pelkkä kaveri aluksi

hämmästynyt

lähdin koulusta linkkarilla kaupunkiin ja eräs meidän koulun poika tuli kans se oli ihan sattumaa. se olis halunnu alkaa mun bestiksen kans mutta se halus olla vain kaveri ja mäki luulin että me ollaan vain kavereita. mutta kun kaikki oli lähteny ja me oltiin kahestaan taka penkillä se tuli mun viereen ja alko kähmimään mä annoin sen jatkaa koska mä tykkasin siitä vähän mut mä luulin et se ei tahtois olla mun kaa. sitte se alko kosketteleen rintojani ja nuoleen niitä avoimesta kauluksesta mä pomppasin sille syliin ja tunsin sen suuren kalun allani me suudeltiin. sitten se alko nuoleen mun kaulaa. mä vedin sen sepaluksen auki ja kututtelin sen kalua.
mä sanoin että menään vessaan. mä menin ensin ja hetken kuluttua se tuli perässä. mä suutelin sitä heti kun se tuli. se oli tosi lihaksikas ja alko riisumaan mun paitaani mä riisuin samalla sen paitaa ja ihastelin rintalihaksia ja pyykkilauta vatsaa. hän painautu minua vasten ja riisui rintsikkani ja annoin hänen syödä minua katseellaan ja painoin hänen päänsä niitä vasten ja hän alko nuoleen.sen jälkeen hän meni alemmas ja nuoli mahaani ja alkoi avata housujanihan työnsi kätensä sinne ja alkoi hieromaan aivan märkää pimppaani ja veti sen pois ja nuoli sen minä laskeuduin alas ja riisuin hänen housunsa ja otin suuren kalun suuhuni ja kutittelin sitä kielelläni hetken kuluttua hän nosti minut ylös ja antoi minulle kortsun rullasin sen kalun päälle ja nousin ylös hän otti housuni pois ja nosti minut syliin ja painoi seinää vasten ja työntyi sisääni. hän suuteli minua ja minä imin hänen kaulaansa hän aloitti rajun työntelelemisen ja me molemmat huohotimme teki mieli huutaa mutta kuski olis kuullu. minä sain ravistuttavan orgasmin ja hän jatkeli työntämistä minua alkoi jo hiukan sattua minä uikutin siinä kyn hän laukesi ja veti se pois. minä laskeuduin maahan ja hän meni polvileen eteeni ja alkoi nuolemaan minua se tuntui niin taivaalliselta että meinasin huutaa vedin hänet ylös ja vedin kortsun pois ja aloin nuolemaan sitä hän laukesi suuhuni ja nielin kaiken hän laittoi istumaan ja veti minut syliinsä ja työntyi sisääni takaa päin ja kosketteli samalla rintojani hän laukesi sisääni ja nuolin hänet vielä kerran puhtaaksi sen jälkeen aloimme pukeutua ja lähdimme pois vessasta minä ensin ja hän perässä menimme taakse ja minä nukuin pää hänen sylissään hän herätti minut suudelmalla ja jäi kanssani samalle pysäkille. ja lähti hetken kuluttua toiseen suuntaan ja lupasi soittaa minulle illalla.

tämä oli pika kertomus ja siitä jäi kaikki yksityis kohdat pois.

3

7721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raised Fists

      Kyllahan me kaikki naimme joka paiva bussin takapenkissa niin ettei kukaan naa. Ei todellakaan nain

    • isä

      sentään tätäkin tekstiä ! mitä siellä koulussa nykyään opetetaan kun kaikkien varhais teinien tekeleet ovat tällaista pötköä ilman väli merkkejä tai käsitystä oikein kirjoituksesta ? juttujen sisällön puutteet ja tarinan kömpelyys on helppo antaa anteeksi kokemuksen ja lahjojen puutteeseen vedoten mutta että tällaista teksti viesti kieltä kaiken muun lisäksi...voi voi

    • ...

      ziisus, mita sontaa..oiskohan pari aidinkielen lisakurssia paikallaan? Ja tietaakseni ne linja-autojen vessatkin on aika pienehkoja..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe