voi elämän kevät

Sotahullujako?

Parhaat naurut irtosi pitkään aikaan kun tuossa marjametsässä kuuntelin lähellä istuvien metsästäjien puheita. Aseista ja sotataktiikoista oli kovasti juttua, puhuivat kuin kenraalit vaikka sotaa nähneetkään. Konekivääreistäkin piti oikein mainita ja pohtipa viisain josko sellaisella olisi hyvä hirviä ampua.

Onhan se hauskaa että alhaisen koulutustason omaavat vaaralliset testosteronisäiliöt voivat edes jossain asiassa päteä ja harrastaa.

10

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeli

      "alhaisen koulutustason omaavat vaaralliset testosteronisäiliöt"??? Siis häh?! Super-yleistäjä iski taas!! Kukaan muu ei voi metsästää kuin alhaisen koulutustason omaava testosteronisäiliö on se nykyää kummaa ku jo harrastuksesta voi todeta ihmisen perimmäisen luonteen, historian ja jopa tulevaisuuden

    • ei kestä enää

      Olisivatpa soveltaneet niitä sotilastekniikoitaan sinuun esim. ampumalla päähän. Ei tarvitsisi tälläista sontaa lukea.

    • Jahimees

      muistahan ottaa säännölliseti...

    • Tuonela

      Kirjoitelmasi ei ansaitsisi kommentointia, mutta voisinpa mainita, että harrastan metsästystä mutta opiskelen yliopistossa ja kuulun Mensaan. Koska tuskin tiedät mikä se sellainen on, voin kertoa että sinnä pääsee vain kaikkein älykkäimmät (äo yli 148). Mutta älä sinä vaivaa päätäsi sillä tiedolla.

    • mara

      taisivat vain soittaa suutaan ja lämpimikseen puhella. ei kukaan normaali metsästäjä vakavissaan harkitse hirven ampumista konekiväärillä. ettet vain olisi kesinyt itse koko juttua?

    • vain

      Koulutuksesta puheen ollen kyllä metsällä käy lukeneitakin ihmisiä.Presidenteistä lähtien.

    • minä

      Harrastan niin marjastusta kuin metsästystäkin..
      Ja ei voi olla totta. En itse ota kaikkia kuulemiani juttuja todesta! Kyll oot PÖLLÖ ! T:NAIS METSÄSTÄJÄ JOKA KÄY MYÖS MIESTEN KANSSA METSÄLLÄ(ja jutut on juttuja, ja hauskaa pitää olla).

    • kukain

      Mistä se nauru sitten tuli ? Tunsitko olevasi kerrankin vähän ylempänä muita tallaajia ? Vai onko se jatkuvaa ?

      • no johan

        Heh painelikkos sankones paskat housuis mättään taakse lymyyn? Taisit runkkari odottaa että ne olis tullu omilla pyssyillään vetään susta savut!


    • pappa

      Lisäisin vielä että vaimotkin ovat varmasti onnellisia kun äijännulikat eivät aina ole hakkaamassa.

      Jääkiekko, metsästys ja ryyppääminen ne ovat rehtien miesten hommaa! Hyvä Suomi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe