Saldo

maksutonko????

Olen aivan ymmälläni, kun kävin tarkistamassa saldoni, oli laskuun lisätty tähän mennessä (pari viikkoa ),noin 5 euroa ,joka koostuu palvelupuheluista, olen luullut että saldon saa käydä tarkistamassa veloituksetta.
Kysyisin viisaimmita, mikä mahtaa olla "palvelupuhelu",kuukausimaksuni on 19,90 e, sisältäen 100 tekstiviestiä.
Kukaan muu ei ole soittanut eikä tekstaillut kännykälläni,joten mikä tässä maksaa?
Kiitos avusta jos joku viitsii auttaa!

4

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksaa
      • alkup.kyselijä

        Olen kysellyt saldoa netissä, en tekstiviestillä,kiitos kuitenkin.


      • s**tkis
        alkup.kyselijä kirjoitti:

        Olen kysellyt saldoa netissä, en tekstiviestillä,kiitos kuitenkin.

        tele finland ei lähetä laskua jos ei ole yli 20 €
        mullakin ovat lisänneet kaiken maaliman maksuja laskuun..kannattaa selvittää asia puhelu erittelystä jonka saa operaattorilta.. telefinland kallis ja kiero rehellisesti.


      • Posa
        s**tkis kirjoitti:

        tele finland ei lähetä laskua jos ei ole yli 20 €
        mullakin ovat lisänneet kaiken maaliman maksuja laskuun..kannattaa selvittää asia puhelu erittelystä jonka saa operaattorilta.. telefinland kallis ja kiero rehellisesti.

        Joskus tulee mieleeni, että operaattoreiden palvelusta ja laskutuksista valittavien tulisi kysyä peililtä, kuka oikein lisääkään laskuun ns. "ylimääräisiä" kuluja. Helposti laskuun tulee itse aiheutettuja kuluja.

        Tosin kyllähän osa valituksista on varmaan aihellisia, mutta väittämä, että operaattorit (DNA, Saunalahti, Telefinland, Elisa, Sonera, jne) lisäisivät laskuun ylimääräistä, niin tuntuu jotenkin uskomattomalta. Tietenkin Elisan laskutuksessa on ollut virheita viimeisen kahden vuoden aikana, mutta kuitenkin asia tuntuu ihmelliseltä.

        Miksi olen joutunut vaihtamaan operaattoria on se, että siellä jossa liikun työni puolesta ei parilla operaattorilla oikein kentät riitä kuuuluvuuden yllä pitämiseksi. Tästä syystä jouduin vaihtamaan DNAlta Telefinlandille.

        Uskon myös, että vastaavasti Suomessa löytyy paikkoja, joissa DNA mahdollisesti kuuluu paremmin kuin Soneran verkossa toimiva Telefinland.

        Hinnan puolesta DNAlla, TElefinlandilla, Saunalahdella ja Kolumbuksella on samat hinnat, joten sen perusteella itse en lähde vaihtamaan liittymää. Tosin eroa muissa palveluissa operattoreiden välillä esiintyy, mutta itselleni niillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Tärkeänä pidän yhteyden laatua, joka on etusijalla valitessa operaattoria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe