Kirsi Airas!!!!!!!!!!!!

Eeva

Koirasi kuva oli tuossa kisassa ja se muistuttaa todella paljon koiraamme Sania(joka lopetettiin 2vuotta sitten luusyövän takia).Haluaisin vain tietää onko koirasi Sanin veli/sisko?
Haimme Sanin muhokselta ja se on syntynyt 25.5.96.(sekarotuinen).

4

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsi

      ..koirani ei ole valitettavasti Sanin sisko. Se on koditon koira ja se on syntynyt viime kesänä. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, mitä rotuja koirassasi oli? Entäpä minkälainen se muuten oli? Tässä meidän seropissa on nähtävästi collieta, sakemannia ja vielä jotain muuta rotua. Oikein pirteä tapaus!

      • Eeva

        Sanin isässä oli siperianhuskya/ saksanpaimenkoiraa ja emässä myös saksanpaimenkoiraa/suomenpystykorvaa.
        Sanilla oli juuri samanlainen väritys kuin koirallasi ja mitä kuvasta näky niin juuri samoissa kohin...jalat vaaleet,naama valee...ja sellainen musta karvoitus otassa(joka myöhemmin hävisi).Sanin pään muotokin muistutti erehdyttävästi koirasi päätä,ja korvat isohkot(josta toinen ei kunnolla ollut pystyssä edes vanhempana).


      • kirsi
        Eeva kirjoitti:

        Sanin isässä oli siperianhuskya/ saksanpaimenkoiraa ja emässä myös saksanpaimenkoiraa/suomenpystykorvaa.
        Sanilla oli juuri samanlainen väritys kuin koirallasi ja mitä kuvasta näky niin juuri samoissa kohin...jalat vaaleet,naama valee...ja sellainen musta karvoitus otassa(joka myöhemmin hävisi).Sanin pään muotokin muistutti erehdyttävästi koirasi päätä,ja korvat isohkot(josta toinen ei kunnolla ollut pystyssä edes vanhempana).

        Aluksi epäilin itsekin, että pennussani on huskya, mutta eläinlääkärin arvio oli collie ja saksanpaimenkoira (kukaanhan ei rotuja varmasti tiedä). Pennullani on tosiaan isot korvat, joista toinen ei ole pystyssä. Sille on naurettu monesti.

        Pentuni on persoonallisen näköinen ja siksi kaunis, kuten varmasti oli myös Sani!! Onko sinulla nyt toinen koira!? Oletko etsiskellyt Sanin sisaruksia enemmänkin? Minustakin olisi tosi kiinnostavaa tietää pentuni sisaruksista, mutta se ei ole mahdollista.

        Oikein hyvää talven jatkoa Sinulle!


      • eeva
        kirsi kirjoitti:

        Aluksi epäilin itsekin, että pennussani on huskya, mutta eläinlääkärin arvio oli collie ja saksanpaimenkoira (kukaanhan ei rotuja varmasti tiedä). Pennullani on tosiaan isot korvat, joista toinen ei ole pystyssä. Sille on naurettu monesti.

        Pentuni on persoonallisen näköinen ja siksi kaunis, kuten varmasti oli myös Sani!! Onko sinulla nyt toinen koira!? Oletko etsiskellyt Sanin sisaruksia enemmänkin? Minustakin olisi tosi kiinnostavaa tietää pentuni sisaruksista, mutta se ei ole mahdollista.

        Oikein hyvää talven jatkoa Sinulle!

        Meille jäi toinen koira joka on myös sekarotuinen,täyttää kesällä 8v.
        En ole paljoa siskoja/veljiä etsiskellyt...pitäisi varmaan,ennen kuin on myöhäistä.Aika kuuluu niin nopeaa...tuntuu välillä kuin Sanikin olisi vain ollut sen hetken meillä.Suunniteltiin kamun kaa et mentäs sen kaa uimaan sillon seuraavana kesänä...kun en edel.kesänä käyny(itse en pidä uimisesta eikä toinen koirakaan)kesät vaan meni ohi ei Santtu tosiaan ollu meillä ku ne vajaa 3vuotta.Tuntuu välillä tyhmältä ku valitti sille sillon pentuna ku se söi nahkasohvan kulmat,muutaman pehmolelun ja lyijykyniä.Tai kun ei voinu antaa yhtä palaa leipää ku se tuli sitä kerjään,tai sitte purki oman pahan pv:n siihen ja ei jaksanu sen kaa leikkiä.Ihmisille neuvo...antakaa pusu koiralle joka päivä ja kohdelkaa niitä kuin se päivä olisi viimeinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe