Tellu on raato. Josefina lähti tervehtymään. Babylos ryhtyi runoilijaksi. Itzli lähti metsästämään ateisteja ja soittamaan rumpuja. Polgara keskittyy koulunkäyntiin. Aries järjestää kekrejä. Methes uneksii. Wiikatemies muutti Yliseen naureskelemaan kristityille... ja Topu lopettaa tältä erää tähän.
Oli hauskaa ja mielenkiintoista keskustella kanssanne. Toivottavasti täältä löytyy vielä tuttuja kun palajan kaukomailta. Jos on enää koko palstaa...
Haudan hiljaisuus
13
481
Vastaukset
- menthepäs
ulkomaan ilmastoista... käy sitten palaessasi tarkastamassa olemassaolomme :)
- Josefina
Nyt kun lähdet, kävisiköhän niin että otat mukaasi myös siamilaisen kaksosesi Babuloksen? Tuon neidon, mi ilmestyi kuin tyhjästä aivan valmiina taannoin Magia-palstalle, ja jo silloin tiesi Kaikesta Kaiken.
Mutta jos tämä ehdotus on liian sairas, niin unohda koko juttu. Vain yksi hämäristä ajatuksistani kenties...- Polgara
no voi hitsi... en minä tunnu tietävän oikein kenenkään sukupuolta oikein... Jos Babulos kerta on neito niin ehkä minun täytyy tästälähin kirjoittaa kaikille heti alkuun että "sukupuolesi?"... :D
Pol - Josefina
Polgara kirjoitti:
no voi hitsi... en minä tunnu tietävän oikein kenenkään sukupuolta oikein... Jos Babulos kerta on neito niin ehkä minun täytyy tästälähin kirjoittaa kaikille heti alkuun että "sukupuolesi?"... :D
PolPelkkää pelleilyä vaan... Älä ota sitä niin vakavasti.
Mutta ei ihan hukkaan mennyt kommentti, sillä Magia-osastolla Raid tappaa talossa ja puutarhassa. - Neito Bubuliina
Josefina kirjoitti:
Pelkkää pelleilyä vaan... Älä ota sitä niin vakavasti.
Mutta ei ihan hukkaan mennyt kommentti, sillä Magia-osastolla Raid tappaa talossa ja puutarhassa.Ikävä tuottaa pettymys, mutta Demiurgi Bubuliinan takana ei ole Raidin tuottaja.
Se, että arvauksesi menee pieleen, ei ole yllättävää. Kaltaisesi negatiivisten tunteitten projisoijat tyypilleen uskollisesti ovat taipuvaisia projisoimaan negatiiviset tunteensa ja ajatukseensa mieluiten yhteen ulkoiseen keksimäänsä hahmoon. Tyypillinen koulukiusaajan syndrooma. Nyt kun projekti vielä kaiken lisäksi antaa Josefiinalle mahdollisuuden kuvitella näkevänsä projektionsa lähes jokaisen nimimerkin takana, Babylos siellä, Babulos täällä, jokapuolla Bubuliina, niin Josefiina on ilmeisesti onnensa kukkuloilla ja tuntee olonsa erinomaiseksi? - Josefiina
Neito Bubuliina kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta Demiurgi Bubuliinan takana ei ole Raidin tuottaja.
Se, että arvauksesi menee pieleen, ei ole yllättävää. Kaltaisesi negatiivisten tunteitten projisoijat tyypilleen uskollisesti ovat taipuvaisia projisoimaan negatiiviset tunteensa ja ajatukseensa mieluiten yhteen ulkoiseen keksimäänsä hahmoon. Tyypillinen koulukiusaajan syndrooma. Nyt kun projekti vielä kaiken lisäksi antaa Josefiinalle mahdollisuuden kuvitella näkevänsä projektionsa lähes jokaisen nimimerkin takana, Babylos siellä, Babulos täällä, jokapuolla Bubuliina, niin Josefiina on ilmeisesti onnensa kukkuloilla ja tuntee olonsa erinomaiseksi?Ja miksipä juuri sinuun pitäisi sitten luottaa? Tyypillinen manipuloijan syndrooma.
Eniten täällä ovat onnensa kukkuloilla ne joille minä olen loputon materiaalin lähde. Mitäs sitten jos minua ei olisi? Lähtisitte taas kaikki joukolla pois, kuten viime viikon keskivaiheilla oli näemmä tapahtunut.
- Polgara
Polgara oli lomalla ja näin ollen erossa netillä varustetusta tietokoneesta... Ja päästinpäs aivonikin lomalle Mannerheimintien Oluttupa William K:ssa... Tai no ei ne päässeet lomalle ku en jaksanu juoda tarpeeksi... Tunnin sisään neljänkymmenen euron edestä nestettä eikä edes kävelyä haittaa niin kannattaa se juominen silloin jättää jo siihen... :D Mutta sepä oli ensimmäinen kerta baarissa ja voinpa sanoa että sieltä löytyy maan parhaat salmiakkikossut.. :D
No nyt Topu-isukki hermostuu mutta kyllä kai hauskaa saa pitää... kohtuuden rajoissa tietenkin...
Pol the pohjaton kaivo :D- Itzli
Maan parhaat salmiakkikossut? Kuinka paljon eroa voi olla kahdella salmiakkikossulla?
Minäkin olen pohjaton kaivo. Juon kaiken, olipa se vettä, kahvia tai viinaa. Kaikki menee saman tien. Sen vuoksi juonkin yleensä mietoja... yrttihaudukkeita, jääteetä ja sensellaisia.
Olen aina janoinen. I thirst, niinkuin Jeesus sanoi.
Hitto, tänä aamuna lakkasi tulemasta vettä kraanasta. Onneksi ehdin juuri sitä ennen tehdä linssikeittoa. Muuten olisi ollut liian myöhäistä. Olisikohan tuo viereinen työmaa joka tekee temppujaan.
Jonain päivänä jos tulisikin hanasta belgialaista vehnäolutta. Olisin todella ihmeissäni. - menthe
Itzli kirjoitti:
Maan parhaat salmiakkikossut? Kuinka paljon eroa voi olla kahdella salmiakkikossulla?
Minäkin olen pohjaton kaivo. Juon kaiken, olipa se vettä, kahvia tai viinaa. Kaikki menee saman tien. Sen vuoksi juonkin yleensä mietoja... yrttihaudukkeita, jääteetä ja sensellaisia.
Hitto, tänä aamuna lakkasi tulemasta vettä kraanasta. Onneksi ehdin juuri sitä ennen tehdä linssikeittoa. Muuten olisi ollut liian myöhäistä. Olisikohan tuo viereinen työmaa joka tekee temppujaan.
Jonain päivänä jos tulisikin hanasta belgialaista vehnäolutta. Olisin todella ihmeissäni.Kun alaikäinen menee baariin niin hän kokee kaiken niin taivaalliseksi ettei tajua juovansa tiskivettä. Ei pahalla Pol, mutta tuo kehuskelusi ei oikein kuulu kypsien aikuisten kommunikointiin.
- Polgara
Itzli kirjoitti:
Jonain päivänä jos tulisikin hanasta belgialaista vehnäolutta. Olisin todella ihmeissäni.No eiköhän sinun kannata tulla pohjoiseen jonnekkin maataloon lumensulamisen aikoihin niin saisit kraanasta vehnäolutta. :D
Mutta kyllä salmiakkikossuissa on eroja. Mene ja maista... siis Mannerheimintielle käy janoisen askeleet *hoilailee*... :D
Pol - menthe
menthe kirjoitti:
Kun alaikäinen menee baariin niin hän kokee kaiken niin taivaalliseksi ettei tajua juovansa tiskivettä. Ei pahalla Pol, mutta tuo kehuskelusi ei oikein kuulu kypsien aikuisten kommunikointiin.
Ei se niin vakavaa ole. Tuli itsekkin alaikäisenä käytyä baareissa. Vielä jokunen vuosi sitten. Topu on muuten kai poistunut keskuudestamme. Joten ei se vitsa sieltä suunnalta enään heilu :)
- Polgara
menthe kirjoitti:
Ei se niin vakavaa ole. Tuli itsekkin alaikäisenä käytyä baareissa. Vielä jokunen vuosi sitten. Topu on muuten kai poistunut keskuudestamme. Joten ei se vitsa sieltä suunnalta enään heilu :)
tuo olisi sopinut sinun tyyliisi :D
- ajna
Polgara kirjoitti:
No eiköhän sinun kannata tulla pohjoiseen jonnekkin maataloon lumensulamisen aikoihin niin saisit kraanasta vehnäolutta. :D
Mutta kyllä salmiakkikossuissa on eroja. Mene ja maista... siis Mannerheimintielle käy janoisen askeleet *hoilailee*... :D
PolKandee maistaa tota Kilkenny olutta. Maistoin tossa viikonloppuna ekaa kertaa ja se oli hyvää. Pehmeää. Vähähiilihappoista. Se vaahtokin on ihan kuin samettia kun vertaa näihin karhuihin ja karjaloihin.
Salmiakkikossu nyt on sellaista karkkia. Alan pikkuhiljaa siirtymään rommista viskiin. Tulee ihan herra olo kun siemailee jotain viskiä. Polttaisin sikariakin jos se ei olisi niin pahaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569