Kirsi Airas!!!!!!!!!!!!

Eeva

Koirasi kuva oli tuossa kisassa ja se muistuttaa todella paljon koiraamme Sania(joka lopetettiin 2vuotta sitten luusyövän takia).Haluaisin vain tietää onko koirasi Sanin veli/sisko?
Haimme Sanin muhokselta ja se on syntynyt 25.5.96.(sekarotuinen).

4

706

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsi

      ..koirani ei ole valitettavasti Sanin sisko. Se on koditon koira ja se on syntynyt viime kesänä. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, mitä rotuja koirassasi oli? Entäpä minkälainen se muuten oli? Tässä meidän seropissa on nähtävästi collieta, sakemannia ja vielä jotain muuta rotua. Oikein pirteä tapaus!

      • Eeva

        Sanin isässä oli siperianhuskya/ saksanpaimenkoiraa ja emässä myös saksanpaimenkoiraa/suomenpystykorvaa.
        Sanilla oli juuri samanlainen väritys kuin koirallasi ja mitä kuvasta näky niin juuri samoissa kohin...jalat vaaleet,naama valee...ja sellainen musta karvoitus otassa(joka myöhemmin hävisi).Sanin pään muotokin muistutti erehdyttävästi koirasi päätä,ja korvat isohkot(josta toinen ei kunnolla ollut pystyssä edes vanhempana).


      • kirsi
        Eeva kirjoitti:

        Sanin isässä oli siperianhuskya/ saksanpaimenkoiraa ja emässä myös saksanpaimenkoiraa/suomenpystykorvaa.
        Sanilla oli juuri samanlainen väritys kuin koirallasi ja mitä kuvasta näky niin juuri samoissa kohin...jalat vaaleet,naama valee...ja sellainen musta karvoitus otassa(joka myöhemmin hävisi).Sanin pään muotokin muistutti erehdyttävästi koirasi päätä,ja korvat isohkot(josta toinen ei kunnolla ollut pystyssä edes vanhempana).

        Aluksi epäilin itsekin, että pennussani on huskya, mutta eläinlääkärin arvio oli collie ja saksanpaimenkoira (kukaanhan ei rotuja varmasti tiedä). Pennullani on tosiaan isot korvat, joista toinen ei ole pystyssä. Sille on naurettu monesti.

        Pentuni on persoonallisen näköinen ja siksi kaunis, kuten varmasti oli myös Sani!! Onko sinulla nyt toinen koira!? Oletko etsiskellyt Sanin sisaruksia enemmänkin? Minustakin olisi tosi kiinnostavaa tietää pentuni sisaruksista, mutta se ei ole mahdollista.

        Oikein hyvää talven jatkoa Sinulle!


      • eeva
        kirsi kirjoitti:

        Aluksi epäilin itsekin, että pennussani on huskya, mutta eläinlääkärin arvio oli collie ja saksanpaimenkoira (kukaanhan ei rotuja varmasti tiedä). Pennullani on tosiaan isot korvat, joista toinen ei ole pystyssä. Sille on naurettu monesti.

        Pentuni on persoonallisen näköinen ja siksi kaunis, kuten varmasti oli myös Sani!! Onko sinulla nyt toinen koira!? Oletko etsiskellyt Sanin sisaruksia enemmänkin? Minustakin olisi tosi kiinnostavaa tietää pentuni sisaruksista, mutta se ei ole mahdollista.

        Oikein hyvää talven jatkoa Sinulle!

        Meille jäi toinen koira joka on myös sekarotuinen,täyttää kesällä 8v.
        En ole paljoa siskoja/veljiä etsiskellyt...pitäisi varmaan,ennen kuin on myöhäistä.Aika kuuluu niin nopeaa...tuntuu välillä kuin Sanikin olisi vain ollut sen hetken meillä.Suunniteltiin kamun kaa et mentäs sen kaa uimaan sillon seuraavana kesänä...kun en edel.kesänä käyny(itse en pidä uimisesta eikä toinen koirakaan)kesät vaan meni ohi ei Santtu tosiaan ollu meillä ku ne vajaa 3vuotta.Tuntuu välillä tyhmältä ku valitti sille sillon pentuna ku se söi nahkasohvan kulmat,muutaman pehmolelun ja lyijykyniä.Tai kun ei voinu antaa yhtä palaa leipää ku se tuli sitä kerjään,tai sitte purki oman pahan pv:n siihen ja ei jaksanu sen kaa leikkiä.Ihmisille neuvo...antakaa pusu koiralle joka päivä ja kohdelkaa niitä kuin se päivä olisi viimeinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2112
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      82
      1681
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

      Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      985
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

      Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      874
    Aihe