"BONUKSET"

"ILMAISET KASSAT"

Mitä teet pokerissa "kympillä" tai "sadallaviidelläkympillä" josta suurin osa pitää kerryttää ja kierrättää ennenkuin sen tienaat oikeasti?

Vastaus: -Et yhtään mitään.

Rahaa pitää olla minimissään se 60 - 80 x sisäänosto pöytiin.

Mitä se tarkoittaa?

Sitä, että pöydät joissa pelataan nk. "oikeaa pokeria", ovat alkaen tasoilta 1/2 taalaa blindit, johon pöytään tarvit minimissään noin 400 taalaa ennenkuin kannatta mennä lähellekään ettei mene heti hermot ja kassa.

No, tuon 400 kun kerrot 60 - 80 taalalla niin tullaan tulokseen 24000 - 32000 taalaa.

Silloin sinulla on pokeriin pelikassa.

Turnauspokeriin riittää sellainen 3000 taalan kassa jolla pääsee alkuun.

Joten... HALOO! Työntäkää hanuriinne ne kympit ja sataset. Niistä ei ole kuin harmia.

Jos leikkiä haluaa niin sitten voi vaikka pyöritellä pippeliä viimaisen tuvan nurkassa velipojan kanssa kilpaa. Tulee halvemmaksi ja on hyväksi eturauhaselle.

9

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R7x

      Aivan loistava vinkki! Kiitos. Käytäthän jatkossa aikaasi enemmänkin meidän muiden opastamiseen niin ei tule turhaan kerättyä pokerivoittoja kun yhtä hyvin voi tästä lähteä suoraan "pyörittelemään" kilpaa.

      :D

      • rasiaa ane!

        tottahan se on etteituhkimotarinaa rakenneta kympillä eikä satasella. Tonni voi olla jo mahdollinen kokeneelle pelaajalle jolla on uskomaton kärsivällisyys kassanhallinnassa.

        Pippelin pyöritys viimaisessa tuvan nurkassa ei onnistu koska talomme on melko uusi ja velipoikani on jo 40v, eikä se ala sellaiseen hommaan. Terveisiä vaan omalle veikallesi! :)


    • khyllä

      joo ei sitä kannata 20€ bankrollilla edes yritää!!

      • ...

        itse olen kyl erimieltä moni pelaaja on noussut jostain 50---> tosi korkealla ja jos saatte ilmaisen rahaa niin vaikka häviätte niin ette kuitenkaan menetä mitään... ja yleensä noita rahoja ei tartte kierättää ainakaan niissä paikoissa mihin mä sitä voin hankki...

        itse aikoin noisin partypokerilla 20dollarista 3000$

        et mieti sitä mikään ei ole mahdottumuus ku on vähän tuuria ja taitoa mukana


      • Partylla...
        ... kirjoitti:

        itse olen kyl erimieltä moni pelaaja on noussut jostain 50---> tosi korkealla ja jos saatte ilmaisen rahaa niin vaikka häviätte niin ette kuitenkaan menetä mitään... ja yleensä noita rahoja ei tartte kierättää ainakaan niissä paikoissa mihin mä sitä voin hankki...

        itse aikoin noisin partypokerilla 20dollarista 3000$

        et mieti sitä mikään ei ole mahdottumuus ku on vähän tuuria ja taitoa mukana

        ei nouse kuin verenpaine.
        Tarkoitat varmaan että voitit 30 taalaa ja sitten hävisit kolmetonnia?


      • hytuvnj
        ... kirjoitti:

        itse olen kyl erimieltä moni pelaaja on noussut jostain 50---> tosi korkealla ja jos saatte ilmaisen rahaa niin vaikka häviätte niin ette kuitenkaan menetä mitään... ja yleensä noita rahoja ei tartte kierättää ainakaan niissä paikoissa mihin mä sitä voin hankki...

        itse aikoin noisin partypokerilla 20dollarista 3000$

        et mieti sitä mikään ei ole mahdottumuus ku on vähän tuuria ja taitoa mukana

        hyvä sulle et oot pikkusen viittiny opiskella pokeria enne ku oot ees alottanu!


