minkä rotuinen on se koira joka on siinä nelosen mainostauon pätkässä????itelläni ois pari vaihtoehtoa mut haluisin tietää mitä mieltä te ootte??ihan vaan uteliaisuus vaivaa??
Mitä ootte mieltä....
8
581
Vastaukset
- Minä ja dobermannini
se ole Jack Russelin terrieri?
- -Arttu-
..on!
- Ada
Parson jack russell ?
Jalat näyttivät vähän pidemmiltä. Turkki kuitenkin lyhyt. Ota noista nyt sitten selvää... - Uppu
Ada kirjoitti:
Parson jack russell ?
Jalat näyttivät vähän pidemmiltä. Turkki kuitenkin lyhyt. Ota noista nyt sitten selvää...on kolme turkinlaatua, eli sen avulla ei näitä koiria kannata ruveta tunnistamaan. Mun mielestä kyseinen mainoskoira on jackrussellinterrieri, voishan sitä mailata neloselle ja kysästä.
- ttth
se on Russeli, kuten omanikin
- koirafani
luulisin että jackrusselinterrieri.
- ©regt
..kaikkiko on ikeen sitä mieltä? Tarviiko se oikeen 100 kertaa sanoo??
- Ei oo!!
..mulla mitää russelia oo!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684219Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka473171- 372826
- 342008
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041676- 631595
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411370
- 681294
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171256