Kotia etsii...

eetu

Pitkäkarvainen collie uros 2v. etsii uutta kotia, avoin luonteeltaan, lisää voi kysellä numerosta 050-5906965.

13

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

...osoitteeseen www.adoptiokoira.com, parantaa varmasti mahdollisuuksia uuden kodin löytämiseen.

• ...

...www.saunalahti.fi/makees1/apula

• I love COLLIES

Collien väri, nimi??Mistä päin collie on?Minä ottaisin collien heti jos voisin, mutta äitini on allerginen...=(Täytyy odottaa siihen asti että muutan omaan kotiin...

• eetu

Blue merle, Savonlinnassa, kutsumanimi on Eetu. Kysellä koirasta voi myös [email protected]

• Merrie
        eetu kirjoitti:

Blue merle, Savonlinnassa, kutsumanimi on Eetu. Kysellä koirasta voi myös [email protected]

Onko tämä taas "luovutaan allergian takia" koira?

• eetu
        Merrie kirjoitti:

Onko tämä taas "luovutaan allergian takia" koira?

Ei ole allergiaa vaan omistaja ei pystynyt pitämään koiraa, erittäin paha johtajuus ongelma jos ymmärrät mitä tarkoitan?? Koira on aika dominoiva ja väärissä käsissä pitelemätön!! Koira on tällä hetkellä kasvattajalla. On muuten luonteeltaan erittäin avoin ja ihmisrakas.

• Äkkiä PILIIIS

Minä etsin kanssa koiruutta. tuo rotu sopisi minulle. Jos koira on vielä myytävänä niin ota yht. [email protected] kun puhelimesi on kokoajan varattu. Olen yrittänyt soittaa jo viikon.

koiruuksiin T: mintski

• Soittele vaan!

*REPS* :D

• hohhoijaa_TAAS

Onkohan kyseinen koira edes elossa enää, ilmoitus on yli 10 vuotta vanha ;((

• .

Koira on aika warmasti löytäny kodin tai jopa kuollu :'(

• ´´´MIlla,,,

Mitähän tuolla johtajuusongelmalla tarkoitetaan tällä kertaa? Jotenkin tuntuu että näitä koiria pistetaan kiertoon heti kun tulee jotakin pieniäkin ongelmia. Ota yhteyttä ongelmakoirakouluttajaan ja hanki Cesar Milanin koirakirja ja videointeja. Vielä on toivoa. Harkitse vielä sitä koirasta luopumista se on melkein pentu vielä.

• Milla ja uus koiruus
    • Mietippä nyt.... :D

Koira on jo vrm löytäny kodin, joten kannattaa ettii jostain muualta koiruutta tai kasvattajalta pentu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18