On todella inhottavaa kahlata kadulla koirien ulosteissa.Omistajat hävetkää!Se on pelkästään teidän vikanne että kadut täyttyvät koirien jätöksistä.
Ottakaa pussit mukaan ja siivotkaa jälkenne.Ei se koirien vika vaan teidän välinpitämättömien omistajien.
Koirat
6
402
Vastaukset
- Hanna
Mulla ei kyllä koiraa ole ja en kyllä taatusti ole ikinä koiran kakkaan ikinä astunut. Yleensä koirat tekevät asiansa siististi johonkin ojanpohjalle tai muuten tien sivuun jolloin ne ovat pois ihmisten jalkojen alta. Kyllähän ihminen saisi paljon fiksumman kuvan jos se keräisi kikkareet aina pois, kun koiran kakat eivät todellakaan lannoita maastoa niinkuin useat joskus väittävät.
Eli kaikki fiksut ja vähemmän fiksut ottakaa vaan ne pussit mukaan ja heittäkää sitten kikkare pussit suoraan lähimpään roskiin!- ik
Miten niin ei maadu?!
- Herrrmot menee
koiranomistajien vika? Joo, vikahan ei ikinä missään nimessä ole missään muualla kuten roskisten puuttumisessa. Aina tätä samaa paskanjauhamista ja sormella osoittamista. Näytä mul roskis ni laitan sen sinne! eikä ku me koiranomistajatha jumaloidaanki koiranpaskaa, eiks ni? Me ei siks haluta missään nimessä siivota niitä ihanuuksia, eiks vaa? Ottakaa ny perkele jo vihdoinki järki kätee ja miettikää MIKS niit ei kerätä just täs maas? Kyl siihe kuule voi olla iha muitaki syitä, ku joidenkin koiraihmisten piittaamattomuus. Miks niillä jauhopäillä leimataan jokane samanlaiseks, vaik keräiski kakat? Suurin osa taatusti haluaisi kerätä, ei kukaan varmaan kuule paskasta yhtään teit enempää välitä, vai? Koirapaskat häiritsee käytännössä eniten just koiraihmisiä ite (koirat kierii niissä ja syö niitä) ja sen LISÄKS viel ihmistenki roskat, myrkyt ja paskat. Miksei se mene perille jatkuvalla toitottamisellakaan? Mä olen yrittäny ja yrittäny kerätä, mut se kertakaikkiaan toivotonta touhua mun asuinalueellani. Yleisiä roskiksia ei ole, vain asuntojen, eikä niihin saa laittaa. Mitä mun pitää siis tehä?
- Koirallinen pussittaja
... koirankakkakeskustelu!
Onpas omaperäinen aihe! Itse en ole koko elämäni aikana astunut yhteenkään koirankakkaan. Missä ihmeessä sinä kuljet?- bövxhölgd
Se on jännä miten nää valittaa vuodesta toiseen samasta asiasta. Onhan se kyllä hyvä jos kerää paskat varsinkin näin talvisin kun jäävät niin näkyville pakostakin, itse kyllä kerään mielummin lasinsiruja pois kaduilta ja lenkkipoluilta kun lunnon omia lannoitepaketteja.
- Love for wolves
Hirveää, että 8 sutta tapettiin tuolla pohjosessa!!!!!!Minusta se on väärin tehty...Televisiossa oikein näytettiin kun metsästäjät olivat metsällä, ja sitten tulivat ylpeinä suden raatojen kanssa....Oksettavaa...*NYYH*
Tiedän että ne tappavat poroja, mutta susiahan pitäisi siirtää, tosin susien omalla tavalla, ei niin että ihmiset raahaavat sudet jonnekkin muualle, sillä asiantuntian mukaan ne eivät sopeutuisi. Sudet ovatkin jo pikkuhiljaa sirtyneet etelämpään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222828Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101942Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.531787Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971703Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121208Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198