Pitäs nyt löytää

halpa ja HYVÄ

puunkantoteline=takkapuukori, mikä ei roskaa ja mitä on helppo yhdellä kädellä kantaa.
Oletteko te löytäneet , keksineet sellaista? :)

35

4448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tiina

tuleen kirpputorihinnalla vähän käytetty pärekorin tapaan muovista tehty meillä on niitä monta on meinaan kätsyjä ja kauniita.

• HTZA

• heipparalla*

sellaisia, vai oletko itse näperrellyt?
        Meillä on kantoteline, josta puut keikahtavat maahan viimeistään puolessa välissä pihaa, ellei laita niitä tosi tasaisesti ja kanna varovasti.

• mitä oli myynnissä

Spar-kaupoissa ainakin, varmaan muuallakin, erivärisinä?

• tuosta varisee

• tietäjä suuri

kaiken pahan alku ja juuri, oikea syövän suurlevittäjä. Hyi HYI hyi.

• -tiina
        heipparalla* kirjoitti:

sellaisia, vai oletko itse näperrellyt?
        Meillä on kantoteline, josta puut keikahtavat maahan viimeistään puolessa välissä pihaa, ellei laita niitä tosi tasaisesti ja kanna varovasti.

appiukon isä niitä väsäilee ja oon saanu lahjaksi kestää hyvin myös pakkasen.

• -tiina
        mitä oli myynnissä kirjoitti:

Spar-kaupoissa ainakin, varmaan muuallakin, erivärisinä?

peruspuukorin näköisiä meillä on käytössä isompiakin mahtuu hyvin leivinuunipuut.

• HTZA
        tuosta varisee kirjoitti:

roskia meidän vähä roskasista puista välillä. Me poltetaan kaikkea puuta, mitä on.

alimmaksi laitetaan aina puunlohkot tuohipuolen sivut ylöspäin, sellaisina kouruina.
        Roskia viedessäni laitan jonkun sanomalehden pohjalle.

• -tiina
        tietäjä suuri kirjoitti:

kaiken pahan alku ja juuri, oikea syövän suurlevittäjä. Hyi HYI hyi.

tota en tienny että puukoristakin saa syövän.

• kuvat joka...

• HTZA
        kuvat joka... kirjoitti:

hommaan???

kysyjälle.
        Mutta koska taas menet henkilökohtaisuuksiin niin vastaan että minulla on noita kolme, kaikki ostettu, pakettina, Tuurista.

• MUTTA,
        HTZA kirjoitti:

alimmaksi laitetaan aina puunlohkot tuohipuolen sivut ylöspäin, sellaisina kouruina.
        Roskia viedessäni laitan jonkun sanomalehden pohjalle.

mutta siitä varisee lattialle ja ne putoo ja kaatuu. Mutta ymmärrän, et halua vaihtaa. Olet tottunut tuohon ja se sopii varmasti sinulle. Mutta minä haluan isomman ja sellasen, mista ei putoo mitään lattialle. Sori.

• henrii

tai jonkun muun kolmenkymmenen litran muovikanisterin kyljet kun leikkaa irti, tulee siitä puunkatoteline, ihan rivan kanssa.

• on aikas hyvä

mut ei tietty ihan kaikkein kaunein. Mutta kyllä! Hyvä!:)

• henrii
        on aikas hyvä kirjoitti:

mut ei tietty ihan kaikkein kaunein. Mutta kyllä! Hyvä!:)

siihen maalata kukkia ja mehiläisen kuvia, tai pärekori kuviota.

• HTZA

voisi ostaa, alan liikkeestä, hyvän Sikaarin joka on kotelossa.
        Siihen, kyllä, mahtuu vain yksi klapi, mutta sen molemmat päät saa suljettua. Ei roskaa, ja sen sisäpinnat on silattu Balsalla, joten Klapi ei pääse hiertymään vaan päätyy Saunanuuniin koskemattomana.

• henrii
        HTZA kirjoitti:

voisi ostaa, alan liikkeestä, hyvän Sikaarin joka on kotelossa.
        Siihen, kyllä, mahtuu vain yksi klapi, mutta sen molemmat päät saa suljettua. Ei roskaa, ja sen sisäpinnat on silattu Balsalla, joten Klapi ei pääse hiertymään vaan päätyy Saunanuuniin koskemattomana.

sielä munkkivuoressa muuta tarviikaan.

• HTZA
        henrii kirjoitti:

sielä munkkivuoressa muuta tarviikaan.

SIkaarit siirtyvät kohta tänne Itään.
        Ne hyvät haettiin ennen Sompasta.

• henrii
        HTZA kirjoitti:

SIkaarit siirtyvät kohta tänne Itään.
        Ne hyvät haettiin ennen Sompasta.

osoite, porintie ...? En polta se on epäterveellistä.

• HTZA
        henrii kirjoitti:

osoite, porintie ...? En polta se on epäterveellistä.

enemmämn pohjoiseen liittyvä mäentynkä.
        Sikaaria ei koskaan polteta.
        Se nautitaan.
        Hyvän juoman tuoksun kera tai sinällään.

• ihmiset osasivat

nikkaroida itse tuollaisen.

• kansakoulun

alaluokilla pojat kyhäsivät puutyötunnilla sellaisen?

