Haittaako teitä jos poika olisikin nuorempi? Kuinka paljon nuoremmasta jätkästä voisit kiinnostua?
Kertokaa mielipiteitä :D
nuorempi poikaystävä?
26
8985
Vastaukset
- Neiti namu perse
nuorempaa en jaksais kattoa.
tuskin edes oman ikäistä, vanhempi kunniaan. - mayura
Kun kerran nuori olen, ei paljoa nuorempi saa olla. Ala-asteelaiset ja seiskaluokkalaiset eivät ihan iske. Joten vuosi nuorempi korkeintaan.
- no prob
No itse asiassa olen ihastunut pitkään vuotta nuorempaan poikaan, joten en näe ongelmaa. Tällä hetkellä kuitenkin se kaksi vuotta on raja, etten mene sekaantumaan alaikäisiin.
- irmelimo.
En mä ainakaa huolis ku vuoden nuoremman :D
- rozaa
korkeintaan 2 vuotta nuoremmasta!!!
- juuri näin
2 vuotta on mulle se takaraja ja sekin johtuu eräästä poikkeuksellisen kypsästä mua 2 vuotta nuoremmasta jätkästä... Maailman ihanin mies tähän asti ;) Jopa paljon kypsempi henkisesti kuin moni mun ikäinen
- abityttö
Olen 18 ja vuosi ei ole ikäero. Mutta 2 vuotta on tällä hetkellä siinä ja siinä... Olen hieman ihastunut erääseen 16-vuotiaaseen poikaan, mutta en itse tekisi aloitetta, koska tuntuisi hyväksikäytöltä (toistaiseksi ainakin). Voisin seurustella, jos hän tekisi aloitteen - en halua painostaa nuorempia.
- senlitllehaniböö
No mun kundikaveri on mua vuoden nuorempi eikä haittaa yhtään se on paljon ihanampi kuin mun ikäiset pojat
- iiid
Mä oon 17 vuotias tyttö ja mun poikaystävä on 14, että ikäeroohan toki on, mutta poika on huomattavasti omaa ikäluokkaansa kypsempi. Rakastetaan toisiamme ja viihdytään yhdessä mutta on ihmiset kattellu paljo kulmien alta meitä. Ollaan seurusteltu nyt vuosi. Eihän se edes oo laillista että yli 16 seurustelee 14 vuotiaan kans, mutta rakkaus on sokea. Mitä mieltä ootte?
- 16vjäbää
iiid kirjoitti:
Mä oon 17 vuotias tyttö ja mun poikaystävä on 14, että ikäeroohan toki on, mutta poika on huomattavasti omaa ikäluokkaansa kypsempi. Rakastetaan toisiamme ja viihdytään yhdessä mutta on ihmiset kattellu paljo kulmien alta meitä. Ollaan seurusteltu nyt vuosi. Eihän se edes oo laillista että yli 16 seurustelee 14 vuotiaan kans, mutta rakkaus on sokea. Mitä mieltä ootte?
Melko outoa, että 17 vuotias väittää yli 16 vuotiaan seurustelun 14 vuotiaan kanssa olevan laitonta. Ei nyt seurustelua laissa kielletä. :D
- girl_<3
Ei mun mielestä haittaa, ku eihän rakkaus/ihastuminen katso ikään, ja miksei alkaisi seurustelemaan jos tykkää toisesta mutta se on vain itseään nuorempi? mun mielestä sillä iällä ei nii oo väliä (: Itse oon seurustellu itseäni vajaa 4v nuoremman jätkän kans ja usein ihastukseni on sit ollu 1-2v nuorempia tai sit 1-3v vanhempia, mut useimmiten näihin itseäni nuorempiin oon ihastunu. (:
- jeeennniii-
No riippuu ihan omasta iästä. Kyl yleensä se saman ikäinen on se parhain, ajatusmaailmat aika samat (riippuu tietenkin henkilöstä, mutta yleensä). Ite oon 16-vuotias, lukion ekalla, niin sanoisin että voisin seurustella just ja just ysiluokkalaisen kanssa - eli vuoden nuoremman. Mutta siitä alaspäin en enää menisi. Ja ylöspäin sitte varmaankin kanssa yhden vuoden voisin mennä... tai kaks, riippuu tyypistä.
