nii kertokaa mite tullaa hyväksi harvesteri/ajokone kuskiksi onko se vaa et kuormaajaan pitää liikkua ja sillee millasia kuskeja yrittäjät yleensäkki haluaa
hyvä kuski
8
2779
Vastaukset
- lavapaku
tynnyri lavalla ja ponsselippis.
- Mätätä
Puuta kuin mielisairas.
- juttuja
mietin. Olisin valmis jättämään säännöllisen päivätyön jos vaan oppisin motokuskin tarvittavat taidot. Onneksi tää juttuketju pysyy?? asiallisella linjalla, ja todellista tietoa joku vois jakaa, siis miten tulla hyväksi motokuskiksi ??
- pallinaama Jani
Olla melkei yhtä hyvä ku minä. Tietenki mä olen paras motokuski , iskä on sanonu niin. Se tietää ,se on pomomiehiä.
ja sitte pitää olla ponsselippis yötäpäivää piässä. - halvalla kin
Hyvän kuskin pitää työskennellä todella halvalla.
Eikä pidä kysellä turhia , sellaista mikä ei
kuulukkaan renkpojalle. - pitää
pitää sanoa, v...u kun meni v....s, mutta kone on Hyvä. Pidä lippu korkealla.
- kaadetaa
moi
kyllä se on niin että kyllä siihen hommaan synnytään ja ei opita , sitä mä oon ihan mieltä ja pätee monessa asiassa.. - Käpyselänalla
Kun opit homman, että se menee selkäytimeen, sitten vähittäin tulee työhön myöskin vautia, ja olet huippukuski.
Huippukuskin työ näyttää hitaahkolta, koska hän ei koskaan hosu.
Ei ainoataan turhaa liikettä, ei hosumista.
Jos yrittää tehdä "maailan ennätyksen" opetteluvaiheessa, on vaikeaa oppia hyväksi kuskiksi.
Malttia, huolellisuutta, täydellisyyttä.
Jos olet vaikka hieman "hitaampi" mutta et riko konetta, isäntäsi pitää sinusta silti (ainakin jos ajat mottitaksalla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia105835- 53673
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39667YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä45663- 53647
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025635Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69611Kävin nainen verotoimistossa katsomassa sinun tulot ja verot
Näyttää siltä että hyvin pärjättäisiin yhdessä vaikka en kuluttaisi itseäni työnteolla?54609