Pitkäkarvainen collie uros 2v. etsii uutta kotia, avoin luonteeltaan, lisää voi kysellä numerosta 050-5906965.
Kotia etsii...
13
702
Vastaukset
- Hanna
...osoitteeseen www.adoptiokoira.com, parantaa varmasti mahdollisuuksia uuden kodin löytämiseen.
- ...
...www.saunalahti.fi/makees1/apula
- I love COLLIES
Collien väri, nimi??Mistä päin collie on?Minä ottaisin collien heti jos voisin, mutta äitini on allerginen...=(Täytyy odottaa siihen asti että muutan omaan kotiin...
- Merrie
eetu kirjoitti:
Blue merle, Savonlinnassa, kutsumanimi on Eetu. Kysellä koirasta voi myös [email protected]
Onko tämä taas "luovutaan allergian takia" koira?
- eetu
Merrie kirjoitti:
Onko tämä taas "luovutaan allergian takia" koira?
Ei ole allergiaa vaan omistaja ei pystynyt pitämään koiraa, erittäin paha johtajuus ongelma jos ymmärrät mitä tarkoitan?? Koira on aika dominoiva ja väärissä käsissä pitelemätön!! Koira on tällä hetkellä kasvattajalla. On muuten luonteeltaan erittäin avoin ja ihmisrakas.
- Äkkiä PILIIIS
Minä etsin kanssa koiruutta. tuo rotu sopisi minulle. Jos koira on vielä myytävänä niin ota yht. [email protected] kun puhelimesi on kokoajan varattu. Olen yrittänyt soittaa jo viikon.
koiruuksiin T: mintski- Soittele vaan!
*REPS* :D
- hohhoijaa_TAAS
Onkohan kyseinen koira edes elossa enää, ilmoitus on yli 10 vuotta vanha ;((
- .
Koira on aika warmasti löytäny kodin tai jopa kuollu :'(
- ´´´MIlla,,,
Mitähän tuolla johtajuusongelmalla tarkoitetaan tällä kertaa? Jotenkin tuntuu että näitä koiria pistetaan kiertoon heti kun tulee jotakin pieniäkin ongelmia. Ota yhteyttä ongelmakoirakouluttajaan ja hanki Cesar Milanin koirakirja ja videointeja. Vielä on toivoa. Harkitse vielä sitä koirasta luopumista se on melkein pentu vielä.
- Milla ja uus koiruus
Minä olen kiinnostunut koiruudestasi
[email protected]
Ota pian yhteyttä. - Mietippä nyt.... :D
Koira on jo vrm löytäny kodin, joten kannattaa ettii jostain muualta koiruutta tai kasvattajalta pentu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173932Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403037Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm422281Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791039
- 56994
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211886Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843