- aödclikhan
Ittelläni on vuotta nuorempi poikaystävä, eikä se minua ollenkaan haittaa. Mutta kyllä se vuosi on mulle se raja ;D
Mun poikaystävä on vuotta nuorempi.
Mää oon kasilla ja se seiskalla.
Ja vuosi on kyllä maksimi ikäero suuntaansa.- 16 vuotias
Miks ihmeessä ei sais olla vaikkapa 4 vuotta nuoremman kanssa? Ihan sama kuinka vanha poika/tyttöystävä on kunhan hänen kanssaan on mukava olla. Mulle käy minkä ikänen vaan.
- 20+9
1 menee, kahta pitäs harkita..
- tytsy ;)
Yks on hyvä mut kaks menee vähän yli.. ainakin näin nuorena
- suppe92
pari vuotta nuorempi saa olla. mieluisten tietty vuotta nuorempi, samanikäne tai vähä vanhempi.
- mikse ei oo 97?
Mitä teen, oon tyttö ja ite seiskalla ja muhun on ihastunut vuotta nuorempi poika. Se tuleen ens syksyllä seiskalle samaan kouluun. Välillä se on vähän ärsyttävää ja kiusallista kun se soittelee mulle koko ajan. Mut nyt musta alkaa tuntua että mäkin alan ihastua siihen. Oishan se vähän outoo kun ite oon yläasteella ja se vasta kuukilla ja vois jotku kattoo vähä oudosti. En tiiä yhtää mitä mun pitäis tehdä, vaikka tästä ei tuliskaa mitää niin haluisin olla silti sen ystävä. Oon kyl jo oikeestaa päättäny "etten saa" ihastua siihen, kun oishan se outoo. Niin miten nyt sitte sille sanois ystävällisesti että haluisin olla vaan ystävä?
- marjushka
Ite oon seiskalla ja se on meijä kouluss kutosella ja oon iha kauhee ihastunu mutta pelkään että lähtee kauhee vittuilu siitä että se on nuorempi D: välillä tuntuu että ois molemminpuolista mutta en tiiä
- lentokonemarjapensas
Miten niin et saisi ihastua siihen?
Mä oon seiskalla ja poikakaveri vitosella. Puoltoista vuotta onnellisina yhes. - siisihqpissis
mitäs jos oon ite vaik sanotaanko 9 ja poika on 8 ja poika on lyhyempi..onko paha asia?
- grrnauh !
Oon 21v nainen ja kiinnostunu itteeni tasan 3,5v nuoremmasta jätkästä. Ja voin rehellisesti sanoo etten oo ikinä ollu näin palavasti ihastunu keneenkään, kuin nyt! Vähäsen välillä tuntuis olevan molemminpuolista tuo kiinnostus, mutta kun ainakaan mä en vaan uskalla tehdä alotetta... Tahdon hänet!! :)
- Ännnnnnika
Ite oon 16v ja ihastunu yhteen 14v poikaan... on se aivan ihana :) musta ei oo paha jos on ikäeroa joku 1-3v, mietin vaan, että miks katotaan oudosti jos vaikka 18v seurustelee 16v kanssa, mutta se on normaalia jos 16v tyttö seurustelee 18v pojan kanssa ?
- sieni32
Mun mielestä ikä on vaan numero, eikä sen pitäis antaa vaikuttaa asiaan. Itse seurustelen mua kaks vuotta nuoremman pojan kanssa ja en vaihtaisi häntä kyllä mihinkään !:) Oon siis ite 17 vuotta ja poika 15,kuten sanottua, rakkaus on sokeaa :) I love him
- Anonyymi
Olen ihastunut vuotta nuorempaan poikaan koulussa. Onko se normaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090