Missä
se sairauksista ja vioista se tämänhetkinen yleinen bernhardinkoirien sairaus- addisson on ?
sivutko päivitetty
5
875
Vastaukset
- luotettava ??
minulla myös koira jonka sisaruksella todettu addison. Huolestuttaa.
- pettynyt
minäkin kyselen??? Eilen piiiitkästä aikaa selasin uusia sivuja ja ensimmäisenä aloin katseleen bertsujen sairauksista-odottaen, että siellä kerrotaan myös tästä addissonista, mutta EIPÄS ollut mitään!! Uskomatonta! Montakohan bertsua on addissoniin jo sairastunut ja montako kuollut ja montako vielä siihen sairastuu? Joten, MIKSI tästä sairaudesta ei kirjoiteta mitään?? Romahtaako pentukauppa muuten??? Voi hel*****!!
- huvä tulee
pennut menee varmaankin kaupaksi tällä hetkellä vaikka addisonivapaaksi mainostettu vanhemmat. Mistä se sairaus Suomeen tullut... pohjoismaisista linjoista..
- Kyssäri tässä:
huvä tulee kirjoitti:
pennut menee varmaankin kaupaksi tällä hetkellä vaikka addisonivapaaksi mainostettu vanhemmat. Mistä se sairaus Suomeen tullut... pohjoismaisista linjoista..
mitä te täällä tota vahtootte, tahvot?! Kirjoittakaa ja valittakaa rotujärjestön jalostustoimikunnalle ja hallitukselle jotta pitävät tiedot ajantasalla ja voisivat oikeastikin päivittää ekaksi vaikka omat tietonsa rodusta, yksilöistä, kannasta ja vioista!
Toinen kyssäri: mitä on "pohjoismaiset" linjat? Ei sellaisia olekkaan, ainakaan 2000-luvulla. On kyll manner-eurooppalaista ja on amerikkalaista ja englantilaistaustaista ja noiden sekoituksia ja on vanhat, addison-vapaat tietyt sukuhaarat, ilman jenkkitaustoja.
- <<<
IHANIA KOIRIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368