Tällänen nyt sitte tuli :)

HP Pavilion a6215.sc

Suoritin Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz 5,1 4,8
Alimman osapistemäärän määrittämä

Muisti (RAM) 2,00 Gt 4,8
Grafiikka NVIDIA GeForce 8500 GT 5,2
Peligrafiikka 1278 Mt grafiikkamuistia käytettävissä 5,3
Ensisijainen kiintolevy 256GB vapaana (291GB yhteensä) 5,7
Windows Vista (TM) Home Premium

Järjestelmä
--------------------------------------------------------------------------------

Valmistaja HP-Pavilion
Malli GU688AA-UUW a6215.sc
Järjestelmämuistin kokonaismäärä 2,00 Gt RAM-muistia
Järjestelmälaji 32-bittinen käyttöjärjestelmä
Suoritinytimien määrä 2
64-bittinen Kyllä

Tallennusväline
--------------------------------------------------------------------------------

Kiintolevyjen kokonaiskoko 298 Gt
Levyosio (C:) 256 Gt vapaana (291 Gt yhteensä)
Levyosio (D:) 917 Mt vapaana (7 Gt yhteensä)
Tietovälineasema (E:) CD/DVD

Grafiikka
--------------------------------------------------------------------------------

Näyttösovittimen tyyppi NVIDIA GeForce 8500 GT
Käytettävissä oleva grafiikkamuisti yhteensä 1278 Mt
Varattu grafiikkamuisti 512 Mt
Varattu järjestelmämuisti 0 Mt
Jaettu järjestelmämuisti 766 Mt
Näyttösovittimen ohjaimen versio 7.15.11.5822
Ensisijaisen näytön tarkkuus 1280x1024
DirectX-versio DirectX 10

Verkko
--------------------------------------------------------------------------------

Verkkosovitin Realtek RTL8101 Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.0)
Verkkosovitin Microsoft Tun Miniport Adapter

8

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumppu

      elikkä laskenta teho huono

      • musta toi on loistava kone 300€ hintaansa nähden ;)


      • se siihen rahaan
        BlackGuard kirjoitti:

        musta toi on loistava kone 300€ hintaansa nähden ;)

        hyvä kone. mulla maksoi tähän pelkkä prossu jo melkein sen verran ja jäähdytyksen kanssa yli :)

        ja tuolla pelailee aika monia pelejä vielä ihan hyvin. crysistä ei kannata ottaa huomioon, se on yliraskas.

        ja tavalliseen kotikäyttöön tuo on ihan jees tuohon rahaan.


      • se siihen rahaan kirjoitti:

        hyvä kone. mulla maksoi tähän pelkkä prossu jo melkein sen verran ja jäähdytyksen kanssa yli :)

        ja tuolla pelailee aika monia pelejä vielä ihan hyvin. crysistä ei kannata ottaa huomioon, se on yliraskas.

        ja tavalliseen kotikäyttöön tuo on ihan jees tuohon rahaan.

        mutta mitä tosta kannattaa sitte päivitellä. esim oon aatellu uutta näytönohjainta.. :D


      • siihen vaikka
        BlackGuard kirjoitti:

        mutta mitä tosta kannattaa sitte päivitellä. esim oon aatellu uutta näytönohjainta.. :D

        atin HD 4850 (tai 4870), riippuu vähä millainen virtalähde.
        noi kortit käy kiehumispisteessä vakiotuulettimella, mutta uudella rivatunerilla saa säädettyä. itse nostin 27%:sta kierrokset 35:een niin lämmöt tippu 25 astetta eikä tuulettimen ääni vielä erotu.
        siinä yks vaihtoehto eikä noissa ole hintakaan paha tehoihinsa nähden.


      • ja vielä lisää
        siihen vaikka kirjoitti:

        atin HD 4850 (tai 4870), riippuu vähä millainen virtalähde.
        noi kortit käy kiehumispisteessä vakiotuulettimella, mutta uudella rivatunerilla saa säädettyä. itse nostin 27%:sta kierrokset 35:een niin lämmöt tippu 25 astetta eikä tuulettimen ääni vielä erotu.
        siinä yks vaihtoehto eikä noissa ole hintakaan paha tehoihinsa nähden.

        osta toiset kaks gigaa muistia koska se on halpaa ja kuitenkin siitä on jotain hyötyä. ja tajuaa 32 bittinen windows yli kolme gigaa. (itselläni näyttää SIW 3,4 gigaa).


      • ja vielä lisää kirjoitti:

        osta toiset kaks gigaa muistia koska se on halpaa ja kuitenkin siitä on jotain hyötyä. ja tajuaa 32 bittinen windows yli kolme gigaa. (itselläni näyttää SIW 3,4 gigaa).

        ja eikä maksa ku paljon toi näyttis.

        ja miten toi muisti sitte lisätään siihen? ettei tartte kokonaan taas windowsia asentaa uudestaa


      • ei atille
        BlackGuard kirjoitti:

        mutta mitä tosta kannattaa sitte päivitellä. esim oon aatellu uutta näytönohjainta.. :D

        GF 9800 GTX ihan sama minkä valmistajan (melkein) ainaki aina se hinnassa ja suorituskyvyssä atin vastaavat hakkaa todella loistava näytönohjain..

        Niin ja muistia lisätään avaamalla kotelo ja pukkaamalla muistit paikkoihinsa edellyttäen että siellä on vapaita paikkoja kyseessä kun on hp kone en ihmettelisi yhtään jollei siellä olisi vapaita paikkoja..Ei kannata ikinä ostaa valmis pakettia jos meinaa alkaa vaihtelemaan komponentteja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe