Ajatellaan että olis tällänen rämeikkö mättö styroksi miekkojen kanssa mikä olisit jos saisit valita ihan mikä tahansa fantasia hahmo.
Meika olis barbaari ehottomasti ja vaatepuolellakin selviäis mun über seksikkäillä leopardi alkkareilla ja miekalla.
Muutenkin fyysisesti olen iso kokoinen ja jokseenkin hullu.
195cm 110 kiloa puhdasta lihaa syöksyy sua kohti über seksikkäissä alkkareissa mitä teet.
1)kiihotut
2)juokset pakoon...ja kiihotut
3)taistelet mutta et onnistu koska olen liian seksikäs vastustaja(kiihotut).
Mutta ei auta muu kuin antaltua koska muuten mätän ihmiset kumoon styroksi miekalla.
Mikä olisit
Mörkö
3
482
Vastaukset
- Minä vain
No olisin tietenkin perinteinen kentti enkä saisi pidettyä näppejäni erossa susta. ;)
- mie
evil maitotonkkamies juuri se ainoa oikea joka tulee monottamaan vatsaasi kun et saa unta yöllä.
- Kezugirl
mie kirjoitti:
evil maitotonkkamies juuri se ainoa oikea joka tulee monottamaan vatsaasi kun et saa unta yöllä.
Mä olisin valkoinen keiju ja lentäsin pois..!;) Muuten varmaan kiihotus sais vallan.. 'hihii*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875