Onko koirille olemassa jotain shampoota, jolla pystyisi vähentämään turkin sähköisyyttä?
Ei se koiraa näytä haittaavan, ihmettelee vaan, että heti sen jälkeen kun olen sitä silittänyt se saa sähköiskun nenäänsä!
Entä herkästi verta vuotavat ikenet?
Kun sille antaa puruluuta pehmeämmän purutikun, niin jo siiä alkavat ikenet vuotaa verta. Olen koittanut harjata sen hampaita nyt säännöllisesti, sillä sen hampaissa on nyt myös hammaskiveä. Hankinko pehmeämmän hammasharjan?
Turkin sähköisyys...
4
399
Vastaukset
- -Arttu-
Kyseessä on pentu, niin varsinkin hampaitten lähtövaiheessa verta tulee taatusti.
Vanhemmilla koirilla kyseessä on yleensä hammaskivestä aiheutuva karies, joka aiheuttaa verenvuotuo ikenistä- mape
Eiköhä noi jutut oo jo kaikkien koiranomistajien tiedossa....ja sitäpaitsi koirani on viisivuotias.
- -Arttu-
mape kirjoitti:
Eiköhä noi jutut oo jo kaikkien koiranomistajien tiedossa....ja sitäpaitsi koirani on viisivuotias.
mitäs sitten kysyit!
- Möykky
-Arttu- kirjoitti:
mitäs sitten kysyit!
Ei täällä aina joku tiedä "itsestään selviäkään" asioita.. Entäpäs oletko käyttänyt harjausnestettä? Ja sitten on kampoja, jotka tehty ei-sähköistäviksi. Mutta kuivat talvikelitkin sähköistävät jonkin verran.. Hampaista en osaa sanoa, syitä voi varmaan olla monia, että ehkä kannattaa seuraavan rokotuksen tms. yhteydessä kysäistä elkulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881