OpenOffice-yhteensopivuus

nanopartikkeli

Minkä takia monissa windows-ohjelmissa on käytettävä Exceliä, miksi ei ole OpenOffice Calc -vaihtoehtoa ? Esim. http://www.survo.fi/arkisto/000855.html:
Näyttää siltä, että R:ää välikätenä hyödyntäen Excel-formaatissa
olevat tiedostot voidaan (tauluittain) siirtää ensin R-objektiksi
ja sitä kautta Survon .svo tiedostoksi. Tähän tarvitaan R:n
paketti "RODBC".
Tai http://www.mette.fi/:
Voit ladata käyttöösi Microsoft Excel 2003 ohjelmalla toteutetun METTE kirjanpito-ohjelman, jolla voi pitää kirjaa metsätalouden tuloista ja menoista. Sinulla tulee siis olla Excel -taulukkolaskentaohjelma käyttääksesi tätä työkirjaa.

Kyseessä on siis perin vakavia yhteeensopivuusongelmia, työskenteleekö näissä riittävä määrä ihmisiä ratkomaan näitä ?

10

1702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

Ei me tiedetä miksi he ovat tehneet ohjelmansa juuri Exelille.

• on ihan sama

kuin että minun autoni käy dieselöljyllä.
      Miksi ihmeessä se ei käy myös bensiinillä?
      Tämäkin on vakava yhteensopivuusongelma.

Kaikkea ei voi saada.

"Työskenteleekö näissä riittävä määrä ihmisiä ratkomaan näitä ?"
      Jos työskentelisi, ohjelmasta tulisi niin kallis
      ettei kukaan ostaisi sitä.

• Nanopartikkeli

>Kaikki ei ole saatavissa.
        Kaikki on mahdollista, ei välttämättä heti.

Noidenkin OpenOffice-yhteensopivuus voisi saada positiivisia innovaatioita. Ja kuka ei työskentelisi avoimessa toimistossa, kuten openoffice tarkoittaa kirjaimellisesti. Maisemakonttoriin kaikki haluaa töihin.

• Donnisch

Kyllä mainittu mette ohjelma toimii hyvin calkilla eikä exelleitä tarvita.

• Kun tuo ei ole minua kiinnostava paketti, niin ihan vaan nettisivua vilkasten maininta makrosta pani ajattelemaan, ettei se toimisi kaikilta osiltaan OOo:ssa.

Jos kuitenkin olet itse käyttänyt, on tietenkin tietosi paljon viisaampaa kuin minun.

• tuttumies kirjoitti:

Kun tuo ei ole minua kiinnostava paketti, niin ihan vaan nettisivua vilkasten maininta makrosta pani ajattelemaan, ettei se toimisi kaikilta osiltaan OOo:ssa.

Jos kuitenkin olet itse käyttänyt, on tietenkin tietosi paljon viisaampaa kuin minun.

Tuo paketti taitaa sisältää vain yhden makron, jolla tuotetaan sähköisen asioinnin siirtotiedosto. Sen verran vilkaisin, että kyseinen makso oli OpenOfficessa kommentoitu, eli joka rivin alkuu lisätty REM. Eipä taida VBA-makrot toimia OpenOfficessa.

Muutoin sovellus taitaa olla toteutettu kaavoilla, joten saattaa toimiakin OpenOfficessa.

• se tässä on
        Urmensch kirjoitti:

Tuo paketti taitaa sisältää vain yhden makron, jolla tuotetaan sähköisen asioinnin siirtotiedosto. Sen verran vilkaisin, että kyseinen makso oli OpenOfficessa kommentoitu, eli joka rivin alkuu lisätty REM. Eipä taida VBA-makrot toimia OpenOfficessa.

Muutoin sovellus taitaa olla toteutettu kaavoilla, joten saattaa toimiakin OpenOfficessa.

joka ei ole yhteensopiva Microsoftin standardi-tiedostoformaattien kanssa!

• olemassa.
        se tässä on kirjoitti:

joka ei ole yhteensopiva Microsoftin standardi-tiedostoformaattien kanssa!

>...standardi-tiedostoformaattien kanssa!

Eipäs nyt edetä asioiden edelle. Microsoftilla ei vielä ole standardin mukaista tiedostoformaattia. ;)

• mor

pystyykö näitä .odt ja muita openofficen tiedostoja avaamaan ymmärrettävästi msofficella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe