nii kertokaa mite tullaa hyväksi harvesteri/ajokone kuskiksi onko se vaa et kuormaajaan pitää liikkua ja sillee millasia kuskeja yrittäjät yleensäkki haluaa
Vastaukset 8
- lavapaku
tynnyri lavalla ja ponsselippis.
- Mätätä
Puuta kuin mielisairas.
- juttuja
mietin. Olisin valmis jättämään säännöllisen päivätyön jos vaan oppisin motokuskin tarvittavat taidot. Onneksi tää juttuketju pysyy?? asiallisella linjalla, ja todellista tietoa joku vois jakaa, siis miten tulla hyväksi motokuskiksi ??
- pallinaama Jani
Olla melkei yhtä hyvä ku minä. Tietenki mä olen paras motokuski , iskä on sanonu niin. Se tietää ,se on pomomiehiä.
ja sitte pitää olla ponsselippis yötäpäivää piässä. - halvalla kin
Hyvän kuskin pitää työskennellä todella halvalla.
Eikä pidä kysellä turhia , sellaista mikä ei
kuulukkaan renkpojalle. - pitää
pitää sanoa, v...u kun meni v....s, mutta kone on Hyvä. Pidä lippu korkealla.
- kaadetaa
moi
kyllä se on niin että kyllä siihen hommaan synnytään ja ei opita , sitä mä oon ihan mieltä ja pätee monessa asiassa.. - Käpyselänalla
Kun opit homman, että se menee selkäytimeen, sitten vähittäin tulee työhön myöskin vautia, ja olet huippukuski.
Huippukuskin työ näyttää hitaahkolta, koska hän ei koskaan hosu.
Ei ainoataan turhaa liikettä, ei hosumista.
Jos yrittää tehdä "maailan ennätyksen" opetteluvaiheessa, on vaikeaa oppia hyväksi kuskiksi.
Malttia, huolellisuutta, täydellisyyttä.
Jos olet vaikka hieman "hitaampi" mutta et riko konetta, isäntäsi pitää sinusta silti (ainakin jos ajat mottitaksalla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4041585- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29704- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21484