Tyhmä siskoni

Isoveli kertoo

Tyhmä siskoni väittää että hänen noin 3v vanha 1.42 GHz PowerPC G4 Mac mini toimii mukamas paremmin kuin mun 6kk vanha PC Windows Vista AMD 2.39 GHz.

Sanoi vain mun koneesta kun kokeili että " Aika hidas romu, eikä osaa edes käyttää Windowsta"

Riita siitä tuli,,, sellanen pikkunen vanha Mac laatikko, perkele!

Varmaan vittuillakseen sanoi kun on kateellinen, nauraen sano vielä että "mun ei tartte vaihtaa konetta vielä vuosiin" ja höpö höpö sanon minä, tuskin kestää vuosia tollanen Mini laatikko.

Arvatkaas oonko yrittäny käännyttää sitä tehokkaiden PC:tten maailmaan Windowsiin.

Ei nuin itsepäiseen saa järkee menemään..

EI HELV...!!!

6

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalaa

      Mitä sä rupeet vetää herneitä nenään tollasesta? Anna systeris käyttää sitä Maccia, jos kerta hänelle se on riittävän hyvä. Käytä omaa konettas ihan rauhassa, mutta älä tyrkytä sitä muille, jos niitä ei kiinnosta.

    • 2,4mhz

      Mac toimii käyttöjärjestelmänä paremmin kuin yksikään windows vaikka juttusi provo onkin.

    • "Varmaan vittuillakseen sanoi kun on kateellinen, nauraen sano vielä että "mun ei tartte vaihtaa konetta vielä vuosiin" ja höpö höpö sanon minä, tuskin kestää vuosia tollanen Mini laatikko."

      Totta. Leopardi pitäis laittaa ja kestoa rajoittaa oleellisesti se, että Leopardiin tulee turvapaikkoja noin 5v sen julkaisun jälkeen. Sitten tulee vuodet täyteen kun tuki katkeaa eikä uutta saa. Tai no, kai se sitten eläkepäiville kelpaa ja siihen voi pistää sitten vaikka jonkun Debianin.

    • siskollas on

      harvinaisen tyhmä veli.

    • maccileipä..

      Minä vaihdoin tehokkaan PC:n Mac Miniin. Teho-PC oli 2.67 Ghz Core2Duo, 2gt Muistia ja GeForce 8800GTS Vista Home Premium. Kone hieroi kiintolevyä tekemättömänäkin ja oli hiton hidas!

      Hermot siinä meni. Hommasin Mac Minin ja en ole katunut pätkääkään, kaikki toimii salaman nopeesti ja kone on hiljainen kuin hiiri :)

      • niin totta

        Mä olen niin samaa mieltä. Vaihdoin mäkkäriin suunnileen vuosi sitten koska XP säätäminen alkoi ärsyttää. En tiennyt applen maailmasta paljon mitään mutta rohkeasti vain kokeilemaan.

        Rahaa ei ollut paljon irroittaa, joten tilasin koneen netanttilasta osarilla. Pari ekaa kuukautta oli aika vaikeeta aikaa mutta hiljalleen se siitä lähti.

        Enää en voisi kuvitellakaan että palaisin Windows leiriin. Tää kone on niin uskomattoman hyvä. Kaikki mitä tässä on, toimii.

        Asiat on suunniteltu hyvin ja ne toimii oikeesti. Hirveetä hehkutusta joo ja aika vaikee kuvailla mikä se juttu niinku on. Täydellisen kokonaisvaltainen käytettävyys lienee se paras juttu.

        Avoin mieli ja hieman rohkeutta niin uusi maailma aukeaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe