan.

Olin olettanut, että leikkauksesta selviytyminen
      olisi paljon vaikeampaa, mitä se todellisuudessa oli. Hankalinta oli kenties yskä, joka kiusasi jo ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen. Se ei ollut oikeaa yskää, vaan johtui jollain lailla
      tästä läppäjutusta.

Onnea leikkaukseen ja pikaista paranemista.

• pappa

kiitos rohkaisevasta kommentista,itse odottelen päivää joka on viikonpäästä1

• ruusa4
        pappa kirjoitti:

kiitos rohkaisevasta kommentista,itse odottelen päivää joka on viikonpäästä1

Minultakin korjattiin hiippaläppä renkaalla. Hyvin on mennyt, ylihuomenna vuosi leikkauksesta. Kaikkea hyvää sinulle !

• Nuori sydän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      247
      4639
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      77
      3086
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1813
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      81
      1470
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe