Tervehdys!Osaisiko joku kertoa mistä jatkuva pissaaminen sisälle voi johtua.Koira ei tee tarpeita päivän aikana sisälle.Vaikka saattaa olla jopa kuusi tuntia yksin.Mutta yöllä! Koira voi käydä vielä klo:24.00 pissalla ja aamulla kun herään klo:05.00.niin pissat ovat lattialla.Mitään muutoksia kotona ei ole tapahtunut.Olisi kiva jos joku osaisi antaa vinkkejä mitä tehdä.
koira pissaa aina yöllä sisälle
5
1206
Vastaukset
- Villis myös
itsellä toimii parhaiten se että laitan makkarin oven yöksi kiinni.(Koira ja minä makkarissa).Pesäänhän aika harva pissaa.Muistathan että jos ei aikaisemmin pissannut sisälle voi olla tulehdus?Pissiongelmat hoitui oven sulkemisella, kumma kyllä...kannattaa kokeilla, jos viitsit laitatko onko tepsinyt.Antoisaa syksyä molemmille.
- silkkiterrieri kassu
Kiitos,hyvästä neuvosta.Ilmoittelen sulle myöhemmin,et tepsikö.
- olisin minäkin
silkkiterrieri kassu kirjoitti:
Kiitos,hyvästä neuvosta.Ilmoittelen sulle myöhemmin,et tepsikö.
antanut, eli rajaa alue yöksi makkariin:)
Ps. jos huoneeseen tulee yöllä huono ilma, niin puoliovi on tuohon asiaan mainio ratkaisu.
Meillä ainakin toimii tuo yöksi makkariin rajaus:)
- meilläkin.....
meillä aussi poika .joka tekee samaa öisin sisälle.olen ratkaissut asian niin, että laitan sanomalehden yöksi kylppärin lattialle ja välillä valot sinne.käy siellä aikaisin aamusta pissillä.juo paljon päivällä joten rakko ilmeisesti pieni ei pysty pidättelemään. tosin kun joskus nukkunut vieressä ei tee makuuhuoneeseen,mutta periaatteessa koiran paikka mielestäni on omalla pedillä.eli koirat nukkuvat pienessä tilassa eteisessä ja vessan ovi .auki.näin meillä ,onhan se kuluttavaa.ei tutkittu paremmin,kuin pissitulehdus jota aiemmin ei ainankaan ollut.epilepsia lääkitys on,joten siinä yksi selitys.mutta tätä elämä on.hyvää syksyä!!!
- ongelmana
Runsas juominen ei ole normaalia. Kannattais ottaa virtsanäyte ja katsoa mahdollinen sokerin erittyminen virtsaan.Sen voi itsekin tutkia liuskan avulla.
Itselläni oli sokeritautinen westie. Se alkoi juoda liian paljon ja pissa ei mahtunut öisin rakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670