Ajatellaan että olis tällänen rämeikkö mättö styroksi miekkojen kanssa mikä olisit jos saisit valita ihan mikä tahansa fantasia hahmo.
Meika olis barbaari ehottomasti ja vaatepuolellakin selviäis mun über seksikkäillä leopardi alkkareilla ja miekalla.
Muutenkin fyysisesti olen iso kokoinen ja jokseenkin hullu.
195cm 110 kiloa puhdasta lihaa syöksyy sua kohti über seksikkäissä alkkareissa mitä teet.
1)kiihotut
2)juokset pakoon...ja kiihotut
3)taistelet mutta et onnistu koska olen liian seksikäs vastustaja(kiihotut).
Mutta ei auta muu kuin antaltua koska muuten mätän ihmiset kumoon styroksi miekalla.
Mikä olisit
Mörkö
3
475
Vastaukset
- Minä vain
No olisin tietenkin perinteinen kentti enkä saisi pidettyä näppejäni erossa susta. ;)
- mie
evil maitotonkkamies juuri se ainoa oikea joka tulee monottamaan vatsaasi kun et saa unta yöllä.
- Kezugirl
mie kirjoitti:
evil maitotonkkamies juuri se ainoa oikea joka tulee monottamaan vatsaasi kun et saa unta yöllä.
Mä olisin valkoinen keiju ja lentäsin pois..!;) Muuten varmaan kiihotus sais vallan.. 'hihii*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163535Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983321Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793134Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m472982Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362929Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582428- 502175
- 962074
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141959Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181949