anteeksi tämä taas teini sanomana.
Eilen puhuimme 14v likan ja sen poikakaverin kanssa yhdessäolosta,miten kukakin on tavannut ym ym ja kun sanoin että minä ja isänsä ollaan oltu 16v yhdessä tuli likan suusta "Voi kuinka suloista" ja sitten kuiskasi minulle kun ihmetteli ettemme kumpikaan miehen kanssa eees muistaneet moista ennen kuin tuli puheeksi "Äiti,ei sitä ois kannattanut juhliakaan mutta jos ois kyse jostain muusta miehestä ku iskästä niin sitten..." :))
suloista
2
630
Vastaukset
- blondeistablondein72hki
yläkerran 11v tyttö oli meillä-viimeyön ja -tullessaan sanoi "Ihmeellistä,äitistä on tullut paljon kiltimpi kun se nykyään aina päästää mut yöksi ja ennen ei koskaan"
Tyttö ennen aina isältään kysyi kun tiesi että isänsä päästää ja äitii ei.
Sanoin tytölle "No ehkä se johtuu myös siitä kun me tunnetaan sun äitis nykyään paremmin ja se tietää minkälaisia olemme ja että meihin voi luottaa: aikaisemmin ei ehkä uskaltanut antaa lupaa kun ei tunnettu niin hyvin"
Tyttö hetken mietti ja sanoi "Hmm voi se ehkä johtua siitäkin"
Toi ylläoleva juttu oli myös minulta mutta känny ei ottanut nimimerkkiäni ylös.- kyllä
arvattiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746