• k/k

paras puunkanto väline on iso pärekori,lehrellä vuorattuna tosi tiivis ja vetää reilusti puita.
      Tuolla ylempänä kuvattu teline on epäkäytännöllinen pienen hyötykuorman vuoksi,lisäksi kannettava varovast et klapit pysyis kyytissä.Pärekorin kans kärsii likkaallakin pihalla kävellä reilusti.

• Pirre*

kerran torilta semmoisen pärekorin, on vain jo haristunut ja sankakin irti, - uunipuita sillä on kannettu erräitäkin taakkoja.

• k/k
        Pirre* kirjoitti:

kerran torilta semmoisen pärekorin, on vain jo haristunut ja sankakin irti, - uunipuita sillä on kannettu erräitäkin taakkoja.

Kun sen korin sanka katkee,sehän on korin heikoin kohta.
        Otappa kuule kudosvahvistettuu muoviletkuu ja muoviköyttä,esim 12mm tai jotain ,sen narun kun pujottaa katkenneen sankan paikalle ,naru on tietyst pujotettu letkuun.
        Ei satu pieni ja hentokaan käsi kantaes ja kestää.

• Pirre*
        k/k kirjoitti:

Kun sen korin sanka katkee,sehän on korin heikoin kohta.
        Otappa kuule kudosvahvistettuu muoviletkuu ja muoviköyttä,esim 12mm tai jotain ,sen narun kun pujottaa katkenneen sankan paikalle ,naru on tietyst pujotettu letkuun.
        Ei satu pieni ja hentokaan käsi kantaes ja kestää.

vaikkei käteni ole pienet eikä hennotkaan..sellaiset työropposet vain :/

Tosin korin sanka on punottoa paksua köyttä, ja se on irronnut sieltä missä sen pitäisi olla kiinni...:)..taitaa joutaa sytykkeeksi..

• Anskuliini

mun siskon luona juuttikankaasta teheryn kassin johona on puiset pitkät kahavat.
      Mulla itellä on pärekori, johon oon sisäpuolelle niitannu mustan jätesäkin, ei tuu tippaakaan roskaa. Pärekori on nätti mökkikäytössä, tuo mikä on mun siskolla on palijo fiksumman näkönen.

• SAS,

Paras kori on pärekori. Se on jämäkkä ainakin uutena. Sanka pitää olla puusta tehty.
      Kauniita ovat nämä muovijäljitelmät, mutta huonoja käytössä.Muovisanka venyy ja niin myös itse kori.Kaupasta saa myös banaanilaatikoita, mutta siinä tarvitaan molemmat kädet kantamiseen. Pitää olla ovenaukaisija/sulkija mukana.

• Sinimarjanen

kohtalaisen helppo tehdä itse, kun vain tarpeeksi
      vahvaa ja jäykähköä kangasta löytyy.
      Näin luulisin.

• jartsev

Niitä on jokaisen makuun. Varmaan paras löytyisi kätevältä tästä "sinimarjasen" ohjeesta. Saatehtyä sellaisen kuin haluaa. Kankainen on hyvä!

Oletko koneella Sinimarjanen?

• Sinimarjanen
        jartsev kirjoitti:

Niitä on jokaisen makuun. Varmaan paras löytyisi kätevältä tästä "sinimarjasen" ohjeesta. Saatehtyä sellaisen kuin haluaa. Kankainen on hyvä!

Oletko koneella Sinimarjanen?

markkinoilla viirasta tehdyn puunkanto telineen.
        On varmasti kestävä. Muistaakseni 15€ pyysivät siitä.
        Siinä vain heräsi ajatus, että ei kovin
        vaikea varmaan olisi itsekkään tehdä sopivasta
        kankaasta

Käväsin koneella aikaisemmin illalla ja sitten lähdin saunaan.
        Tarkoitus oli vielä kirjoitella, mutta luin
        viikkolehtiä ja en sitten enää avannutkaan konetta.

• jartsev
        Sinimarjanen kirjoitti:

markkinoilla viirasta tehdyn puunkanto telineen.
        On varmasti kestävä. Muistaakseni 15€ pyysivät siitä.
        Siinä vain heräsi ajatus, että ei kovin
        vaikea varmaan olisi itsekkään tehdä sopivasta
        kankaasta

Käväsin koneella aikaisemmin illalla ja sitten lähdin saunaan.
        Tarkoitus oli vielä kirjoitella, mutta luin
        viikkolehtiä ja en sitten enää avannutkaan konetta.

Ai viirastako, se varmasti on kestävää. Mutta kyllä vahva joku muukin kangas on sopivaa.

Minä olen ollut metsiä samoilemassa. Eilen oli sateista, mutta tännä oikein loistava sää. Mitä sinulle kuuluu?

• RosaLiiin

...on myynnissä erikokoisia vaaleansinisiä vähän marikassinnäköisiä kasseja, jotka on vahvoja.
      epäilen, että ne on valmistettu jostain viirasta.
      Maalatuin kukin koristeltuja.
      Halpuudesta en tiedä.

Olen ostanut plantagenista juuresta tai pajusta, varta vasten puille tehdyn. Ripa petti melkein heti.

Pärekori mielestäni paras.

• sitroen.

ammoniakkikanisterista sahasin molemmat sivut vähän muutakin liikaa pois. Tulipa nätti, kevyt ja kestävä puunkantoteline! Kantokahvakin ergonomisesti muotoiltu. On kestänyt jo yli 20 vuotta muuttumattomana ja kestää edelleenkin ties miten kauan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe