diabetes, korkea verenpaine,

allergiat..

kovin yleisiä sairauksia.
Tulleekohan kalliiksi hoidattaa?

6

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä on

      vaihtoehto!

    • näille

      sairauksille on hyvät lääkkeet.

    • monivamma

      Maksan kuntosalin vuosikorttista 350E.

      5krt/vko. 1 - 1,5h/krt. Syke 110 - 130. Ikä 65v.

      Kun pysyn raittiina niin painelääkityksen, 10mg Ramipril, voin jättää pois puolen vuoden jälkeen.
      Diabetestä minulla ei ole ollutkaan ja veren sokerit ovat pysyneet kurissa.

      Samalla on kohentunut kolestroli.
      Ilman ruokavalion muutosta kokonaiskolestroli on pdonnut ja HDL:n osuus kasvanut suosituksen yli.

      • arvottaa ja mitä!

        Mie oon niin itsekäs, etten laske pennejä silloin kun on minusta kyser. Surutta käyn apteekissa, saattaa satanenkin mennä kerralla, lisäksi mulla on kanssa toi kuntosalikortti.
        Mun rahoja ne on kaikki ja saan laittaa ne itseeni!
        Ennemmin niin kuin turhaan tavaraan, millä ei perikunta aikanaan tee yhtään mitään!


      • arvottaa ja mitä! kirjoitti:

        Mie oon niin itsekäs, etten laske pennejä silloin kun on minusta kyser. Surutta käyn apteekissa, saattaa satanenkin mennä kerralla, lisäksi mulla on kanssa toi kuntosalikortti.
        Mun rahoja ne on kaikki ja saan laittaa ne itseeni!
        Ennemmin niin kuin turhaan tavaraan, millä ei perikunta aikanaan tee yhtään mitään!

        Itseensä kannattaa satsata! Kuka meitä ajattelee jos ei me itse.
        Totta on että lääkkeet on kalliita. Itsellänikin saattaa joskus se satanen apteekkiin mennä. Mutta pakko lääkkeitä on ostaa ja syödä.
        Mitä tulee näiden kansantautien hintaan niin kaikkein kalleimmaksi ne taitaa tulla työnantajille. Niistä koituu vuosittain melkoisen paljon sairauslomia.
        Mikä on oikeasti terveyden hinta, tietäneekö tuota kukaan.


      • monivamma
        arvottaa ja mitä! kirjoitti:

        Mie oon niin itsekäs, etten laske pennejä silloin kun on minusta kyser. Surutta käyn apteekissa, saattaa satanenkin mennä kerralla, lisäksi mulla on kanssa toi kuntosalikortti.
        Mun rahoja ne on kaikki ja saan laittaa ne itseeni!
        Ennemmin niin kuin turhaan tavaraan, millä ei perikunta aikanaan tee yhtään mitään!

        Fyysisen kunnon kemiallista lääkintää vähentävän vaikutuksen lisäksi sillä on myös muita, ainakin miehelle tärkeitä elintoimintoja ylläpitävä vaikutus.

        Verenpaine- ja kolestrolilääkkeet olisivat nykyään meilläkin halpoja.
        Oikeastaan harmi etten saliharrastuksen vuoksi niitä enää tarvitse.

        Työttömyyseläkeläisenä käyn hakemassa suurimman osan eturauhastabuista maksutta matkojen yhteydessä Espanjasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe