Moi!
Ollaan kaverin kanssa suunniteltu pitkää vkonloppua Berliinissä maalis-huhtikuussa. Kesällä olen siellä ollut, mutta miltä paikka näyttää keväällä? Minkälainen sää? Onko alennusmyyntejä? Kiitos paljon vastauksista:)
Berliiniin keväällä
2
1145
Vastaukset
- ovat helmi- ja heinäkuussa.
Säitä ei osaa kukaan ennustaa. Ne on siihen aikaan yhtä vaihtelevat kuin meilläkin. Todennäköisesti kuitenkin lämpimämmät.
- kauppakatuja esim.
Kurfürstendamm, Tauentzienstrasse, Wilmersdorferstrasse, tavarataloja KADEWE(hienoin), Karstadt, Woolworth, ym.
Itäberliinissä kannattaa mennä Alexanderplatzille, jossa tavaratalo KAUFHOF, jossa voi myös syödä yläkerrassa, kuten KADEWEssakin.Sitten on Friedrichstrasse, jossa alakerroissa myymälöitä ja Lafayetin tavaratalo, alakerrassa voi syödä.-Alennysmyyntejä on ollut nyt jo pari kuukautta ja niitä löytyy melkein aina. Kannattaa kävellä myös Unter den Linden-katua aina Alexanderplatzille asti. Sää voi olla tosi upea, tai sitten on kyllä muutama tuulinen tai sateinen kevätpäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960