Tällänen nyt sitte tuli :)

HP Pavilion a6215.sc

Suoritin Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz 5,1 4,8
Alimman osapistemäärän määrittämä

Muisti (RAM) 2,00 Gt 4,8
Grafiikka NVIDIA GeForce 8500 GT 5,2
Peligrafiikka 1278 Mt grafiikkamuistia käytettävissä 5,3
Ensisijainen kiintolevy 256GB vapaana (291GB yhteensä) 5,7
Windows Vista (TM) Home Premium

Järjestelmä
--------------------------------------------------------------------------------

Valmistaja HP-Pavilion
Malli GU688AA-UUW a6215.sc
Järjestelmämuistin kokonaismäärä 2,00 Gt RAM-muistia
Järjestelmälaji 32-bittinen käyttöjärjestelmä
Suoritinytimien määrä 2
64-bittinen Kyllä

Tallennusväline
--------------------------------------------------------------------------------

Kiintolevyjen kokonaiskoko 298 Gt
Levyosio (C:) 256 Gt vapaana (291 Gt yhteensä)
Levyosio (D:) 917 Mt vapaana (7 Gt yhteensä)
Tietovälineasema (E:) CD/DVD

Grafiikka
--------------------------------------------------------------------------------

Näyttösovittimen tyyppi NVIDIA GeForce 8500 GT
Käytettävissä oleva grafiikkamuisti yhteensä 1278 Mt
Varattu grafiikkamuisti 512 Mt
Varattu järjestelmämuisti 0 Mt
Jaettu järjestelmämuisti 766 Mt
Näyttösovittimen ohjaimen versio 7.15.11.5822
Ensisijaisen näytön tarkkuus 1280x1024
DirectX-versio DirectX 10

Verkko
--------------------------------------------------------------------------------

Verkkosovitin Realtek RTL8101 Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.0)
Verkkosovitin Microsoft Tun Miniport Adapter

8

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumppu

      elikkä laskenta teho huono

      • musta toi on loistava kone 300€ hintaansa nähden ;)


      • se siihen rahaan
        BlackGuard kirjoitti:

        musta toi on loistava kone 300€ hintaansa nähden ;)

        hyvä kone. mulla maksoi tähän pelkkä prossu jo melkein sen verran ja jäähdytyksen kanssa yli :)

        ja tuolla pelailee aika monia pelejä vielä ihan hyvin. crysistä ei kannata ottaa huomioon, se on yliraskas.

        ja tavalliseen kotikäyttöön tuo on ihan jees tuohon rahaan.


      • se siihen rahaan kirjoitti:

        hyvä kone. mulla maksoi tähän pelkkä prossu jo melkein sen verran ja jäähdytyksen kanssa yli :)

        ja tuolla pelailee aika monia pelejä vielä ihan hyvin. crysistä ei kannata ottaa huomioon, se on yliraskas.

        ja tavalliseen kotikäyttöön tuo on ihan jees tuohon rahaan.

        mutta mitä tosta kannattaa sitte päivitellä. esim oon aatellu uutta näytönohjainta.. :D


      • siihen vaikka
        BlackGuard kirjoitti:

        mutta mitä tosta kannattaa sitte päivitellä. esim oon aatellu uutta näytönohjainta.. :D

        atin HD 4850 (tai 4870), riippuu vähä millainen virtalähde.
        noi kortit käy kiehumispisteessä vakiotuulettimella, mutta uudella rivatunerilla saa säädettyä. itse nostin 27%:sta kierrokset 35:een niin lämmöt tippu 25 astetta eikä tuulettimen ääni vielä erotu.
        siinä yks vaihtoehto eikä noissa ole hintakaan paha tehoihinsa nähden.


      • ja vielä lisää
        siihen vaikka kirjoitti:

        atin HD 4850 (tai 4870), riippuu vähä millainen virtalähde.
        noi kortit käy kiehumispisteessä vakiotuulettimella, mutta uudella rivatunerilla saa säädettyä. itse nostin 27%:sta kierrokset 35:een niin lämmöt tippu 25 astetta eikä tuulettimen ääni vielä erotu.
        siinä yks vaihtoehto eikä noissa ole hintakaan paha tehoihinsa nähden.

        osta toiset kaks gigaa muistia koska se on halpaa ja kuitenkin siitä on jotain hyötyä. ja tajuaa 32 bittinen windows yli kolme gigaa. (itselläni näyttää SIW 3,4 gigaa).


      • ja vielä lisää kirjoitti:

        osta toiset kaks gigaa muistia koska se on halpaa ja kuitenkin siitä on jotain hyötyä. ja tajuaa 32 bittinen windows yli kolme gigaa. (itselläni näyttää SIW 3,4 gigaa).

        ja eikä maksa ku paljon toi näyttis.

        ja miten toi muisti sitte lisätään siihen? ettei tartte kokonaan taas windowsia asentaa uudestaa


      • ei atille
        BlackGuard kirjoitti:

        mutta mitä tosta kannattaa sitte päivitellä. esim oon aatellu uutta näytönohjainta.. :D

        GF 9800 GTX ihan sama minkä valmistajan (melkein) ainaki aina se hinnassa ja suorituskyvyssä atin vastaavat hakkaa todella loistava näytönohjain..

        Niin ja muistia lisätään avaamalla kotelo ja pukkaamalla muistit paikkoihinsa edellyttäen että siellä on vapaita paikkoja kyseessä kun on hp kone en ihmettelisi yhtään jollei siellä olisi vapaita paikkoja..Ei kannata ikinä ostaa valmis pakettia jos meinaa alkaa vaihtelemaan komponentteja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1919
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      470
      1034
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe