Heip!
Moniko on teettänyt oman hääpukunsa ja paljonko tuli hintaa? Itselläni häät ensi kesänä (hyvissä ajoin liikenteessä), mutta tuo pukuasia kuumottaa kovasti.
Kaunis kiitos etukäteen :)
Hääpuvun teettäminen
3
1091
Vastaukset
- dresses4u
Hei!
Minulla olisi laatupukuja halvalla , käsintehtyjä oikei oikein kauniita hääpuja ja iltapukuja käy vilkaisemassa osoitteessa
http://dresses4u.suntuubi.com/?cat=5 ,
ja paljon paljon muitakin pukuja. Varmasti ja Luotettavasti. Toivottavasti löydät mieleisesi kerro ihmeessä ja anna minulle mitat että voin tehdä juuri sinulle sopivan puvun.- ^heidisti
Siellä oli muutama ihan lupaavan näköinen. Millaisia puvut ovat takaa? Onko mahdollista saada nöyritys taakse? Pistän ehdottomasti puvut harkintaan :)
- dresses4u
^heidisti kirjoitti:
Siellä oli muutama ihan lupaavan näköinen. Millaisia puvut ovat takaa? Onko mahdollista saada nöyritys taakse? Pistän ehdottomasti puvut harkintaan :)
katso mieleisesi ja kerro minulle niin voimme keskustella siitä. laita mailia jossa kerrot kokosi niin voin tehdä juuri sinulle sopivan. [email protected] mailaa ihmeessä niin kaston miten voin auttaa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357945
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455580- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563839- 783614
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322051- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461769- 391717