    • BetoniMankeli

      Hehehe... Itse olen useitakin ilmaisrahoja ottanut. Toki suurimman osan olen hävinnyt, mutta eipä mennyt omaa rahaa. Pari kertaa olen saanut ilmaisrahan kierrätettyä ja ottanut ulos $120-$230 rahaa joka tekee herkkää opiskelijalle.

      Opiskelija olen joo juurikin sen takia, että en ole aikomuksissa pelata millään tuhansilla pokeria ja elättää sillä itseni ja perheeni.

      Ihme itkua tuollainen, kun eihän sinun tarvitse niitä ilmaisbonuksia ottaa jos et tahdo.

      Miten niin kuin ei ole kuin harmia?? Menetät korkeintaan vähän aikaasi ja jos aikasi on niin kallista niin miksi kulutat sitä kirjoittamalla paskaa jollekkin foorumille? Taitaa olla kyse vain siitä, että olet niin surkea pelaaja, että häviät jopa mini pöydissä noilla ilmaisrahoilla. Jos et tee muutamalla kympillä tai muutamalla satasella mitään niin älä pelaa sitten ilmaisbonuksia.

      Mitä tuohon mainitsemaasi 24000-32000 pelikassaan tulee niin esim. Chris Ferguson (pokeri ammattilainen) on sanonut, että pitää olla lähes $10000 kassa pelatakseen 5/10 taalaa pöydissä. Noihin 1/2 taalaa pöytiin riittää siis selvästi pienempi kassa.

      En ole pippelin pyörittelyä veljen kanssa kokeillut, kun tykkään enemmän pyöritellä sitä naisen kanssa, mutta jos se sinusta on kivaa niin senkuin pyörittelet sitten. Minusta jopa pokeri on jännempää ja hauskempaa.

      En täysin ymmärtänyt mikä tämän kitinä/itku ketjun tarkoitus on, mutta tulihan tuota sanottua mielipide kuitenkin vaikka aloittaja on tadennäköisesti rölli. Ei kukaan oikeasti noin pöljä ole. :P

      • vai oikein rahamiehiä?

        "Pari kertaa olen saanut ilmaisrahan kierrätettyä ja ottanut ulos $120-$230 rahaa joka tekee herkkää opiskelijalle."

        Sainpahan kunnon naurut.

        Ei edes opiskelija voi olla noin köyhä?
        Mene poika jakamaan lehtiä niin tienaat varmasti enemmän kuin haaskaamalla aikaasi koneen ääressä. Jos tuollaisilla "rolleilla" istut koneen ääressä iltaa niin et hei viitsisi sanoa toisia minipöydässä pelaajiksi pliis.

        Käyppäs nyt se koulusi loppuun, keskity siihen opiskeluun ja hommaa itsellesi työpaikka, jookos!?

        "tekee herkkää..."

        Minun rollin on kuules yli 40000e ja kuukausituloni useimmiten viisinumeroisia ja yrityksestäni toinen mokoma.

        Hyviä opintoja, herkälle opiskelijapojalle ja perheenisille.

        Pokerista et tiedä mitään vielä etkä opikaan siteeraamalla lehtileikkeleitäsi.


      • hölöpötihölöpöti
        vai oikein rahamiehiä? kirjoitti:

        "Pari kertaa olen saanut ilmaisrahan kierrätettyä ja ottanut ulos $120-$230 rahaa joka tekee herkkää opiskelijalle."

        Sainpahan kunnon naurut.

        Ei edes opiskelija voi olla noin köyhä?
        Mene poika jakamaan lehtiä niin tienaat varmasti enemmän kuin haaskaamalla aikaasi koneen ääressä. Jos tuollaisilla "rolleilla" istut koneen ääressä iltaa niin et hei viitsisi sanoa toisia minipöydässä pelaajiksi pliis.

        Käyppäs nyt se koulusi loppuun, keskity siihen opiskeluun ja hommaa itsellesi työpaikka, jookos!?

        "tekee herkkää..."

        Minun rollin on kuules yli 40000e ja kuukausituloni useimmiten viisinumeroisia ja yrityksestäni toinen mokoma.

        Hyviä opintoja, herkälle opiskelijapojalle ja perheenisille.

        Pokerista et tiedä mitään vielä etkä opikaan siteeraamalla lehtileikkeleitäsi.

        Ne lääkärin määräämät napit on tarkoitus ottaa joka päivä. Koita olla unohtamatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe