Poppari Britney Spears kommentoi ensimmäistä kertaa hermoromahdustaan musiikkikanava MTV:lle.
Viime vuoden helmikuussa toden teolla alkanut Britney alamäki mietityttää näin jälkikäteen laulajatarta itseäänkin. Hiusten leikkaaminen, valokuvaajien edessä riehuminen ja muutoinkin epästabiili käytös jatkui viime syksyn MTV Video Music Awardseihin ja aina tämän vuoden puolelle.
Hässäkästä, josta Britney on itse kaikkea muuta kuin ylpeä, meni myös poikien Sean Prestonin, 3, ja Jayden Jamesin, 2, huoltajuus ex-siipalle Kevin Federlinelle.
– Nyt, kun mietin niitä aikoja, mieleen tulee vain yksi ajatus: olen oikeasti ihan fiksu ihminen, mutta mitä helkkaria päässäni oikein silloin liikkui? Britney ihmettelee antamassaan haastattelussa, jonka MTV lähettää marraskuun lopulla, vain muutamaa päivää ennen popparin tulevan Circus-albumin julkaisua.
Britney kertoi haastattelussa toivovansa, että elämä ajautuisi taas oikeille urille.
Asiasta kirjoittaa brittilehti Daily Mail.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/729214?spears_britney
Britney hermoromahduksestaan:
Mitä hittoa oikein ajattelin?
1
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790