voisko joku ystävällinen kertoa malinoisin hinnoista? kun kasvattajista ei tunnu tällainen tieto irtoavan??
hinta?
3
831
Vastaukset
- eiköhän ne
Ompa outoja kasvattajia kun eivät hintaa kerro jos olet koiraa ostamassa.
Eihän mitään voi ostaa jos ei hinta ole tiedossa, mutta eiköhän nekin ole siinä 800€ ja siitä ylöspäin, luulisin.
Käy katsomassa pentuvälityksestä, sieltä löytyy varmaan hinnat.- malibubitch
vastaan että mene finbelge.fi-> pentulista-> jokaisen pentulistalla olevan pentueen kohdalla on merkittynä pennun hinta ja mitä se sisältää.
koskee kaikkia muunnoksia.
- eivät kerro
No, ei se ilkeyttä ole. Kasvattajat haluavat myydä koiriaan harrastaviin ja rakastaviin koteihin. Kasvattajat odottavat ostajalta ensisijaisesti kiinostusta rotuun eivätkä sitä, että ensimmäiseksi kysytään hintaa. En ikinä myisi koiraa perheeseen jossa ensimmäisenä kysytään mitä maksaa. Se vaan on niin. Rotukoiran ostaja tänä päivänä saa varautua maksamaan koirasta 800-1300 euroa. (joissakin roduissa hivotaan jopa 2000 euron rajaa)ei nyt kuitekaan belgit. Kannattaa siis säästää sen verran rahaa, ettei tarvitse sitä hintaa ensimmäisenä kysellä. Jos todella haluaa jonkun yhdistelmän ja tietyn koiran niin hinta on toissijainen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059